Het gaat vaak allemaal net iets te snel voor die jongen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Wat vonden jullie van Wieffer vandaag? Zat me behoorlijk te storen namelijk, maar in het spel zonder bal (lol) was ie dan wel weer goed. Maar vooral qua passing stoorde ik mij mateloos
Het is misschien ook wat oneerlijk omdat ik hem voortdurend vergelijk met Gnonto die een stuk jonger maar wel veel verder is. Maar wellicht had Feyenoord ze allebei moeten halen denk ik nu. Het is wel een gemiste kans geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had er ook pas volgend seizoen wat van verwacht. Vind hem eigenlijk al best goed. Maar dat ben je al snel gezien onze andere buitenspelers.
Eens. Je moet bij zo’n jongen een beetje meerekenen dat dit pas zijn vijfde potje op dit niveau is. Twente zat er heel dicht op en het ging daarom wel heel snel voor hem. Is ook een kwestie van aanpassen denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Wat vonden jullie van Wieffer vandaag? Zat me behoorlijk te storen namelijk, maar in het spel zonder bal (lol) was ie dan wel weer goed. Maar vooral qua passing stoorde ik mij mateloos
Timber gaat volgend jaar de perfecte vervanger van Kokcu zijn. Viel inderdaad sterk in.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Je moet bij zo’n jongen een beetje meerekenen dat dit pas zijn vijfde potje op dit niveau is. Twente zat er heel dicht op en het ging daarom wel heel snel voor hem. Is ook een kwestie van aanpassen denk ik.
Hoe Timber inviel vond ik wel goed, die brengt een linie hoger wel meer.
Slotquote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Slot zo af en toe vermoeiend. Wilde ik even delen.
OOOH ARNEEquote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap dat wel. Hij is er wel een beetje een meester in om met een glimlach te zeiken.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Weg:quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren. PSV, AZ en FC Twente willen die Mijnans blijkbaar ook en dan is er nog dat ventje van PEC.
Ah top, dankquote:Op zondag 29 januari 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weg:
Karim (verhuur)
De Bald (verkoop)
Slory (Dordt)
Walemark (verhuur)
In:
Ziek snelle negerspits
Van den Belt
Slot leest dit met een glimlach omdat je hem een meester noemt.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Hij is er wel een beetje een meester in om met een glimlach te zeiken.
Ik vind Mijnans echt helemaal niks. Die vd Belt vind ik wel een interessante optie voor de toekomst. Ik hoop echt dat er nog iets voor de flanken gehaald wordt, maar ben bang van niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren. PSV, AZ en FC Twente willen die Mijnans blijkbaar ook en dan is er nog dat ventje van PEC.
Ik vind stiekem Geertruida zelfs beter op RCV dan Trauner dus ik mis hem niet zoquote:Op zondag 29 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka kan Gernot nog wel eens voor half maart/klassieker zijn rentree maken
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheidquote:Op zondag 29 januari 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind stiekem Geertruida zelfs beter op RCV dan Trauner dus ik mis hem niet zo
En voor de verandering liet Pedersen echt zijn waarde zien de tweede helft.
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw isquote:Op zondag 29 januari 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder vind ik de frustratie vandaag enigszins terecht, dit sloeg nergens op, vooral die vermeende strafschop.
Klopt inderdaad, Brenet duwt Santi tegen die verdediger aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw is
En Santi kreeg weer een duw van die speler achter hem. Propper maakte er wel heel erg gebruik van, was gewoon echt niet veel.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw is
Let me be clear: ik vind het meer wel dan geen strafschop. Maar echt fout vind ik het ook niet, er is immers wel iets van een duw.
Mwah, zijn gebrek aan voetbalinzicht is schrijnend. Maar de tweede helft was het rennen, bal afpakken, inleveren. Dat ligt hem perfect. Hij moet eigenlijk als wingback spelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheid
De grote fout is dat hij een handsgebaar maakt. Dat betekent dat hij het moment verkeerd waarneemt en er daarna zijn eigen draai aangeeft om het goed te praten (en de VAR buitenspel zet), dat vind ik best kwalijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Let me be clear: ik vind het meer wel dan geen strafschop. Maar echt fout vind ik het ook niet, er is immers wel iets van een duw.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka kan Gernot nog wel eens voor half maart/klassieker zijn rentree maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |