Dat zal ze een worst wezen als het lukt.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
3 puntjes meer nu dan vorig jaar na deze speelronde. Het zijn inderdaad vooral Ajax en PSV die het veel slechter doen. Als Feyenoord dit puntgemiddelde doortrekt eindigen ze op 75 punten, niet veel voor een kampioen.
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ze een worst wezen als het lukt.
Ach veel mensen interesseert het niet maar voor mij zijn dat soort titels wel een stuk minder boeiend dan een goede titel van 85 punten ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach veel mensen interesseert het niet maar voor mij zijn dat soort titels wel een stuk minder boeiend dan een goede titel van 85 punten ofzo.
Koekerdekoekquote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.
Afhankelijk van het puntenaantal zou je mij daar moeilijk mee op de kast kunnen krijgen, dat zou best wel eens de conclusie kunnen worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.
'Op dat vlak'quote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.
Gun het beide clubs evenveel eigenlijk. En niet schelden, daardoor lijk je nogal een tokkie.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
In welke provincie woon je dan eigenlijk dat je voor deze twee bent?quote:Op maandag 30 januari 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gun het beide clubs evenveel eigenlijk. En niet schelden, daardoor lijk je nogal een tokkie.
Pieter Baan Centrum ligt in Flevoland volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke provincie woon je dan eigenlijk dat je voor deze twee bent?
AZ en Twente zijn ten opzichte van 2016/17 wel een stuk dichterbij gekomen. En wij ook ten opzichte van de overige jaren waarin PSV en Ajax met hoge puntenaantallen kampioen zijn geworden. Dat zal een deel verklaren.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het puntenaantal zou je mij daar moeilijk mee op de kast kunnen krijgen, dat zou best wel eens de conclusie kunnen worden.
Aan de andere kant presteren Nederlandse clubs nu veel beter Europees dan de seizoenen waarin Ajax 'kampioen van de armoede' was, dus moeilijk in te schatten of het echt niveauverval is bovenin of dat gewoon de rest van de Eredivisie sterker is geworden waardoor je minder makkelijk punten haalt.
De selecties van de top 3 zijn dit jaar ook gewoon een stuk minder. Normaal halen Ajax en PSV rond de 80, Feyenoord rond de 70 en AZ en Twente tussen de 60-65.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ en Twente zijn ten opzichte van 2016/17 wel een stuk dichterbij gekomen. En wij ook ten opzichte van de overige jaren waarin PSV en Ajax met hoge puntenaantallen kampioen zijn geworden. Dat zal een deel verklaren.
Maar PSV en Ajax hebben ook wel een opvallend zwak jaar tegen de kleintjes
Blijft koffiedik kijken, gisteren Feyenoord weer gezien, ze spelen als team aardig gedisciplineerd maar aan kwaliteit houdt het niet over, scorend vermogen is gewoon vrij gering, ik denk inmiddels wel dat Feyenoord de grootste kans heeft hoor maar het kan zo maar weer heel spannend worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die gelijkspelletjes tegen Heerenveen, NEC en Fortuna waren echt jammer en onnodig. De wedstrijden waarin Ajax en PSV punten lieten liggen was hun spel compleet hopeloos, dat heb je bij ons weer niet (wat ook nieuw voor ons is). Denk ook niet dat we nog veel punten zullen morsen tegen kleine clubjes.
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben. Af en toe zie je wel de kwaliteit bij Paixao en soms Gimenez maar voor de rest erg matig allemaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft koffiedik kijken, gisteren Feyenoord weer gezien, ze spelen als team aardig gedisciplineerd maar aan kwaliteit houdt het niet over, scorend vermogen is gewoon vrij gering, ik denk inmiddels wel dat Feyenoord de grootste kans heeft hoor maar het kan zo maar weer heel spannend worden.
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben.
Zou ik wellicht ook doen. Middenveld met Timber, Kokcu en Wieffer liep wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben. Af en toe zie je wel de kwaliteit bij Paixao en soms Gimenez maar voor de rest erg matig allemaal.
Dat is inderdaad wel een beetje het gevaar als je met veel druk naar voren speelt en veel ruimte in de rug. Vooral tegen teams die wel kunnen voetballen. Toch krijgt Feyenoord van de Eredivisie gemiddeld wel de minste kansen tegen (dacht ik) dus denk dat ze het aardig invullen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.
Dacht ik ook aan maar als je met Gimenez én Paixao speelt heb je eigenlijk nog een Dildo aan een flank nodig die zich helemaal de tyfus werkt, en dat werkt het beste met Szymanski weer op 10.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.
Das dus de reden dat ik Trauner stiekempjes helemaal niet zo mis, Pedersen en Geertruida lopen erg veel van die gaten achterin dicht, alhoewel we gisteren wel een beetje kwetsbaar waren op links waardoor Twente nog twee kansen kreeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.
Ik mis Gernot anders wel, met zijn ongekende heerlijke drukmomenten vooruit.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das dus de reden dat ik Trauner stiekempjes helemaal niet zo mis, Pedersen en Geertruida lopen erg veel van die gaten achterin dicht, alhoewel we gisteren wel een beetje kwetsbaar waren op links waardoor Twente nog twee kansen kreeg.
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Makkelie fluit zondag, dat wist je eigenlijk al toen die Turrek de klassieker kreeg.
Higlerquote:Op maandag 30 januari 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |