Dat eerste. Met hulp van buitenaf, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
of zou er al gewoon beleid worden gemaakt en vooruit worden gedacht, ongeacht de eindpositie dit seizoen?
dit klinkt voor mij als feyenoorder nog altijd als iets wat niet kan, klinkt bijna als goede bedrijfsvoering
dat heeft toch letterlijk elke journalist/bron/persoon dichtbij de club?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik spreek altijd de juiste mensen!!!
Toch zit ik er wel eens naast haha
Hoop wel dat ze niet te makkelijk denken ach we pakken een trainer die hetzelfde over voetbal denkt en we zien wel hoe het looptquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
of zou er al gewoon beleid worden gemaakt en vooruit worden gedacht, ongeacht de eindpositie dit seizoen?
dit klinkt voor mij als feyenoorder nog altijd als iets wat niet kan, klinkt bijna als goede bedrijfsvoering
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat heeft toch letterlijk elke journalist/bron/persoon dichtbij de club?
lekker belangrijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessen
En Krabby, en Wijffels.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessen
Valt wel mee qua jaloersheid hoor, lol.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef ZKA het volgende:
Hahaha. De immer jaloerse Pistolero wil ook wat zeggen.
Ik spreek al 3.5 jaar de juiste mensen. Ook degene die sponsordeals sluiten. T-Mobile is een thema, let nou maar op. Enige wat het nu bemoeilijkt is vertrek Van Dijk. Maar nog steeds spreekt men de directeur consumenten sales van T-Mobile. Feyenoord bood vooralsnog te weinig terug.
En nogmaals: Leeds - Slot echt geen thema, net als de Mijnans-gate. Maar je mag zelf bepalen of je in toneelstukjes wil trappen, ben je vrij in :-D
ik ben een beetje voetbalpodcasts aan het ontdekkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En Krabby, en Wijffels.
Oh, eigenlijk iedereen wel.
Hij had dat mandaat verhaal nooit moeten brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef aTypisch het volgende:
misschien moeten mensen ook leren dat zelfs als een gerucht over interesse klopt, en er een deal dichtbij is, dat het dan nog kan klappen door allerlei zaken
dat is dan niet de fout van de messenger
ik ben ook geen fan van termen als mandaat of daadkracht neequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had dat mandaat verhaal nooit moeten brengen.
Ja Wijffels is wel echt by far de grootste debiel in dat wereldje denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben een beetje voetbalpodcasts aan het ontdekken
maar als die wijffels aanschuift krijg je direct vlekken in je nek
die lijkt een beetje op pistolero, die beleeft deze sport echt in een fantasiewereldje
ik lees nooit hun stukjes dus die personen zijn allemaal nieuw voor me, zijn toch wel een hoop midwits
ja dat is echt een gouden duo op de een of andere manierquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:53 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet wat met jullie delen.
Sinds een paar weken luister ik naar de Dick Voormekaar Podcast en het luistert lekker weg.
Leuke podcast man.
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van termen als mandaat of daadkracht nee
maar de strekking was toch wel duidelijk? hoe je het ook wil noemen: het schuurde hier en daar een beetje in de organisatie.
ja is jammerquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.
achter gesloten deuren was die deal gewoon door gegaan natuurlijk en gezien Gnonto een fantastische speler blijkt te zijn toch erg jammer.
Het AD kwam er volgens mij een kwartiertje later mee ofzo, dus dat was hoe dan ook uitgelekt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.
achter gesloten deuren was die deal gewoon door gegaan natuurlijk en gezien Gnonto een fantastische speler blijkt te zijn toch erg jammer.
Summerville hebben ze ook gewoon voor een appel en een ei laten gaan!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef fetX het volgende:
Wat een gejank elke keer zeg. Ook nog steeds over die Gnonto zeuren
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Summerville hebben ze ook gewoon voor een appel en een ei laten gaan!!!!
KK BESTUURquote:Het had niet veel gescheeld of Zlatan Ibrahimović had bij Feyenoord gespeeld. ‘Die was ook bij de Feyenoord-scouts bekend, maar zij vonden hem niet bij de club passen’, zegt Rob Baan, oud-technisch directeur van Feyenoord, in een interview in de Voetbal International.
‘Ze hadden gezien dat hij zich in een aantal wedstrijden nogal agressief had gedragen, misdragen zelfs. Ook buiten het veld zou hij geen lieverdje zijn. Ik heb toen verzuimd zelf een keer naar hem te gaan kijken, ik vertrouwde op de kwaliteiten van de Feyenoordscouts. We kozen dus voor de brave Elmander en niet voor de agressieve Ibrahimovic. Dat was dus niet zo’n goed idee.’
Die mensen krijgen daar gewoon een keiharde Gnonto van. Een beetje als Twitter mobs die overal op lopen te kankeren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef fetX het volgende:
Wat een gejank elke keer zeg. Ook nog steeds over die Gnonto zeuren
Mannsverk is ook niet gekomen, terwijl zijn naam wel is genoemd!!! We worden beflikkerd!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Summerville vroeg op het laatste moment opeens extra geld. Toen moesten ze wel eigenlijk hoop wel dat hij binnenkort bij de oranje selectie zit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onzin, zal het nog 1 keer uitleggen. Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat. En dat vonden ze in het bestuur van Feyenoord maar heel raar, dat er iemand mandaat had bij een transfer :’-) alles wat met Arnesen te maken had, moest immers De Kuip uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je eigenlijk überhaupt met de handel en wandel van Feyenoord? Moet er niet gewerkt worden?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Onzin, zal het nog 1 keer uitleggen. Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat. En dat vonden ze in het bestuur van Feyenoord maar heel raar, dat er iemand mandaat had bij een transfer :’-) alles wat met Arnesen te maken had, moest immers De Kuip uitgewerkt worden.
En toen gingen we maar voor Ramazani - en uiteindelijk Paixão + Idrissi.
Hier het feitelijke verhaal, doe er mee wat je wilt.
volgend seizoenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat ik met verlangen uitkijk naar de terugkeer van Szymanski?
Timber is nog helemaal geen bohh-categorie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgend seizoen
Szymanski
Timber-Wieffer
bohh
volgend seizoen staat erquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Timber is nog helemaal geen bohh-categorie.
Een dergelijke houding hadden ze ook in Nazi Duitsland.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben erg sceptisch wat betreft Timber. We gaan het zien!
Vind het een speler die veel heeft, maar nog niet de juiste rol heeft gevonden/gekregen. Hij riep zelf iets over meer willen scoren, maar daar zou ik hem toch niet voor inzetten voorlopig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben erg sceptisch wat betreft Timber. We gaan het zien!
Hij is fysiek sterk en kan aardig wegdraaien van zijn man, verder heb ik het niet echt gezien nog.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind het een speler die veel heeft, maar nog niet de juiste rol heeft gevonden/gekregen. Hij riep zelf iets over meer willen scoren, maar daar zou ik hem toch niet voor inzetten voorlopig.
ik denk dat hij en Wieffer een prima blok kunnen vormen. Hopelijk laat hij dat zien tegen AZ. Want het zou wel lekker zijn als je bij vertrek Kokcu vooral kunt investeren in een basisspeler op 10 en op de flanken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is fysiek sterk en kan aardig wegdraaien van zijn man, verder heb ik het niet echt gezien nog.
Kokcu is zo ongeveer de beste passer in de eredivisie, dat zie ik Timber niet zo snel opvangen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat hij en Wieffer een prima blok kunnen vormen. Hopelijk laat hij dat zien tegen AZ. Want het zou wel lekker zijn als je bij vertrek Kokcu vooral kunt investeren in een basisspeler op 10 en op de flanken.
Lijkt mij een zekerheidje dat Timber er volgend jaar gewoon weer in staat
nee, het is geen 1 op 1 vervangerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu is zo ongeveer de beste passer in de eredivisie, dat zie ik Timber niet zo snel opvangen eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het is geen 1 op 1 vervanger
maar een middenveld met timber, wieffer en een creatieve speler lijkt mij prima in balans
als je een dominante passer als kokcu zoekt zou je toch aan zerrouki moeten denken ofzo
Zerrouki heeft zeker niet dezelfde kwaliteiten als Kokcu. Maar misschien is het minder nodig dat je een nieuwe Kokcu hebt als je Wieffer en Szymanski al samen laat spelen. Toch zou ik Zerrouki alleen halen als je een nieuwe 6 nodig hebt en volgens mij voldoet WiefferGod gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het is geen 1 op 1 vervanger
maar een middenveld met timber, wieffer en een creatieve speler lijkt mij prima in balans
als je een dominante passer als kokcu zoekt zou je toch aan zerrouki moeten denken ofzo
Nieuwe rechtsback.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.
ik kijk niet zo naar die miljoenen, die worden ook een beetje heen en weer geschovenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.
Blijft altijd moeilijk, ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat Wieffer er meteen zou staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, “het mandaat”, we zouden het bijna vergeten.....quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |