Ja, Geert is toch meer van het achteruitlopen. Op diepteballen verovert ie wel vaak de bal met z'n snelheid daardoor, maar Trauner onderschept vaak voordat een aanval uberhaupt gevaarlijk wordtquote:Op zondag 12 februari 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk toch dat dit Feyenoord meer behoefte heeft aan sloopkogel Gernot. Hoe hij op een bepaalde momenten druk naar voren kon zetten had tegen NEC al 2 tegengoals kunnen besparen.
Doelgerichtheid iets mentaals, wel een interessante.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaals
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Taab is niet zo'n goede speler. Gratis gokje dat niet goed uitpakt, kan beter zijn geluk beproeven bij een club als Dordrecht. Marokkanen zijn vaak van die kleine ielige kereltjes valt me op
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mijquote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.
Behalve als die op het veld staat, dan levert die wel. Dat is zo'n voorbeeld van iemand die kwaliteit heeft maar een zwakke mentaliteit.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mij
Wel als je dit tot 5x toe doet.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mij
Als hij op het veld zou leveren was hij nu nog een PSV speler, zelfs dat lukte hem niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.
Behalve als die op het veld staat, dan levert die wel. Dat is zo'n voorbeeld van iemand die kwaliteit heeft maar een zwakke mentaliteit.
Stem van Jambers:quote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dilrosun gaat gewoon op 10 spelen tegen AZ, Slot gaat nooit beginnen met Bullaude. Jahanbaksh en Idrissi op de flanken.
Maar als Paixao geblesseerd is, welke buitenspelers zitten dan op de bank? Kans voor Slory, ‘t Zand, Sauer?
Ik dacht dat Walemark er langer uit lag, maar mooi als hij er weer bij is.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.
Volgens mij was het bericht voor afgelopen wedstrijd al dat alleen Trauner, Szymanski en Bijlow geblesseerd waren. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik dacht dat Walemark er langer uit lag, maar mooi als hij er weer bij is.
6 dagen geleden kwam het bericht dst hij er 'meerdere weken' uit zou liggen. Dat duurt dus nog wel even.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was het bericht voor afgelopen wedstrijd al dat alleen Trauner, Szymanski en Bijlow geblesseerd waren. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.
We moeten alles zetten op het feit dat we van AZ winnenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou in principe na AZ even in rustiger vaarwater. Hopen dat we een keer minimaal 1 punt in de arena halen
en dan zou het eigenlijk een heel mooi seizoen kunnen worden.
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou in principe na AZ even in rustiger vaarwater. Hopen dat we een keer minimaal 1 punt in de arena halen
en dan zou het eigenlijk een heel mooi seizoen kunnen worden.
Dat zou heel mooi zijn idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we van AZ winnen
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Utrecht is waanzinnig matig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef Wouter2006 het volgende:
PSV grote kans dat het gaat verliezen in Utrecht
Ze gaan er wel lekker op, dat is toch wat anders dan wat Groningen afgelopen weekend deed.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Utrecht is waanzinnig matig.
Vind je? 5-5 tegen AZ uit en in de beker gewonnen van AZ.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt ie gewoon consequent vergeten in de berichtgeving over de ziekenboeg.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
6 dagen geleden kwam het bericht dst hij er 'meerdere weken' uit zou liggen. Dat duurt dus nog wel even.
Sparta uit.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.
AZ & Utrecht thuis, Ajax uit, daarmee heb je de lastige wel gehad. Maar als je daar tegenover het getoonde spel van Feyenoord van de laatste weken zet, dan is iedere wedstrijd lastig. Gisteren was ook met de hakken over de sloot en NEC in de beker moeten we het maar gewoon niet meer over hebben.
AZ speelt nog tegen ons, Ajax en PSV.
AZ moet ook nog uit naar Twente.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.
AZ & Utrecht thuis, Ajax uit, daarmee heb je de lastige wel gehad. Maar als je daar tegenover het getoonde spel van Feyenoord van de laatste weken zet, dan is iedere wedstrijd lastig. Gisteren was ook met de hakken over de sloot en NEC in de beker moeten we het maar gewoon niet meer over hebben.
AZ speelt nog tegen ons, Ajax en PSV.
Omdat PSV ook zeer matig is. Gelijkspelletje denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik (en hopelijk) door de 120 minuten tegen NEC nog in de benen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ moet ook nog uit naar Twente.
Tegen PSV, Twente en bij vlagen tegen Ajax was het spel eigenlijk best prima maar vergeet je er meer uit te halen. Maak me wel zorgen op basis van de laatste 2 wedstrijden, want daar vond ik op 25 minuten tegen Heerenveen na het spel abominabel.
PSV was afgelopen week wel lekker op dreef. Maar ik ga naar die wedstrijd in Utrecht dus hopelijk helpt datquote:Op maandag 13 februari 2023 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat PSV ook zeer matig is. Gelijkspelletje denk ik
Groningen is dan ook helemaal niks atm.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV was afgelopen week wel lekker op dreef. Maar ik ga naar die wedstrijd in Utrecht dus hopelijk helpt dat
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengenquote:Geertruida geeft weinig interviews omdat de verdediger stottert. Slot is erg te spreken over de 22-jarige verdediger. "Lutsharel is een opgewekte jongen. Grappig op zijn tijd. Maar bovenal een goede speler. Lutsha komt echt van Rotterdam-Zuid, daar heeft hij het altijd over. Hij is ook heel trots om het Feyenoord-shirt te dragen. En hij is heel betrokken. Je ziet dat het hem echt wat doet als het goed gaat met Feyenoord," gaf zijn trainer aan na het duel tegen SC Heerenveen.
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgodquote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengen
De knollentuin die door moet gaan voor een voetbalveld in Friesland hielp ook niet echt mee.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik (en hopelijk) door de 120 minuten tegen NEC nog in de benen.
Toornstra scoort altijd tegen PSV dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij rapt wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgod
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengen
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?
Heb het idee dat Feyenoord en Geertgod echt perfect bij elkaar passen voorlopig, tenzij toch ook net als Malacia (en zo Kokcu) de stap wil zetten als het kan
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n Brighton lijkt me een prima club voor hem, contract Veltman loopt af en misschien vloeken in de kerk hier maar hij doet me wel aan Veltman denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?
Heb het idee dat Feyenoord en Geertgod echt perfect bij elkaar passen voorlopig, tenzij toch ook net als Malacia (en zo Kokcu) de stap wil zetten als het kan
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]die kan dus mee met slotSPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel wat je zegt qua profiel en rol in een selectie, ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Brighton lijkt me een prima club voor hem, contract Veltman loopt af en misschien vloeken in de kerk hier maar hij doet me wel aan Veltman denken.
BREED GEDRAGEN transfer.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
Veltman transfervrij ja?
Zou Te Kloese of Slot al hebben geappt? Kent de competitie, internationale ervaring en een veelzijdige speler
Veltman halen zou voor mij serieus een reden zijn om mijn seizoenskaart niet te verlengen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
Veltman transfervrij ja?
Zou Te Kloese of Slot al hebben geappt? Kent de competitie, internationale ervaring en een veelzijdige speler
Maar die is geschorst.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toornstra scoort altijd tegen PSV dus dat komt wel goed.
Dit. Ik zat laatst al te zoeken of ik niet iets had gemist.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgod
Gemiste kans voor de geschreven pers.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit. Ik zat laatst al te zoeken of ik niet iets had gemist.
Wat een baasje.
https://nos.nl/artikel/24(...)ders-iets-teruggevenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gemiste kans voor de geschreven pers.
meer voor feyenoord gescoord dan gernotquote:Op maandag 13 februari 2023 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Veltman halen zou voor mij serieus een reden zijn om mijn seizoenskaart niet te verlengen.
Paixão is er weer, Wålemark nog nietquote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |