Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Ali. Genoeg optiesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dilrosun of bullaude niet wil moet je wat anders doen
Taabouni zie ik niet als volwaardig zelectiespeler, puur opvullingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dilrosun of bullaude niet wil moet je wat anders doen
Dilrosun en Ali die een beetje van positie wisselen zou moeten kunnen werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Ali. Genoeg opties
Haten op de Beer. Log uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een stotterende aanvoerder ik had zelf Hancko gekozen maar we zullen zien.
Geert is logisch johquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.quote:
daarom valt hij ook gewoon in, hij is geen vaste aanvoerderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.
Maar naar buiten toe met het dingetje dat hij steevast interviews weigert niet natuurlijk.
Jij stondt vroeger op Z4 toch? of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.
Maar naar buiten toe met het dingetje dat hij steevast interviews weigert niet natuurlijk.
dat was ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Jij stondt vroeger op Z4 toch? of was dat iemand anders?
Had Geert en Wieffer als optie gezet achter Hancko dus het kan wel maar Hancko is je meest constante speler het hele seizoen al samen met Kokcu en Trauner die nu afwezig zijn.quote:
L-left, r-right, b-b-behind.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja voor een camera ja. Op het veld gaat dat prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot doet blijkbaar al mee met een partijvorm, die zit hopelijk al bij de selectie in Sittard
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dit lees je ook maar zelden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |