Ja Hans, de selectie was groter dan die twee (en schaken was ook drama). Verhoek en Te Vreden deden gewoon mee, net als Armenteros.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2013-2014 was met Pelle en Schaken voorin Hans.
Wat een verschrikkelijke spelers noem je was de helft al vergeten.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja Hans, de selectie was groter dan die twee (en schaken was ook drama). Verhoek en Te Vreden deden gewoon mee, net als Armenteros.
Dus ga gewoon weg
AZ is uit wel erg sterk dit jaar #scorebordjournalistiekquote:Op zondag 12 februari 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
ik dacht dat ze uit moesten
makkelijk uitlopen dus volgende week
Wij thuis.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is uit wel erg sterk dit jaar #scorebordjournalistiek
Winnen zou het mooist zijn, maar een gelijkspel en dus na deze reeks moeilijke wedstrijden nog steeds koploper zijn zou ik voor tekenen. Uiteraard omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, maar ik had niet verwacht nog bovenaan te staan op dit moment, na het gelijkspel in Utrecht begin januari.quote:
Die xg mag Pietje ergens steken waar de zon nooit schijnt, de drie punten zijn binnen en daar gaat het om terwijl Ajax op 1-1 staat tegen RKCquote:Op zondag 12 februari 2023 17:48 schreef Slobeend het volgende:
We hebben veel moeilijke wedstrijden gehad de laatste maand dus gek hè dat het dan hangen en wurgen is. Qua xG ontloopt het elkaar nauwelijks @:pietjealpha https://www.gettingbluefingers.com/rank.html
Ik hoop eigenlijk op Bullaude en Dilrosun op de vleugel.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:24 schreef ...TomTom het volgende:
Ben meer benieuwd naar ons middenveld volgende week?
Onze poolse vriend zal niet fit zijn neem ik aan?
Dilro
Wieffer-Timber
Zoiets? Al ben ik niet kapot van Dilrosun op 10.
Ze hebben, net als bij de rest, meerdere weken geroepen. Echt niks concreets, wat een nieuwe trend lijkt trouwens. Was bij Timber ook zo en die stond ook plots weer op het veld.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:42 schreef fetX het volgende:
Hoe lang ligt Szymanski er eigenlijk uit?
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu dat interview met Slot terug, ik mag toch hopen dat hij het niet meende over de invallers
Dat nam echt Narsingh-in-Porto-achtige vormen aan
De tering
Je wisselt pas in de 60e minuut zoals meestal, het is niet verboden om eerder te wisselen hoor.quote:Je probeert zo vroeg mogelijk te wisselen om nieuwe energie in de brengen
Er was de eerste 15 min van de 2e helft vrij weinig aan de hand. Daarna ga ja wisselen, vallen Taabouni, Ali en Danilo wanstaltig slecht in en gaf je nog bijna een 0-2 voorsprong weg.quote:Dat vond ik misschien nog wel het meest positieve van vandaag, dat gemiddeld gezien onze invallers nodig zijn om het wedstrijdbeeld te doen kantelen.
???quote:Dan zie je dat de invallers er alles aan doen om het team te helpen, dat vond ik de grootste winst van vandaag.
Dit seizoen pakt het vaak goed uit, maar ik heb echt zelden nagenoeg alle invallers zo slecht zien presterenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]Deze bedoel je denk ik? Wat een bizarre opmerkingen maakt Slot daar inderdaad joh, het voelt bijna als een sketch.
'Je WEET dat het moment EEN KEER GAAT KOMEN' | Arne Slot moet Orkun Kökçü bij Feyenoord-AZ missen
[..]
Wisselt pas in de 60e minuut zoals meestal.
[..]
Er was de eerste 15 min van de 2e helft vrij weinig aan de hand. Daarna ga ja wisselen, vallen Taabouni, Ali en Danilo wanstaltig slecht in en gaf nog bijna een 0-2 voorsprong weg.
[..]
???
Waar heb ik zojuist naar geluisterd.
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen pakt het vaak goed uit, maar ik heb echt zelden nagenoeg alle invallers zo slecht zien presteren
Nee Bullaude liet ook niks zien in zijn invalbeurten dus deze opmerking gaat nu niet op.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
Zou Bullaude het met de vrouw van Slot hebben gedaan?
Is een AVG-dingetje, werkgevers mogen dat niet meer zomaar delen zonder toestemming van de werknemer (de speler in dit geval dus). Is dus inderdaad iets van de laatste jarenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze hebben, net als bij de rest, meerdere weken geroepen. Echt niks concreets, wat een nieuwe trend lijkt trouwens. Was bij Timber ook zo en die stond ook plots weer op het veld.
Viel echt prima in de afgelopen kerenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Bullaude liet ook niks zien in zijn invalbeurten dus deze opmerking gaat nu niet op.
Ik denk niet dat het vermelden van hoelang een blessure duurt onder de AVG valt? Het soort blessure dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is een AVG-dingetje, werkgevers mogen dat niet meer zomaar delen zonder toestemming van de werknemer (de speler in dit geval dus). Is dus inderdaad iets van de laatste jaren
geertruida en wiefer defensief en je zet timber als aanvallend....quote:
Doelpunten maken is ook niet echt zijn ding.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar mag hij het inderdaad wel even gaan laten zien.
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 19:56 schreef Haringkop het volgende:
Timber-Wieffer-Ballaude zou wmb het meest voor de hand liggen. Maar dan had laatste genoemde we meer speeltijd mogen hebben de afgelopen tijd, dus denk niet dat Slot met hem gaat starten.
Dat wordt dus gewoon Dilrosun op 10 en Idrissi en Jahanbaksh op de vleugels Slot kennende.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijk
Ik denk zelf het laatste
Ik denk ook dat Dilrosun daar gaat starten.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijk
Ik denk zelf het laatste
Altijd al gezegd. Dat was bij AZ ook het probleem, hij mocht niet voor niks gratis weg.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
Zou Bullaude het met de vrouw van Slot hebben gedaan?
Taabouni is leuk voor de speeltuin, maar niet voor het profvoetbal.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd al gezegd. Dat was bij AZ ook het probleem, hij mocht niet voor niks gratis weg.
Leuk dat ie het maatje van Kökcü is, maar hij mag wel wat leren van zijn strijdkracht en doelgerichtheid
Nouja begrijpen. Hij zal er ongetwijfeld genoeg arbeid in leggen maar het is het gewoon niet. Kwaliteit tekortquote:Op zondag 12 februari 2023 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Taabouni is leuk voor de speeltuin, maar niet voor het profvoetbal.
En aangezien dit inderdaad al jaren een probleem is bij hem, ook al bij AZ, verwacht ik niet dat hij het ooit gaat begrijpen.
De Taab is niet zo'n goede speler. Gratis gokje dat niet goed uitpakt, kan beter zijn geluk beproeven bij een club als Dordrecht. Marokkanen zijn vaak van die kleine ielige kereltjes valt me opquote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De voetballende kwaliteiten heef hij nou juist wel. Al het andere zoals zijn fysiek en mentaliteit zijn het voornaamste probleem.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja begrijpen. Hij zal er ongetwijfeld genoeg arbeid in leggen maar het is het gewoon niet. Kwaliteit tekort
Ahja kansloos mentaliteitgelul. Komt denk ik gewoon fysiek en inhoud tekort voor de top zoals het overgrote merendeel van de voetballers.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De voetballende kwaliteiten heef hij nou juist wel. Al het andere zoals zijn fysiek en mentaliteit zijn het voornaamste probleem.
Hij heeft niet de juiste instelling voor competitief voetbal. Gaat bij hem meer om frivool voetbal dan doelpunten maken. Daarom viel ie in oefenwedstrijden ook altijd positief op, dan is resultaat sowieso ondergeschikt. Maar in competitiewedstrijden speelt ie precies hetzelfde.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahja kansloos mentaliteitgelul. Komt denk ik gewoon fysiek en inhoud tekort voor de top zoals het overgrote merendeel van de voetballers.
Niet alles is trainbaar
Maar dat is toch ook gewoon kwaliteit. Leuk dat je goed kan meevoetballen als je de bal hebt maar in het hedendaagse voetbal wordt er gewoon wat meer gevraagdquote:Op zondag 12 februari 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft niet de juiste instelling voor competitief voetbal. Gaat bij hem meer om frivool voetbal dan doelpunten maken. Daarom viel ie in oefenwedstrijden ook altijd positief op, dan is resultaat sowieso ondergeschikt. Maar in competitiewedstrijden speelt ie precies hetzelfde.
Eens, maar je noemt het net nog "kansloos mentaliteitsgelul".quote:Op zondag 12 februari 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon kwaliteit. Leuk dat je goed kan meevoetballen als je de bal hebt maar in het hedendaagse voetbal wordt er gewoon wat meer gevraagd
Eens met klaas
Je noemt het net nog niet de instelling voor competitief voetbal. Dan suggereer je dat het slechts in zijn hoofd zit ofzo, daar geloof ik gewoon niet zo in. Er wordt een stuk meer gevraagd dan leuk kunnen combineren op zijn positiequote:Op zondag 12 februari 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar je noemt het net nog "kansloos mentaliteitsgelul".
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaalsquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je noemt het net nog niet de instelling voor competitief voetbal. Dan suggereer je dat het slechts in zijn hoofd zit ofzo, daar geloof ik gewoon niet zo in. Er wordt een stuk meer gevraagd dan leuk kunnen combineren op zijn positie
Oké, dan verschillen we daarover duidelijk van meningquote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaals
Ik vind eigenlijk dat Geertje het daar beter invultquote:Op zondag 12 februari 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat Trauner er weer bijna is.Geert doet bet uiteraard uitstekend en ook Pedersen op RB is gewoon een dikke prima. Maar toch mis je zo'n Trauner echt wel bij menig tegengoal de laatste weken.
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Geertje het daar beter invult
Ik denk ik ook niet, maar ergens ook wel weer zonde.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |