Komt gewoon vaak tekort, op veel vlakken, maar is inderdaad wel de ideale zondebok, veel te zwart-wit.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheid
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooidquote:
Nee, wel een gele kaart zoals de regels geloof ik zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooid
Had hij een aai over zijn billen verwacht?
Dat laatste inderdaad. Zoals laatst bijvoorbeeld geopperd: Boadu of Nelson, beide zouden wel directe versterkingen kunnen zijn. Het is ook niet dat er helemaal geen middelen zijn, als snap ik dat het makkelijker wordt als bijvoorbeeld Alireza weg zou gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gimenez kan toch best aardig een balletje vasthouden? Zoals ie hem ook geeft op Szymanski bij de goal is precies wat je van een aanspeelpunt verwacht.
Je moet hopen dat je een half jaar een goede speler kunt huren die bij een grote club op de bank zit. Dan kan het ook best een hele goede buitenspeler zijn.
Was natuurlijk gewoon heel voor ook de Twente speler. Sinds wanneer mag je onsportief gedrag beantwoorden met onsportief gedrag?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooid
Had hij een aai over zijn billen verwacht?
Iedereen die deze actie veroordeelt zou ik willen vragen; als de keeper van jouw team in deze situatie kwam, wat zou je willen wat hij deed?quote:
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geelquote:Op maandag 30 januari 2023 08:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Iedereen die deze actie veroordeelt zou ik willen vragen; als de keeper van jouw team in deze situatie kwam, wat zou je willen wat hij deed?
Ik geloof dan dat niemand iets anders zou doen.
Gewoon een nuttige gele kaart. Niks mis mee.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geel
Al had Ali van mij ook wel geel mogen krijgen voor dat theater, dat is pas kansloos.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heel de wedstrijd durfde hij al niet. Ik denk dat Twente voor de rust al zeker een keer of drie een kansrijke omschakeling van Feyenoord hardhandig afbrak, geen een keer geel. Ook het moment met Bijlow gaat een overtreding aan Szymanski vooraf. Een matige scheidsrechter, zonde van deze wedstrijd.
Eens. Wat een walgelijk figuur, die Aliquote:Op maandag 30 januari 2023 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geel
Al had Ali van mij ook wel geel mogen krijgen voor dat theater, dat is pas kansloos.
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, wel een gele kaart zoals de regels geloof ik zijn.
Net als dat je kan verwachten dat er plots een tweede bal in het veld komt als in die situatie ziet. Ook geen geel dan dus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.
Dat deed hij vooral om de aandacht te verleggen, en Ali speelde dat 'leuk' mee. Helaas was de scheids net niet matig genoeg om die gele kaart daardoor te vergeten.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.
Dit zegt wel iets meer over jouw invalshoek natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als dat je kan verwachten dat er plots een tweede bal in het veld komt als in die situatie ziet. Ook geen geel dan dus.
Leuke invalshoek heb je.
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je doet iets slims maar mega onsportiefs.
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan dit een stuk beter hebben dan ellendig tijdrekken, schwalbes maken of kaarten aannaaien moet ik zeggen. Vergelijkbaar inderdaad met shirtje trekken om een aanval van de tegenstander eruit te halen, irritant als de tegenstander het (continu) doet maar je snapt het wel.
Al besproken.quote:
Of geblesseerd 5 meter buiten het veld liggen, krampachtig teruglopen en vervolgens door je teammaat binnen het veld weer naar de grond gedrukt worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.
Mega onsportief zou ik dan toch andersoortige acties onder scharen, denk aan geblesseerd het veld inrollen om tijd te rekken of net doen alsof je een bal teruggeeft aan de tegenstander en dan toch doorspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |