Weet ikquote:Op maandag 30 januari 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn hoofd was dat fragment anders, maar ik doelde er wel op ja.
Dat wordt wel steeds beter ja, maar hij heeft geen goede eerste aanname. En vooral: als hij vanaf de start speelt heb je geen goede invaller meer om te brengenquote:Op zondag 29 januari 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gimenez kan toch best aardig een balletje vasthouden? Zoals ie hem ook geeft op Szymanski bij de goal is precies wat je van een aanspeelpunt verwacht.
Je moet hopen dat je een half jaar een goede speler kunt huren die bij een grote club op de bank zit. Dan kan het ook best een hele goede buitenspeler zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.
Mega onsportief zou ik dan toch andersoortige acties onder scharen, denk aan geblesseerd het veld inrollen om tijd te rekken of net doen alsof je een bal teruggeeft aan de tegenstander en dan toch doorspelen.
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is gewoon onsportief hoor, hoort erbij maar dat is het gewoon, bij Feyenoord is het onsportieve altijd sportiever dan bij anderen natuurlijk want dan heet het professioneel.
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.
Eens, echt heel wat anders dan het gedrag van de Antony's of Alireza's van deze wereld.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.
Ook niet zo handig van Twente om die ballen daar te laten liggen, hebben ze geen ballenjongens?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.
Die ballenjongen stond achter de boarding en wilde juist helpen door snel een bal aan Misidjan te geven. Bijlow pakte de bal die hij zelf net buiten had gegleden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook niet zo handig van Twente om die ballen daar te laten liggen, hebben ze geen ballenjongens?
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gebeurt toch trouwens sowieso zo'n 40-45 keer per wedstrijd dat een veldspeler de bal buiten schiet om vervolgens terug te lopen naar zijn positie met de bal in zijn hand om die pas terug te gooien als hij weer goed staat. Dat is toch nauwelijks anders dan dit, maar daar hoor je echt helemaal nooit iemand over.
Mega onsportief gedrag, volgens een enkele Ajacied.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.
Dat was het niet, het was gewoon een professionele overtreding die een kansrijke situatie voorkwam. Gele kaart en weer door.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mega onsportief gedrag, volgens een enkele Ajacied.
Ja, dat is inderdaad de eerste vergelijking die ik maakte en die vind ik inderdaad wel beter kloppen. Maar veldspelers voorkomen meerdere keren per wedstrijd een snelle inworp (Misidjan had ook nog niet eens ingegooid) en daar kraait geen haan naar dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven dat er zo enorm veel over gepraat wordt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.
Komt niet zoveel voor hè, dat is het verschil maar gezien de situatie de beste keuze.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de eerste vergelijking die ik maakte en die vind ik inderdaad wel beter kloppen. Maar veldspelers voorkomen meerdere keren per wedstrijd een snelle inworp (Misidjan had ook nog niet eens ingegooid) en daar kraait geen haan naar dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven dat er zo enorm veel over gepraat wordt.
Qua Bijlow eens, maar met Suarez niet. Ik vind het nogal een verschil.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lindhout al gereageerd? Nog steeds mad.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Na vandaag sluiten we die handsbal zaak wel hoor.
Na 16 duels deed Feyenoord het beter dan gemiddeld en Ajax/PSV uiteraard minder dan gemiddeld. Kan nu niet zo snel de statistieken na 19 potjes vinden, maar het loopt sowieso wat scheef omdat Feyenoord nu ongeveer alle topduels heeft/krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, doet Feyenoord het nu dit jaar beter dan de afgelopen jaren (qua verliespunten) of is het nog steeds het zelfde en is de rest gewoon veel slechter? Ik heb de indruk dat het gewoon dat laatste is namelijk, maar wellicht kan onze statistieknerd @:pietjepuk2000 het duiden?
Als je exact dezelfde tegenstanders pakt inclusief of het uit of thuis was heeft Feyenoord in die 14 wedstrijden die je dan kan meenemen nu één puntje meer gepakt ten opzichte van vorig seizoen (26 om 27)quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, doet Feyenoord het nu dit jaar beter dan de afgelopen jaren (qua verliespunten) of is het nog steeds het zelfde en is de rest gewoon veel slechter? Ik heb de indruk dat het gewoon dat laatste is namelijk, maar wellicht kan onze statistieknerd @:pietjepuk2000 het duiden?
Of buiten de lijnen liggen, opkijken en dan krijsend weer terug het veld in rollen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of geblesseerd 5 meter buiten het veld liggen, krampachtig teruglopen en vervolgens door je teammaat binnen het veld weer naar de grond gedrukt worden.
Vorig seizoen Feyenoord 39 uit 19, PSV 46, Ajax 45quote:Op maandag 30 januari 2023 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Na 16 duels deed Feyenoord het beter dan gemiddeld en Ajax/PSV uiteraard minder dan gemiddeld. Kan nu niet zo snel de statistieken na 19 potjes vinden, maar het loopt sowieso wat scheef omdat Feyenoord nu ongeveer alle topduels heeft/krijgt.
3 puntjes meer nu dan vorig jaar na deze speelronde. Het zijn inderdaad vooral Ajax en PSV die het veel slechter doen. Als Feyenoord dit puntgemiddelde doortrekt eindigen ze op 75 punten, niet veel voor een kampioen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |