Ik kan geen poll titel aanpassen. Ik kan er hoogstens een nieuwe poll inzetten maar daarmee vallen de huidige stemmen weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:01 schreef aTypisch het volgende:
oh, zo is het een beetje onduidelijk
@:onlogisch graag aanpassen als je wakker wordt
walemark en karimgod naar zwollequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:34 schreef Caland het volgende:
Beter halen we gewoon dat ventje van Zwolle, schoppen we Karim voor anderhalf seizoen die kant op.
Win win.
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @ZKA om dit te regelenquote:
Misschien kan hij Broodje Baldé vervangen bij Dordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @:zka om dit te regelen
Dat niveau is wel echt veel te laag voor Walemark. Prima spelertje, zou echt niet misstaan bij zelfs een Twente. Maar dat is meer omdat die Misidjan echt schandalig slecht is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien kan hij Broodje Baldé vervangen bij Dordt.
Ik zou als ik Groningen was niet aan hem beginnen
Ah, zo hoog schat ik hem nog niet in. Vooral zaak dat hij gewoon ergens gaat voetballenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niveau is wel echt veel te laag voor Walemark. Prima spelertje, zou echt niet misstaan bij zelfs een Twente. Maar dat is meer omdat die Misidjan echt schandalig slecht is.
Die zou bij de meeste middenmoters in de Eredivisie al één van de beste spelers zijn. Echt zo'n typische Scandinavische kneus die er bij Heerenveen, waar je maar zes wedstrijden per jaar goed hoeft te spelen, op Studio Sport heel goed uitziet maar zich niet aan een tempootje hoger kan aanpassen. Type Sarr, Samba Sam, Stront Larsen, we kennen ze wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @:zka om dit te regelen
Ik mis het toch binnenhalen van Mijnans in dit verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:10 schreef fetX het volgende:
Hot take; einde van de dag hebben we vd Belt binnen die in de zomer over komt. Walemark niet verhuurd en Balde weg. Nog wat pogingen gedaan voor een buitenspeler, maar die komen allemaal niet. En interesse in Zerrouki bleek niks.
Prima deurtje ingetrapt zo.
Die gaat naar AZ.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis het toch binnenhalen van Mijnans in dit verhaal.
Wil de geest van Martin dit forum verlaten alsjeblieft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Type Sander van der Streek dan
Dat is wel extreem ja. Lekker die Vd Belt erbij en dan is het prima joh.quote:
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja. Lekker die Vd Belt erbij en dan is het prima joh.
Ja. Aan de andere kant staan de zaken er wel wat anders voor dan 2 weken geleden. Misschien wilden ze het even afwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.
Helemaal gezien beide directeuren er in de media eigenlijk al een streep onder hadden gezet.
Denk dat Slot gisteravond zelf voor de deur van Streuer stond met zijn bankpasje, en misschien nog met Walemark aan een ketting.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.
Helemaal gezien beide directeuren er in de media eigenlijk al een streep onder hadden gezet.
Twente vraagt meer dan Feyenoord kan en wil betalen = Feyenoord komt te laat. Huh?quote:
Als Feyenoord een paar weken gelden die 8 miljoen vast had geboden dan had Twente wel verkocht denk ik. Dus in die zin wel te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twente vraagt meer dan Feyenoord kan en wil betalen = Feyenoord komt te laat. Huh?
Verder gewoon lekker van de Belt halen voor een fractie van dat geld en je bent klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |