Gernot doet blijkbaar al mee met een partijvorm, die zit hopelijk al bij de selectie in Sittardquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een blije Geert en Ofir.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdragen voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]Met de Fred er ik was je uiterlijk half april kampioen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
met aursnes nog in de selectie was je zo uitgegroeid tot bayern van nederlandquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de Fred er ik was je uiterlijk half april kampioen....
met arne mee naar de premier league dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk vertrekt Aursnes bij Benfica komende zomer. 50 miljoen afkoopsom lees ik net, 10% (van de winst) naar ons.
Ik gok op Sipke.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
volgens zka is er dus al spraken van een (serieuze) opvolger + assistent
zou Bosz een optie zijn?
Fraser is weer vrijquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
volgens zka is er dus al spraken van een (serieuze) opvolger + assistent
zou Bosz een optie zijn?
Ik accepteer alleen moderne laptophoofdtrainersquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een MODERNE laptopassistent
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes speelde blijkbaar als hangende buitenspeler gisteren bij Benfica. Heb niet gekeken, maar dat had me wel interessant geleken om dat zo te zien. Heeft die gekke Schmidt toch heel aardig voor elkaar daar. Die aanvallers en Joao Mario gaan ook echt tekeer dit seizoen.
Schmidt is dolblij dat hij hier weg isquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes speelde blijkbaar als hangende buitenspeler gisteren bij Benfica. Heb niet gekeken, maar dat had me wel interessant geleken om dat zo te zien. Heeft die gekke Schmidt toch heel aardig voor elkaar daar. Die aanvallers en Joao Mario gaan ook echt tekeer dit seizoen.
Zeker, maar ook zonder Kokcu heb ik er een goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote dat mijn maat er niet bij is morgen. Die gaan we missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |