12 miljoen neerleggen om een statement te maken!quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
Ik denk dat men in Zerrouki echt de enige mogelijk echte versterking ziet. Van al die andere namen weet je gewoon dat ze bij voorbaat het niveau niet perse hoger kunnen brengen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:13 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap echt geen reet van het beleid, als dit waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat men in Zerrouki echt de enige mogelijk echte versterking ziet. Van al die andere namen weet je gewoon dat ze bij voorbaat het niveau niet perse hoger kunnen brengen.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is szymanski mogelijk (lang) geblesseerd ja?
Ik zit hier totaal niet op te wachten. Begin deze transferperiode nog wel, maar ik verwacht niet dat hij dit seizoen nog het verschil gaat maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
Waarom nou weer? Wieffer is niet minder.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
omdat je met wieffer, kokcu en timber maar 3 goede middenvelders hebt die van jezelf zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 23:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Wieffer is niet minder.
Waarom moet dat nu dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat je met wieffer, kokcu en timber maar 3 goede middenvelders hebt die van jezelf zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel zondag in elk geval geblesseerd uit met zijn knie. Maar verder blijft het ijzingwekkend stil behalve een Slot die zei dat het er niet zo goed uit zagquote:Op maandag 30 januari 2023 23:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtfis szymanski mogelijk (lang) geblesseerd ja?
dat hoeft nu nietquote:
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft nu niet
maar in de zomer is het waarschijnlijk niet zerrouki, dan heb je meer concurrentie met een beetje pech
en als er nog geld is vind ik wel dat je een (directe) versterking moet halen nu, al zie ik die het liefst voorin
tja ik maak de keuzes ook niet over wie het dan precies moet zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.
Het is dan ook maar een grote angst aanname van mij over Szymanski.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.
als onze poolse god echt lang eruit ligt moet je wel jaquote:Op maandag 30 januari 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een grote angst aanname van mij over Szymanski.
In dat scenario zou ik er overigens juist wel in kunnen komen, zeker als je ziet wat Timber bracht als invaller. Maar wr moeten het nog maar zien. @:ZKA geeft op Twitter al aan dat niemand dit naar hem kan bevestigen.
Leuk talentje, ja. Zal in de zomer wel komen denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Die Van den Belt is van harte welkom overigens
Veel te weinig creativiteit en scorend vermogenquote:Op maandag 30 januari 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onze poolse god echt lang eruit ligt moet je wel ja
Zerrouki-Wieffer-Timber volgend jaar zou toch best prima zijn als middenveld om de transferperiode mee in te gaan
Kokcu verkopen voor een recordbedrag jaa
ja, het liefst haal je daar dan nog 1 of 2 creatieve/aanvallende middenvelders bijquote:Op maandag 30 januari 2023 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Veel te weinig creativiteit en scorend vermogen
Blijft wel raar hoor. Je weet al 3 weken dat Twente weigert te verkopen en op de voorlaatste dag kom je met 8 miljoen terug bij Twente. Dat is toch een flink bedrag waar je wel een andere speler voor kan scouten?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:35 schreef fetX het volgende:
Volgens @:zka loopt er niks rondom Zerrouki, voor zover zijn bronnen reiken.
Kan me overigens ook nauwelijks voorstellen dat Streuer nu ineens wel ‘ja’ gaat zeggen met nog zo’n 24 uur te gaan.
Het kruisje rechtsboven, die moet je hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zitten nog een aantal niveautjes tussen je smoel houden en eindeloos janken.
Zou ook veel liever een goede buitenspeler zien, zeker nu Wieffer het prima doet en je Timber nog achter de hand hebt. Trauner gaat blijkbaar ook niet heel lang meer duren dus heb je noodoplossing Geertruida over een tijdje ook weer voor de 6.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijft wel raar hoor. Je weet al 3 weken dat Twente weigert te verkopen en op de voorlaatste dag kom je met 8 miljoen terug bij Twente. Dat is toch een flink bedrag waar je wel een andere speler voor kan scouten?
morgen do or die voor beide clubwatchersquote:
Precies dit. Wieffer doet het veel beter dan verwacht, Timber is op deweg terug, en trainer komt er aan. Haal dan ajb een echt goede aanvaller zou je zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ook veel liever een goede buitenspeler zien, zeker nu Wieffer het prima doet en je Timber nog achter de hand hebt. Trauner gaat blijkbaar ook niet heel lang meer duren dus heb je noodoplossing Geertruida over een tijdje ook weer voor de 6.
Maar goed, die buitenspelers liggen ook niet voor het oprapen natuurlijk.
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Wieffer doet het veel beter dan verwacht, Timber is op deweg terug, en trainer komt er aan. Haal dan ajb een echt goede aanvaller zou je zeggen.
Naja, in Arend we trust...
Ik had de ruil Azarkan Walemark echt wel willen zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal niet
zou wel een prestatie van formaat zijn als ze nog een voorhoede speler strikken uit het buitenland die direct in de basis kan
Spektakel!!!!!!!quote:De enige middenvelder waarvoor Feyenoord op dit moment in de race is, is Thomas van den Belt. Men verwacht spektakel op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt, die dinsdag na 23:59 sluit.
1908.nl
Die aankopen van subtoppers is toch ook altijd een grote gok. Spelers als Odgaard, Pavlidis, Cerny, Robin Propper, Brenet, Van Wolfswinkel, Vlap etc opeens draaien ze allemaal mee in de Nederlandse 'top'. Spelers die we normaliter nooit zouden willen zien komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal niet
zou wel een prestatie van formaat zijn als ze nog een voorhoede speler strikken uit het buitenland die direct in de basis kan
als er nog wat voor voorin komt moet walemark sowieso verhuurd wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had de ruil Azarkan Walemark echt wel willen zien
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
15 minuten praten met ARNEGOD en hij is omquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?
Ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als er nog wat voor voorin komt moet walemark sowieso verhuurd worden
gaat alleen niet gebeuren
Dat gaat dus echt helemaal niks worden met die gozer.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?
ESPN gaat een deadlineshow doen, zou Rutger daar nog een opwachting maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we weer een dronken @:zka die naar Te Kloese gaat bellen???
Iedereen bestaat uit vlees en bloed, why notquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we weer een dronken @:zka die naar Te Kloese gaat bellen???
quote:Op maandag 30 januari 2023 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kruisje rechtsboven, die moet je hebben.
Pannenkoek.
Volgens mij niet, ja afkicken deed dat toch met die walgelijke Lars Jesse wiens stamboom een cirkel isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:20 schreef aTypisch het volgende:
jaa spektakelgenot
is er ergens een leuke (nederlands georiënteerde) deadline show ergens op youtube ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |