nou onmisbaar valt dus wel meequote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Gernotgenot
Geertruida doet het prima hé, maar qua positionering, slim duels aangaan, en met de bal inschuiven/passing naar voren is Trauner wel echt onmisbaar.
Volgens mij wel eens met je gesproken. Waar sta je nu?quote:
Hee joh, laat mij ook ff lekker een kater hebben op een vrijdag. Paar dagen vrij ja.quote:
Toch zelden de 0 gehouden zonder Gernot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou onmisbaar valt dus wel mee
maar biedt zeker een hele hoop andere dingen
Dit seizoen geen SCC. Maar waarschijnlijk volgend seizoen weer op Z4.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij wel eens met je gesproken. Waar sta je nu?
Toen ter tijd wel meerdere tegen gekomen van hier btw.
[..]
Hee joh, laat mij ook ff lekker een kater hebben op een vrijdag. Paar dagen vrij ja.
Lekker rullefantquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.
Maar naar buiten toe met het dingetje dat hij steevast interviews weigert niet natuurlijk.
Morgen winnen en niet verliezen in 020. Helaas is die kans historisch gezien niet zo groot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als we morgen winnen, worden we kampioen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Pas nou opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als we morgen winnen, worden we kampioen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
laat ons even van deze rol genietenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
Avondwedstrijden die er toe doen in de Kuip
Je vriendin zou maar net vandaag een leuk weekendje weg hebben georganiseerd
Wat een kut wijf. Veel plezier in Maastricht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
KAPOET MAKENquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:19 schreef Haringkop het volgende:
Hoe is het met de WEDSTRIJDSPANNING!?
Als ze echt van je houdt dan mag je heen en weer kachelen.quote:
Je zou maar een baby van bijna 3 maanden hebben en een vriendin die juist nu besluit ziek te wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
@fetX gaat vanavond ook een baby makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je zou maar een baby van bijna 3 maanden hebben en een vriendin die juist nu besluit ziek te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |