SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaan we gezellig verderIk ben inmiddels overledenEn terecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:31 schreef Enchanter het volgende:
Youtube heeft inmiddels de undercover video verwijderd , wat een verrassing nadat Google al de zoekresultaten had aangepastIk voel je pijnquote:
Maar troost je met de gedachte dat in Rusland gelukkig momenteel geen vrijheid van meningsuiting is.
Wie weet nemen de westerse regeringsleiders daar voorbeeld aan in de toekomst...Hou op met je Rusland obsessie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Maar troost je met de gedachte dat in Rusland gelukkig momenteel geen vrijheid van meningsuiting is.
Wie weet nemen de westerse regeringsleiders daar voorbeeld aan in de toekomst...Bananenbennie
EINDBAASJa en? Sputnik lijkt veel meer op de traditionele vaccins. Het bevat geen mRNA techniek en lijkt nu minder problemen te geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beide zijn vaccins die het lichaam aanzetten tot het maken van spikes.Moderatie.quote:
We kennen hier ook gewoon gedragsregels en op youtube heb je die ook.
Houd je je daar niet aan, dan wordt het verwijderd. Daar is niets vreemds aan. De maker kan eventueel elders op internet zijn content plaatsen.
Net als fok heeft youtube geen publicatieplicht.Geen censuur dusquote:Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja en? Sputnik lijkt veel meer op de traditionele vaccins.
Enige verschil is dat er een virus wordt gebruikt om de mRNA aan de cel te leveren, ipv dat het in een vetbolletje zit.
Verder is het idee achter het vaccin hetzelfde, het lichaam produceert in opdracht de spike eiwitten.
Traditionele vaccins zijn die van Valneva bijvoorbeeld, die een dood Covid virus gebruiken.We zijn hier gestopt met een vergelijkbaar vaccin dat teveel bijwerkingen gaf tov Pfizer en Moderna.quote:Het bevat geen mRNA techniek en lijkt nu minder problemen te geven.Die laat je zelf zien op het forum...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:26 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hou op met je Rusland obsessie.Enchanter
Right you are Ken!!!Wat hebben ze overschreden dan , volgens de 'youtube guidelines' overtreden ze niks.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moderatie.
We kennen hier ook gewoon gedragsregels en op youtube heb je die ook.
Houd je je daar niet aan, dan wordt het verwijderd. Daar is niets vreemds aan. De maker kan eventueel elders op internet zijn content plaatsen.
Net als fok heeft youtube geen publicatieplicht.
Maar ze zullen wel er wel een reden voor hebben , Google wist ook snel en heel veel zoekresultaten van de Pfizer meneer te verwijderen.
Jammer dat Youtube nooit een reden geeft wat de exacte reden is , dat lijkt me content creators wel zo duidelijk , maar okay dat is een ander verhaalIk ben inmiddels overledenDat is iets tussen de makers en YouTube.quote:
Feit blijft dat YouTube bepaalt wat ze op hun platform toelaten en wat niet.Enchanter
Right you are Ken!!!Het probleem is dat Youtube de makers nooit duidelijkheid geeft waarom hun video offline is gehaald.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is iets tussen de makers en YouTube.
Feit blijft dat YouTube bepaalt wat ze op hun platform toelaten en wat niet.Ik ben inmiddels overledenPoesInDoos
KittumsBij gebrek aan een geschikt topic (en ik niet speciaal eentje wil aanmaken hiervoor) dump ik deze vraag hier even;
Mijn zoon testte afgelopen dinsdag positief. Hij is 2 dagen goed ziek geweest en sinds gisteren is er niets meer aan de hand. We hebben de 5 dagen isolatie nu gehad. Maarrrr zijn test slaat nog steeds positief uit. Betekend dit dat hij nog steeds besmettelijk is? Hij heeft geen klachten meer.
Mijn test was zonet negatief trouwens.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond StoryIk zou gewoon de isolatie richtlijnen aanhouden.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt topic (en ik niet speciaal eentje wil aanmaken hiervoor) dump ik deze vraag hier even;
Mijn zoon testte afgelopen dinsdag positief. Hij is 2 dagen goed ziek geweest en sinds gisteren is er niets meer aan de hand. We hebben de 5 dagen isolatie nu gehad. Maarrrr zijn test slaat nog steeds positief uit. Betekend dit dat hij nog steeds besmettelijk is? Hij heeft geen klachten meer.
Mijn test was zonet negatief trouwens.
Een pcr test meet virusdeeltjes, die kunnen nog wekenlang in je lichaam zitten, terwijl er geen levend virus meer is.
Sneltests meten antigenen, niet het virus zelf.PoesInDoos
KittumsThanks, kan kind morgen weer naar schoolquote:Op zondag 29 januari 2023 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de isolatie richtlijnen aanhouden.
Een pcr test meet virusdeeltjes, die kunnen nog wekenlang in je lichaam zitten, terwijl er geen levend virus meer is.
Sneltests meten antigenen, niet het virus zelf.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story4-elements
Arrectis AuribusThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray WalkerDr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwarenessHet is niet meer dan een griep.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt topic (en ik niet speciaal eentje wil aanmaken hiervoor) dump ik deze vraag hier even;
Mijn test was zonet negatief trouwens.16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕Dat wordt niet gevraagd, dus als je geen antwoord hebt, kun je ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een griep.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
4-elements
Murray WalkerMolo
Völlig losgelöst16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi manquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like4-elements
Arrectis AuribusIn Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi manThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray WalkerMolo
Völlig losgelöstLeve het Robert Kuch Instituutquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeWaarvan hoeveel met en hoeveel door?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi manMolo
Völlig losgelöstBegreep dat er in het huidige tijdperk gekeken worden naar door Covid en niet meer metquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarvan hoeveel met en hoeveel door?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeWheeledWarrior
More than meets the eyeYOLOquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.Loopt dat nog steeds? Jemig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.nostra
ask whyJa, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.quote:Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Wer hat verloren? Du dich? Ich mich? Oder wir uns?
Only the brave survive when they sell their soulsWheeledWarrior
More than meets the eyeLauterbachquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.
[ twitter ]
Mensen zijn in grote delen van de wereld alweer (ruim) een jaar gewoon doorgegaan met hun leven, deze man blijft maar in een soort van angstbubbel zitten.
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…zie email 27 oktoberWheeledWarrior
More than meets the eyeEn tijdens een volgende crisis stuntelen we voort en trappen we weer in exact dezelfde valkuilen. Leer mij die onbenullen kennen die ons 'besturen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef SilverEyes het volgende:
De uitkomsten daarvan verdwijnen toch ergens in een laatje.Molo
Völlig losgelöstWat ongelooflijk verrast ben ik zeg!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…
Joh...Definitely not CIADat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”
Joh...zie email 27 oktoberJanneke141
Green, green grass of homeIk kan de tekst 'Dit zag niemand aankomen' wel onder mijn ctrl-v houden geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)Voor de verkiezingen. Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.Definitely not CIADat zou kunnen. Maar als nu alles op nieuw moet dan moet je ook al gaan denken aan voor het einde van deze zittingstermijn.quote:zie email 27 oktoberBananenbennie
EINDBAASIdd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:27 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/niet-meer-tussen-de-oren
Goed artikel.
En goed dat er meer aandacht komt voor deze groep.Definitely not CIABananenbennie
EINDBAASJa vind ik ook. Ben benieuwd hoe groot deze groep nou eigenlijk is vanwege de onderrapportage.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.
En goed dat er meer aandacht komt voor deze groep.Molo
Völlig losgelöstZweden en Sloveniëquote:
Ben ik veel geweest afgelopen paar jaar, dat kan geen toeval zijn!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likenostra
ask whyHeel Fok! dus nog aan de kap?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:38 schreef Enchanter het volgende:
Lelijke mensen blijven mondkapjes dragen
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsMolo
Völlig losgelöstVermoeiendquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeBananenbennie
EINDBAAShttps://www.nporadio1.nl/(...)en-na-een-vaccinatie
Biomedisch wetenschapper en journalist Jop de Vrieze deed onderzoek naar mensen die long covid kregen na een vaccinatie.Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:09 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)en-na-een-vaccinatie
Biomedisch wetenschapper en journalist Jop de Vrieze deed onderzoek naar mensen die long covid kregen na een vaccinatie.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
Bananenbennie
EINDBAASHet lijkt momenteel een verzamelnaam voor allerlei symptomen ten gevolge van covid/vaccins. Er mag wel wat extra aandacht komen voor de onderrapportage. Het Lareb kan het niet goed aan zegt hij. Komt nog eens bij dat het ook nog eens erg lastig te melden is omdat het nauwelijks erkend wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.Molo
Völlig losgelöstEr is (nog steeds) geen casusdefinitie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.
Dus geen kwestie van wat long covid ís, maar wat de afbakening ervan is. In soort symptomen/klachten, ernst en duur.
En die afbakening kan verschillen per context.
Afbakening voor behandeling, afbakening voor verzekeraars, afbakening voor whatever voor contextOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeMolo
Völlig losgelöstMelden via Lareb is heel makkelijk, dat kunnen burgers zelf doen via de website dus die stelling van je snap ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het lijkt momenteel een verzamelnaam voor allerlei symptomen ten gevolge van covid/vaccins. Er mag wel wat extra aandacht komen voor de onderrapportage. Het Lareb kan het niet goed aan zegt hij. Komt nog eens bij dat het ook nog eens erg lastig te melden is omdat het nauwelijks erkend wordt.
Lareb kan dat overigens prima aan, snap ook dat statement nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you likephpmystyle
De weg vooruit is de weg terugLijkt voor een deel ook zo, zijn toch vaak mensen die daarvoor ook zwak en issues hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.
[ twitter ]zie email 27 oktoberMolo
Völlig losgelöstLauter geilquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!Hoe lang zijn de scholen en kinderopvang daar gesloten geweest dan? En het eindeloos pcr-testen van kinderen wordt als oplossing gepresenteerd?quote:Maar de grootste fout was de sluiting van scholen en de kinderopvang in de eerste twee coronajaren zonder de afweging om het aantal pcr-tests voor kinderen tussendoor op te voeren, gaf Lauterbach deze week op tv-zender ZDF zelf toe. Volgens Lauterbach hebben kinderen onnodig geleden onder strenge maatregelen die hun vrijheid inperkte. Experts en kinderartsen waarschuwden dat de maatregel al te ver ging.Definitely not CIABananenbennie
EINDBAASDat is niet wat blijkt uit de 10 maanden durende studie van wetenschapper Jop de Vrieze.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Melden via Lareb is heel makkelijk, dat kunnen burgers zelf doen via de website dus die stelling van je snap ik niet.
Lareb kan dat overigens prima aan, snap ook dat statement nietBananenbennie
EINDBAASNeehoor ook kerngezonde jonge mensen (waaronder topsporters) wiens leven na de prik helemaal verwoest is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt voor een deel ook zo, zijn toch vaak mensen die daarvoor ook zwak en issues hadden.phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugJa ok, maar dat is wat anders als longcovid he.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Neehoor ook kerngezonde jonge mensen (waaronder topsporters) wiens leven na de prik helemaal verwoest is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.Bananenbennie
EINDBAASNiet volgens wetenschapper Jop de Vrieze bij Radio 1.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is wat anders als longcovid he.Opgezocht. @trein2000quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn de scholen en kinderopvang daar gesloten geweest dan? En het eindeloos pcr-testen van kinderen wordt als oplossing gepresenteerd?https://www.google.com/am(...)r-ist-schuld,TUXCaGequote:Het was niet precies zo, maar vergelijkbaar. Hoewel de Duitse scholen in de daaropvolgende maanden grotendeels open waren, eindigde het face-to-face onderwijs eind 2020. Volgens een studie van de OESO waren scholen in Duitsland tussen januari 2020 en mei 2021 in totaal 74 dagen volledig en 109 dagen gedeeltelijk gesloten. Dat maakt in totaal 183 dagen - dat komt overeen met een heel schooljaar (exclusief vakantie en feestdagen). Andere coronamaatregelen bij schoolwerking waren een maskerplicht in de klas, quarantaine- en isolatie-eisen en regionale sluitingen met hoge incidentiewaarden.
Ongelooflijk. Een heel schooljaar.Definitely not CIAMolo
Völlig losgelöstIk heb net even het stukje radio beluisterd. En ben nu ook wel benieuwd naar zijn artikelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is niet wat blijkt uit de 10 maanden durende studie van wetenschapper Jop de Vrieze.
Studie, wil hier zeggen dat hij casusbeschrijvingen is gaan doen van mensen die zelf klachten rapporteren na vaccinatie.
En dat heeft hij geprobeerd te duiden.
Over Lareb zegt hij niet dat ze het niet aan kunnen. Hij zegt dat er zo ongelooflijk veel uiteenlopende klachten gemeld worden, dat er geen makkelijke manier is om deze groep mensen met langdurige klachten na vaccinatie er uit te filteren. En dat capaciteit van mensen bij het Lareb hierin een rol speelt. Mwahhh, herken ik niet daar en spreek ze regelmatig.
Dan noemt hij dat het lijkt op long covid maar dat is nog helemaal niet afgekaderd zoals eerder aangegeven, dus is een holle uitspraak/vergelijking.
Hij roept een aantal dingen die niet kloppen ook. Er zou in Nederland weinig kennis beschikbaar zijn op gebied van bijwerkingen en specifiek na vaccinaties. We hebben gelukkig geen gerenommeerde instituten zoals EMA, RIVM, en linkjes naar agentschappen internationaal op dit vlak... Heel bijzonder.
Verhaal van Jop is een rommelige methodiek en matige beschrijvingen. Vraag me af of je daar conclusies aan kunt verbinden.
Ben wel benieuwd naar onderzoek, dat zeker, maar dan graag wel gedegen
Eens kijken of ik zijn stukje in de digikrant kan lezen als niet abonneeOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeBananenbennie
EINDBAASIs wel wat ik veelal gehoord heb, dat het niet bepaald makkelijk is bijwerkingen daar gemeld te krijgen. En er daardoor waarschijnlijk onderrapportage is. Wat me ook logisch lijkt als er nu nog zo'n gebrek aan erkenning is. En dat laatste is gewoon een feit. De meeste artsen zijn er niet mee bekend en zullen het daardoor eerder ergens anders op afschuiven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Molo het volgende:
Over Lareb zegt hij niet dat ze het niet aan kunnen. Hij zegt dat er zo ongelooflijk veel uiteenlopende klachten gemeld worden, dat er geen makkelijke manier is om deze groep mensen met langdurige klachten na vaccinatie er uit te filteren. En dat capaciteit van mensen bij het Lareb hierin een rol speelt. Mwahhh, herken ik niet daar en spreek ze regelmatig.Molo
Völlig losgelöstHeb je al weleens op de site van het Lareb gekeken? Bizar makkelijk geregeld. Eerste Google hit 'Bijwerkingen melden'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is wel wat ik veelal gehoord heb, dat het niet bepaald makkelijk is bijwerkingen daar gemeld te krijgen. En er daardoor waarschijnlijk onderrapportage is. Wat me ook logisch lijkt als er nu nog zo'n gebrek aan erkenning is. En dat laatste is gewoon een feit. De meeste artsen zijn er niet mee bekend en zullen het daardoor eerder ergens anders op afschuiven.
https://meldformulier.lareb.nl/Forms/Vaccins
Artsen in instellingen hebben overigens een ander meldmethode en die zijn daar prima van op de hoogte kan ik je vertellen.
Gebrek aan erkenning, ja dat is er zeker. Anecdotisch gejank helpt daar alleen niet in mee, nou ja, in negatieve zin wel.
Bijwerkingen komen bij elk soort medicatie voor, ook bij vaccins. Goed als dat uitgezocht wordt en bevindingen meegenomen worden in overwegingen tot inzet in individuele gevallen.
Dit soort gelul van zowel jou als die Jop kun je vrij weinig meeOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeBananenbennie
EINDBAASLekker empathisch richting de slachtoffers dit. Wij zijn verder uitgepraat denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Anecdotisch gejank (..)
Dit soort gelul van zowel jou als die Jop kun je vrij weinig meeMolo
Völlig losgelöstJe had het ook eerder mogen zeggen dat het gaat om op vorm ipv inhoud reagerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lekker empathisch richting de slachtoffers dit. Wij zijn verder uitgepraat denk ik.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeIk reageer ik even, ik heb sinds de 2 vacs last van enorme oorsuizingen komt ook voor op de lijst van bijwerkingen. En bedankt hiervoorWel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 07:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik reageer ik even, ik heb sinds de 2 vacs last van enorme oorsuizingen komt ook voor op de lijst van bijwerkingen. En bedankt hiervoorA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Was in het begin volgens het boekje.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.Molo
Völlig losgelöstVaccineren tegen Covid niet of überhaupt nergens meer tegen?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeCOVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccineren tegen Covid niet of überhaupt nergens meer tegen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Molo
Völlig losgelöstEr zijn geloof ik 29 ziektes waartegen je kunt vaccineren in Nederland, zitten toch wel handige tussen. Of als je gaat reizen of gewoon ouder wordtquote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
COVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeJa, ik geloof 't allemaal wel.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 29 ziektes waartegen je kunt vaccineren in Nederland, zitten toch wel handige tussen. Of als je gaat reizen of gewoon ouder wordtA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Janneke141
Green, green grass of homeGeen probleem. Tegen de tijd dat wij vinden dat jij je moet vaccineren dan trekken we gewoon je toegang tot de kroeg in. Of tot de school van je kinderen, ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 't allemaal wel.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)Molo
Völlig losgelöstDat is niet wat ik zeg hequote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen probleem. Tegen de tijd dat wij vinden dat jij je moet vaccineren dan trekken we gewoon je toegang tot de kroeg in. Of tot de school van je kinderen, ofzo.
Gewoon terug naar het pre-Covid vaccineren. Vrijwillig, zonder enige dwang of drangOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeMolo
Völlig losgelöstVaccinatiegraad is overal wel gedaald voor andere vaccinaties en vertrouwen in vaccinerende partijen ook flink gedaald. Lekker gewerkt Mark, Hugo, Attje en consortenOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeJanneke141
Green, green grass of homeDat weet ik Ik ben zelf ook niet van plan om ooit een handtekening onder het CTB te gaan zetten.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)4-elements
Arrectis AuribusMoet tegenwoordig zoeken naar dit topic, het staat niet meer standaard bovenin mijn actieve topics.
Over positiviteit gesproken:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker4-elements
Arrectis AuribusDaar is ie dan toch: de IC-stijging des doods!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray WalkerMolo
Völlig losgelöstZo heerlijk rustig hier
Post CovidgenotOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeIk reed vandaag door de Roetersstraat in Amsterdam, langs de universiteit en het was er zo heerlijk druk met studenten Fijn om te zien.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
Nee, lekker gewerkt Engel en andere charlatans...quote:Op zondag 5 februari 2023 15:58 schreef Molo het volgende:
Vaccinatiegraad is overal wel gedaald voor andere vaccinaties en vertrouwen in vaccinerende partijen ook flink gedaald. Lekker gewerkt Mark, Hugo, Attje en consortenTetanus is een terugkerend vaccin.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
COVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.
En best een goeie om te nemen op het moment dat je weer risico op tetanus loopt.
Verder is elke Nederlander ingeënt met een cocktail aan vaccins die (bijna) levenslang beschermen.
Daar merk je verder niets van, waardoor het nut ook niet echt duidelijk is voor veel mensen.Da's flink balen.quote:Op zondag 5 februari 2023 07:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik reageer ik even, ik heb sinds de 2 vacs last van enorme oorsuizingen komt ook voor op de lijst van bijwerkingen. En bedankt hiervoor
Oorsuizen is overigens ook een van de restverschijnselen na een Covid infectie.
Veel bijwerkingen van de vaccins komen overeen met de gevolgen die Covid op je gezondheid kan hebben.borisz
KeurmeesterHet waait lekker rond in China. Maar geen nieuwe subs.
https://news.sky.com/stor(...)is-suggests-12805985winnaar wielerprono 2007 :) Last.FMWheeledWarrior
More than meets the eyeDe invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 05:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, lekker gewerkt Engel en andere charlatans...Molo
Völlig losgelöstBovendien is het creëren van ruimte voor de uitingen van Engel en consorten en de twijfel bij mensen niet zo maar gekomen en gebleven. Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeoppiedoppie
My mind is my small universe..Dit gaat er bij velen niet in.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.
Grote groep die ervan overtuigt is dat iemand die zich niet laat vaccineren per definitie aanhanger van Engel is. Collega van mij heeft iedere keer als er iets over Engel voorbij kwam in het nieuws mij proberen te provoceren daarom.To BG or not to BG!Best een freaky gedachte dat momenteel half China besmet raakt en de volgende variant misschien wel weer dodelijker/ziekmakender is dan zijn voorganger.blablablablaIk noem Engel omdat die naam bekend bij mij is, maar de antivax beweging is veel groter dan hem en heeft flink kunnen profiteren van de Covid crisis.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.
Want met legitieme vaccinatietwijfel bedoel je volgens mij de Covid vaccins, maar het ging om de vaccinaties over de hele linie.
.Die hele antivaxbeweging heeft amper macht, mensen die niet geprikt wilde worden waren überhaupt al sceptisch.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik noem Engel omdat die naam bekend bij mij is, maar de antivax beweging is veel groter dan hem en heeft flink kunnen profiteren van de Covid crisis.
Want met legitieme vaccinatietwijfel bedoel je volgens mij de Covid vaccins, maar het ging om de vaccinaties over de hele linie.
.blablablablaTarado
capô de fuscaEngel kan er goed van leven en zo zijn er nog een stel die er een aardige boterham aan verdienen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hele antivaxbeweging heeft amper macht, mensen die niet geprikt wilde worden waren überhaupt al sceptisch.Je hebt altijd wel debielen die geld doneren voor zoiets maar gok toch dat religie een veel promintere rol speelt binnen het percentage nonvaccers dan die hele wappiebeweging.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engel kan er goed van leven en zo zijn er nog een stel die er een aardige boterham aan verdienen.
Zo'n Willem Engel/Viruswaarheid is overigens vooral door de MS media veel groter en belangrijker gemaakt dan hij initieel was.blablablabla4-elements
Arrectis Auribus
De rare IC-stijging van gisteren is weer teniet gedaan.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walkermaandag 13 februari 2023 @ 10:25:52 #108Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwarenessEr liggen 20 mensen op de IC.
In februari 2018 lagen er 350 mensen op de IC. 10.000 mensen overleden aan de griep toen.16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕maandag 13 februari 2023 @ 10:28:59 #109Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwarenessDat is dus echt zo'n dooddoener van mensen die andere meningen niet kunnen tolereren. Dit topic is niet alleen bedoeld voor eenzijdige meningen over dat COVID-19 een 'killervirus' is.. Een weergave van professionals die komen met het statement dat het virus gelijkaardig is aan de griep is on-topic.quote:16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕Had toch wel iets, de tijden dat we hier elke middag om 15.15 klaar zaten voor de cijfertjes. Maar dat was ook het enige leuke er aan hoor, beetje vermaak.Nou kijk je hier alleen nog af en toe als je het topic in de lijst van staan van "huh? Corona, bestaat dat nog?".Goedemiddag allemaal,
In mijn omgeving toch wel weer wat Covid gevallen. Paar zijn er ook best goed ziek van.
Maar aan het aantal posts hier te zien is het toeval. Mooi, op naar de lente en een corona vrije zomer.Nou ik heb het afgelopen week ook hevig gehad, ergste keer tot nu toe (in totaal nu denk ik 4x corona gehad).quote:Op maandag 13 februari 2023 13:44 schreef aartstyle het volgende:
Goedemiddag allemaal,
In mijn omgeving toch wel weer wat Covid gevallen. Paar zijn er ook best goed ziek van.
Maar aan het aantal posts hier te zien is het toeval. Mooi, op naar de lente en een corona vrije zomer.
Aankomende week carnaval, dus het ziekteverzuim zal richting eind februari weer door het plafond gaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”Carnaval wordt toch enkel in kleine groepjes gevierd?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou ik heb het afgelopen week ook hevig gehad, ergste keer tot nu toe (in totaal nu denk ik 4x corona gehad).
Aankomende week carnaval, dus het ziekteverzuim zal richting eind februari weer door het plafond gaan.
Voel je je weer wat beter nu?Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voel je je weer wat beter nu?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”maandag 13 februari 2023 @ 14:07:23 #116Tarado
capô de fuscaVreemd wel dat het na 4 keer plus vaccinaties (ik meen dat jij die wel gehad hebt) nog steeds zo'n impact heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.Jep, alleen de laatste booster niet meer gehaald, maar toch verrast. Kwam vorige week dinsdagavond rillend als een rietje uit een gloeiend heet bad gestapt. Lang geleden dat ik me zo slecht heb gevoeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel dat het na 4 keer plus vaccinaties (ik meen dat jij die wel gehad hebt) nog steeds zo'n impact heeft.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”Net een gezellige kroeg was het.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Had toch wel iets, de tijden dat we hier elke middag om 15.15 klaar zaten voor de cijfertjes. Maar dat was ook het enige leuke er aan hoor, beetje vermaak.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.Hopelijk snel weer helemaal de oude, beterschap nog!quote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.Ik heb het nog steeds niet gehad. Maar hoor eigenlijk nooit iemand meer die het heeft. Wel dat mensen ziek zijn, grieperig, de een wat heviger dan de ander. Maar dan nog heeft eigenlijk niemand het over corona. Vraag er eigenlijk ook niet naar.
Het verboden C-woord.Niemand denk dat Covid een killer virus is.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo'n dooddoener van mensen die andere meningen niet kunnen tolereren. Dit topic is niet alleen bedoeld voor eenzijdige meningen over dat COVID-19 een 'killervirus' is.. Een weergave van professionals die komen met het statement dat het virus gelijkaardig is aan de griep is on-topic.
Dat soort karikaturen ervan maken om een andere mening aannemelijker maken is meer iets voor BNW.Ja, en nu?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er liggen 20 mensen op de IC.
In februari 2018 lagen er 350 mensen op de IC. 10.000 mensen overleden aan de griep toen.Momo
WLR en ESF hooliganAls je kijkt naar huidige cijfers dan is de "mortality rate" vergelijkbaar met die van griepvarianten. Pre-Omicron was dat wel anders. Die nuance vergeten sommige mensen dan ineens plotseling.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gevalletje vage site met 2 personen die 'eigen onderzoek ' hebben gedaan.
Perfect voor BNW.Griep is nogal uiteenlopend, waardoor een vergelijking nogal mank loopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je kijkt naar huidige cijfers dan is de "mortality rate" vergelijkbaar met die van griepvarianten. Pre-Omicron was dat wel anders. Die nuance vergeten sommige mensen dan ineens plotseling.
[ twitter ]
Een zware griep zoals die in 2018 die dezelfde duur zou hebben als Covid 19 in 2020-2021 had ook alles lam gelegd.
Probleem is vooral dat bij dit vergelijkingen de insteek is dat griep heeeel onschuldig is.Toch enigszins geruststellend dat er wellicht veel veranderd is sinds 2020, maar dat er tenminste één constante is: zowel topic 1 als topic 2717 draaien om ''Corona vs de Griep''.Een advocaat die mensen bijstaan die claimen 'vaccinatieschade' te hebben en een dokter in verslavingsproblemathiek en relaties zijn niet per se de experts die hier thuishoren. We hoeven hier echt niet van iedere nono op twitter zijn mening te weten.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
Je bent er maar druk mee. De hele dag Twitter in de gaten houden en als je iets vindt dat in je straatje past snel linkdumpen op Fok.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Goed dat steeds meer mensen zich uitspreken.dinsdag 14 februari 2023 @ 14:41:48 #131OProg
A Life in MusicMisschien kunnen we het echt afsluiten door nog één maal met zijn allen WC-rollen te gaan hamsteren om de cirkel rond te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch enigszins geruststellend dat er wellicht veel veranderd is sinds 2020, maar dat er tenminste één constante is: zowel topic 1 als topic 2717 draaien om ''Corona vs de Griep''."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Lifedinsdag 14 februari 2023 @ 16:32:40 #132WheeledWarrior
More than meets the eyeWhen in doubt, blame Hugo.quote:Haha!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
When in doubt, blame Hugo.
Ook al zou het Ernst zijn. We blame Hugo.
Hugo did it!Definitely not CIAGeen 2021? Jammer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:14 schreef Za het volgende:
Mooi nieuws, ook maar even hier:
[ afbeelding ]
Interessant draadje.Definitely not CIAdinsdag 14 februari 2023 @ 22:34:10 #136Za
Ja helaas ook pas vanaf eind '22 in beeld gebracht op dit overzicht.quote:
Maar heden niemand meer op de IC met covid als primaire reden, dat is mooi toch.Het is voorbij. Mooi ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Maar heden niemand meer op de IC met covid als primaire reden, dat is mooi toch.Definitely not CIA
Ik heb niets te verbergen, maar ik verdonkeremaan wel bewijsmateriaalzie email 27 oktobersaparmurat_niyazov
Türkmenbashihttps://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230215_52007197quote:Staan we aan vooravond nieuwe coronagolf? ’Dit is wel heel vervelend getimed’
Nou, voor wie er nog behoefte aan heeft kan ik later het artikeltje nog wel plaatsen (deze zit achter een paywall), maar samenvatting: het zou misschien zo kunnen zijn dat de besmettingen weer een poosje toenemen en dat er dan weer een nieuwe golf komt, en als dat zo is zou het ook misschien zo kunnen zijn dat deze dan samenvalt met carnaval enzo waardoor de golf nog groter wordt, zeker als er nieuwe besmettelijker varianten komen, wat ook misschien zo zou kunnen zijn. Misschien. In theorie. Zou kunnen. Zeggen experts. O ja, en doe een zelftest bij klachten.THEFXR
Alpha Bearpoging tot carnaval (plezier) te verboten, net zoals een vuurwerk verbod??quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230215_52007197
Nou, voor wie er nog behoefte aan heeft kan ik later het artikeltje nog wel plaatsen (deze zit achter een paywall), maar samenvatting: het zou misschien zo kunnen zijn dat de besmettingen weer een poosje toenemen en dat er dan weer een nieuwe golf komt, en als dat zo is zou het ook misschien zo kunnen zijn dat deze dan samenvalt met carnaval enzo waardoor de golf nog groter wordt, zeker als er nieuwe besmettelijker varianten komen, wat ook misschien zo zou kunnen zijn. Misschien. In theorie. Zou kunnen. Zeggen experts. O ja, en doe een zelftest bij klachten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, voor wie er nog behoefte aan heeft kan ik later het artikeltje nog wel plaatsen (deze zit achter een paywall), maar samenvatting: het zou misschien zo kunnen zijn dat de besmettingen weer een poosje toenemen en dat er dan weer een nieuwe golf komt, en als dat zo is zou het ook misschien zo kunnen zijn dat deze dan samenvalt met carnaval enzo waardoor de golf nog groter wordt, zeker als er nieuwe besmettelijker varianten komen, wat ook misschien zo zou kunnen zijn. Misschien. In theorie. Zou kunnen. Zeggen experts. O ja, en doe een zelftest bij klachten.
Tja.
Mensen zijn gevaccineerd. De ziekenhuizen liggen niet vol.
Ik ga er gewoon vanuit dat het wel mee gaat vallen. Deze winter was er ook weinig aan het handje. Besmettingen zijn ook niet zo interessant meer.
Wel heel anders dan een jaar geleden. Wat een verschil.Definitely not CIATHEFXR
Alpha Bearna carnaval is er altijd een griepgolfquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja.
Mensen zijn gevaccineerd. De ziekenhuizen liggen niet vol.
Ik ga er gewoon vanuit dat het wel mee gaat vallen. Deze winter was er ook weinig aan het handje. Besmettingen zijn ook niet zo interessant meer.
Wel heel anders dan een jaar geleden. Wat een verschil.Welke experts zeggen dit, en betreft het lokaal of mondiaal?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, voor wie er nog behoefte aan heeft kan ik later het artikeltje nog wel plaatsen (deze zit achter een paywall), maar samenvatting: het zou misschien zo kunnen zijn dat de besmettingen weer een poosje toenemen en dat er dan weer een nieuwe golf komt, en als dat zo is zou het ook misschien zo kunnen zijn dat deze dan samenvalt met carnaval enzo waardoor de golf nog groter wordt, zeker als er nieuwe besmettelijker varianten komen, wat ook misschien zo zou kunnen zijn. Misschien. In theorie. Zou kunnen. Zeggen experts. O ja, en doe een zelftest bij klachten.
Het is uiteraard onzin. IMOOProg
A Life in Musicquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, voor wie er nog behoefte aan heeft kan ik later het artikeltje nog wel plaatsen (deze zit achter een paywall), maar samenvatting: het zou misschien zo kunnen zijn dat de besmettingen weer een poosje toenemen en dat er dan weer een nieuwe golf komt, en als dat zo is zou het ook misschien zo kunnen zijn dat deze dan samenvalt met carnaval enzo waardoor de golf nog groter wordt, zeker als er nieuwe besmettelijker varianten komen, wat ook misschien zo zou kunnen zijn. Misschien. In theorie. Zou kunnen. Zeggen experts. O ja, en doe een zelftest bij klachten.quote:'Staan we aan vooravond nieuwe coronagolf? ’Dit is wel heel vervelend g...' verder lezen?
Voor maar ¤0,99 per week heeft u toegang tot al onze Premium artikelen op gooieneemlander.nl en in de app.."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of LifeU.S. House Passes Bill To End Covid Mandate And Allow Unvaccinated Tourists
The House of Representatives has passed a bill that would remove the requirement for most foreign travelers coming to the U.S. to be vaccinated against COVID-19. It doesn’t mean travelers can now enter without a vaccine, the bill still needs to pass through the Senate and Biden for approval.asco
Los in deze tentVerdomme, ik ruik weer niets meer.
Voor 2021 nooit last van gehad.
In het voorjaar van 2021 corona gehad met alle toeters en bellen en vervolgens meer dan een half jaar niets geroken.
Van de een op de andere dag kon ik weer wél ruiken.
Afgelopen week flink verkouden geweest (geen corona) en nu ik weer hersteld ben kan ik wederom NIETS ruiken, zero.
Beetje moeilijk zoeken op google dit maar zijn hier meer gevallen van bekend en zal dit nu weer maanden gaan duren?APK
Factual, I think.Week 7 is nog bezig toch?quote:Who the fuck can sleep with all this shit going on?4-elements
Murray WalkerTHEFXR
Alpha Bearik kan wel even gas laten ontsnappen uit mijn overdrukventiel, als je dat niet ruikt is het echt slecht met je gesteld.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:10 schreef asco het volgende:
Verdomme, ik ruik weer niets meer.
Voor 2021 nooit last van gehad.
In het voorjaar van 2021 corona gehad met alle toeters en bellen en vervolgens meer dan een half jaar niets geroken.
Van de een op de andere dag kon ik weer wél ruiken.
Afgelopen week flink verkouden geweest (geen corona) en nu ik weer hersteld ben kan ik wederom NIETS ruiken, zero.
Beetje moeilijk zoeken op google dit maar zijn hier meer gevallen van bekend en zal dit nu weer maanden gaan duren?Je hebt gelijk, het beeld ziet er inmiddels ook anders uit.quote:
Van de 8 covid besmette personen op de IC is bij 4 covid de belangrijkste opname reden.Daarom ook beter op zijn plek op BNWquote:quote:Disclose.tv is a far-right[4] fake news website[1] based in Germany.[3][4] It is known for publishing disinformation[13] and conspiracy theories.[17volgens mij wel vaker aangegeven maar desbetreffende user loopt gewoon weer te trollenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom ook beter op zijn plek op BNW
[..]Die morele BNW polizei is anders ook ziek irritant.
Ik zie het vingertje ook steeds moreel naar een deur wijzen want een andere mening is niet gewenst. Graag gewoon meelullen anders is de deur daar.
Iedereen lijkt me gewoon welkom. Welkom Welkom! Anders flikker je zelf maar op.
Go hard or go homeNaast dat het gewoon in de buurt komt van pseudo modden wat verboden is. Als het echt te ver gaat grijpt een mod wel in om een post te verwijderen of te verplaatsen. Iets heel snel af doen als BNW is vooral een makkelijke manier om een andere mening links te kunnen laten liggen zodat er niet op gereageerd hoeft te worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:57 schreef Noek het volgende:
Die morele BNW polizei is anders ook ziek irritant.
Ik zie het vingertje ook steeds moreel naar een deur wijzen want een andere mening is niet gewenst. Graag gewoon meelullen anders is de deur daar.
Iedereen lijkt me gewoon welkom. Welkom Welkom! Anders flikker je zelf maar op.Dus eigenlijk wil je zeggen dat BNW dus wel kan worden opgeheven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:57 schreef Noek het volgende:
Die morele BNW polizei is anders ook ziek irritant.
Iedereen lijkt me gewoon welkom. Welkom Welkom! Anders flikker je zelf maar op.
Je zou dat bij de FA kunnen neerleggen.nostra
ask whyGa je nu serieus Die Welt als BNW afdoen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:26 schreef Wantie het volgende:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat BNW dus wel kan worden opgeheven.
Je zou dat bij de FA kunnen neerleggen.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsMag dat niet op BNW dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ga je nu serieus Die Welt als BNW afdoen?
Anyway, ik doelde op disclose.tvnostra
ask whyHet ging erom dat het er volgens jou "beter op zijn plek is". Je verschuift de doelpalen nu.quote:Dat is de verwijzer, niet de bron.quote:Anyway, ik doelde op disclose.tvGovernment is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsMomo
WLR en ESF hooliganDisclose.tv is wel echt een clickbait kanaal die vaak met halve waarheden komt, maar wat ze hier doen is linken naar artikel in WELT, lijkt mij niet zoveel mis mee. Al staat dat artikel wel achter een betaalmuur dus ik kan ook niet zien of ze dat nou helemaal goed vertaald hebbennostra
ask whyWordt eens tijd dat iemand een mooi compliatiefilmpje maakt van de volstrekt wereldvreemde uitspraken gedurende die twee jaar. Die van origine Roemeense (?) kon er ook wat van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:02 schreef alpeko het volgende:
Vandaag viel me het weer op. Carnaval vier je in kleine kring.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsIk kan het artikel niet lezen. En met Disclose.tv heb ik slechte ervaringen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:57 schreef Momo het volgende:
Disclose.tv is wel echt een clickbait kanaal die vaak met halve waarheden komt, maar wat ze hier doen is linken naar artikel in WELT, lijkt mij niet zoveel mis mee. Al staat dat artikel wel achter een betaalmuur dus ik kan ook niet zien of ze dat nou helemaal goed vertaald hebbenDefinitely not CIAnostra
ask whyGovernment is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsThanks man!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.corodok.de/die-ungereimtheiten-pfizer/Definitely not CIAphpmystyle
De weg vooruit is de weg terugBBest triest dat reguliere media dergelijke uitspraken en andere ideeen niet evalueren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dat iemand een mooi compliatiefilmpje maakt van de volstrekt wereldvreemde uitspraken gedurende die twee jaar. Die van origine Roemeense (?) kon er ook wat van.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.nostra
ask whyVerdieping is sowieso ver te zoeken in de media. De Groene al is EW meer mijn signatuur misschien en Follow the Money in Nederland, verder FD/FT/WSJ, WaPO, NYT.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
B
[..]
Best triest dat reguliere media dergelijke uitspraken en andere ideeen niet evalueren.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsphpmystyle
De weg vooruit is de weg terugKlopt, en de alternatieve media met zo nu en dan complot elementen zoals holland gold, goldrepublic, nieuwe wereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Verdieping is sowieso ver te zoeken in de media. De Groene al is EW meer mijn signatuur misschien en Follow the Money in Nederland, verder FD/FT/WSJ, WaPO, NYT.
Zelfs de telegraaf pakt dit niet op.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.Dat is niet gek FTM wilde van een gemeente weten hoe ze hun jeugdzorg centen besteden. Om zoiets onbelangrijks hebben ze 1.5 jaar moeten vechten. De shellpapers net zulk werk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Verdieping is sowieso ver te zoeken in de media. De Groene al is EW meer mijn signatuur misschien en Follow the Money in Nederland, verder FD/FT/WSJ, WaPO, NYT.
Verdieping kost gewoon teveel voor media.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10Er zal nog wel meer dirt boven tafel komen, maar achteraf kunnen we daar niets meer mee.quote:
Het was een panieksituatie waarin helder nadenken blijkbaar geen optie was, en andere partijen een verdienmodel zagen in de ontstane paniek.
Achteraf zal misschien niets iets hebben uitgemaakt, de lockdowns, de avondklok, de mondkapjes, de 1,5 meter, de vaccins etc.
Maar wat moet je doen als bestuurders, wat als je niet weet wat er op je af komt en wat de gevolgen zullen zijn?
Ik denk dat eerlijkheid voorop moet staan, en het nauwkeurig inlezen en verstrekken van de juiste informatie (die welke voorhanden is), en tegengaan dat middels zo'n beetje alle tv programma's de gehele bevolking bijna 2 jaar in angst leeft en daarna tegen elkaar wordt opgehitst door de minister van volksgezondheid en andere prominenten, en getracteert op halve waarheden over lockdowns, mondkapjes, belogen (je kunt dezelfde dag weer dansen) en oa jongeren onder druk gezet tot het halen van vaccins.
Dat vind ik zeer verwijtbaar.THEFXR
Alpha Bearik vond het vooral verwijtbaar dat het RIVM alles zelf wilde onderzoeken en geen info van andere landen overnam, die luxe van tijd heb je niet als een Pandemie zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Za het volgende:
[..]
Er zal nog wel meer dirt boven tafel komen, maar achteraf kunnen we daar niets meer mee.
Het was een panieksituatie waarin helder nadenken blijkbaar geen optie was, en andere partijen een verdienmodel zagen in de ontstane paniek.
Achteraf zal misschien niets iets hebben uitgemaakt, de lockdowns, de avondklok, de mondkapjes, de 1,5 meter, de vaccins etc.
Maar wat moet je doen als bestuurders, wat als je niet weet wat er op je af komt en wat de gevolgen zullen zijn?
Ik denk dat eerlijkheid voorop moet staan, en het nauwkeurig inlezen en verstrekken van de juiste informatie (die welke voorhanden is), en tegengaan dat middels zo'n beetje alle tv programma's de gehele bevolking bijna 2 jaar in angst leeft en daarna tegen elkaar wordt opgehitst door de minister van volksgezondheid en andere prominenten, en getracteert op halve waarheden over lockdowns, mondkapjes, belogen (je kunt dezelfde dag weer dansen) en oa jongeren onder druk gezet tot het halen van vaccins.
Dat vind ik zeer verwijtbaar.Eens, er had intensieve samenwerking en inspringen op beschikbare informatie van elders moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:19 schreef THEFXR het volgende:
ik vond het vooral verwijtbaar dat het RIVM alles zelf wilde onderzoeken en geen info van andere landen overnam, die luxe van tijd heb je niet als een Pandemie zich ontwikkelt.
We hadden als Europa ook afspraken kunnen maken over de toepassingen van welke maatregelen waar, evalueren, uitwisselen etc, ipv overal hetzelfde te doen los van Zweden.
Maar zelfs bij een extreme nood situatie zoals in Lombardije deed men als Europa zijnde geen fluit.
Er is best heel veel verwijtbaar, en of het belang van de bevolking voorop stond heb ik zeer mijn twijfels over.Denk dat die maakbaarheid vooral een illusie is. Je houdt jezelf een worst voor. We kunnen niet alles ingrijpen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, er had intensieve samenwerking en inspringen op beschikbare informatie van elders moeten zijn.
We hadden als Europa ook afspraken kunnen maken over de toepassingen van welke maatregelen waar, evalueren, uitwisselen etc, ipv overal hetzelfde te doen los van Zweden.
Maar zelfs bij een extreme nood situatie zoals in Lombardije deed men als Europa zijnde geen fluit.
Er is best heel veel verwijtbaar, en of het belang van de bevolking voorop stond heb ik zeer mijn twijfels over.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Toevallig net een artikel in de Volkskrant.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de verwachte miljoenen doden in China?
Ze hebben het laagste dodental ter wereld. Zeggen ze zelf.
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1676617292Alleen gelooft niet iedereen dat (zelfde artikel):quote:De Chinese Communistische Partij (CCP) heeft officieel de ‘overwinning’ op covid uitgeroepen. Staatsmedia verkondigden vrijdag dat China uit de pandemie is gekomen met ‘het laagste dodental ter wereld’. Het propaganda-offensief komt net voor het Volkscongres, waar Xi Jinping een derde presidentstermijn krijgt.En nog wat andere media schatten het dodental tussen de 800.000 tot 1,7 miljoen:quote:Door de censuur in China is er geen duidelijkheid over het dodental, maar experts schatten dat dit minstens 1 miljoen bedraagt.
https://www.nytimes.com/i(...)archResultPosition=1Definitely not CIAzondag 19 februari 2023 @ 13:07:24 #177phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugDenken jullie wel even aan een zelftest na wintersport en/of carnaval?
Groetjes Chantal.
https://twitter.com/Rover(...)HHwWhIC8rcOhwI4tAAAAMan is de baas, vrouw kent haar plaats.zondag 19 februari 2023 @ 13:57:14 #178nostra
ask whyHet ergert mijn autismekant dat die Alma Tostmann de vlag van Oekraïne verkeerdom heeft. Of is ze ook met een boerenprotest bezig aldaar?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Denken jullie wel even aan een zelftest na wintersport en/of carnaval?
Groetjes Chantal.
https://twitter.com/Rover(...)HHwWhIC8rcOhwI4tAAAAGovernment is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulszondag 19 februari 2023 @ 13:57:55 #179nostra
ask whyNou, dan zijn we klaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:42 schreef capricia het volgende:
De Chinese Communistische Partij (CCP) heeft officieel de ‘overwinning’ op covid uitgeroepenGovernment is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulszondag 19 februari 2023 @ 16:31:26 #180phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugKan niks vinden op hun website: http://cpc.people.com.cn/quote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.zondag 19 februari 2023 @ 16:42:56 #181nostra
ask whyZal wel doodgezwegen worden, nu de overwinning is uitgeroepen. Declare victory and get out.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan niks vinden op hun website: http://cpc.people.com.cn/Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsDie zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Denken jullie wel even aan een zelftest na wintersport en/of carnaval?
Groetjes Chantal.
https://twitter.com/Rover(...)HHwWhIC8rcOhwI4tAAAAIk ken mensen die ze nog steeds gebruiken, althans dat zeggen ze.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?Mijn dochter (11 jaar). Bij ieder kuchje. Hopende op 5 dagen vrij van school.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?
Die heeft genoten van alle lockdowns, want dan gingen wij weg/op vakantie.
Ze was zo blij dat haar juf donderdagavond mailde dat ze corona had. Vrijdag en maandag online les. Heerlijk die onschuld van kinderen.
[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 19-02-2023 18:11:11 ]Definitely not CIAzondag 19 februari 2023 @ 18:16:30 #185phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugWtf, bestaat dat nog?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter (11 jaar). Bij ieder kuchje. Hopende op 5 dagen vrij van school.
Die heeft genoten van alle lockdowns, want dan gingen wij weg/op vakantie.
Ze was zo blij dat haar juf donderdagavond mailde dat ze corona had. Vrijdag en maandag online les. Heerlijk die onschuld van kinderen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.zondag 19 februari 2023 @ 18:20:04 #187phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugIn mijn tijd (eind 90 begin 2000) kwam er een invaller of de groep werd bij een andere groep gedouwd.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is de juf ziek. Nooit meegemaakt?
Maar ik dacht dat het concept online onderwijs in het lagere onderwijs reeds was afgeschaft.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.Snappet en werken aan je projecten.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In mijn tijd (eind 90 begin 2000) kwam er een invaller of de groep werd bij een andere groep gedouwd.
Maar ik dacht dat het concept online onderwijs in het lagere onderwijs reeds was afgeschaft.
Er moet nog een vlog voor Spaans gemaakt worden.
Ik vind het wel prima zoDefinitely not CIAzondag 19 februari 2023 @ 18:29:26 #189phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugHaha moest dit serieus even opzoeken, dacht dat je typo maaktequote:Op zondag 19 februari 2023 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Snappet en werken aan je projecten.
Ik voel mij oudMan is de baas, vrouw kent haar plaats.En zie mijn edit. Basisschool groep 7. Er moet nog een vlog Spaans gemaakt worden. De moodboards en mindmaps zijn wel af.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha moest dit serieus even opzoeken, dacht dat je typo maakte
Ik voel mij oud
Je hebt geen idee hoe anders het is. we zijn beiden oud.Definitely not CIAzondag 19 februari 2023 @ 19:35:11 #191phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugJa dat blijkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En zie mijn edit. Basisschool groep 7. Er moet nog een vlog Spaans gemaakt worden. De moodboards en mindmaps zijn wel af.
Je hebt geen idee hoe anders het is. we zijn beiden oud.
Het is veel digitaler lijkt het, maar betekent dit ook automatisch dat kinderen handiger zijn dan volwassener? Mijn mening is dat het meevalt met al die digitale vaardigheden van jongeren. Wat wel opvalt is dat ze veel meer digitaal doen, in apps en ander shit die ik onzin vind.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.Zeker. Op mijn werk en familie de nodige 2 streepjes.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?maandag 20 februari 2023 @ 19:56:52 #193MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?[b]Hobbelicious is back!
[/b]maandag 20 februari 2023 @ 20:00:15 #194Isabeau
ISFPJaja, ik deed er zaterdag nog één omdat ik verkouden ben en het ziekenhuisbeleid is dat je dan een coronatest doet. Daarbij lekker vrij als het positief was geweest Helaas.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."dick_laurent
Dick Laurent Is DeadWhoaaaa ik dacht ik kom hier weer eens kijken. Dat is lang geleden
De rona is in ieder geval in mijn dagelijks leven (net als voor de meesen hier gok ik) geen enkel onderwerp meer.
Zie wel heel af en toe hier in het Spaanse leven een pipo met een mondkapje op lopen. Tja. Okeh...
Mocht ik het weer eens krijgen dan hoop ik wel dat het dit keer milder is, dus écht een verkoudheidje en geen full-blown griep met een week lang koortsDat meen je niet. Dat is toch echt nergens meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.Hier ook niet hoor. Staat nog een sticker op de voordeur van 1,5 meter, maar voor de rest merk je er niks meer van. De wachtkamer zit weer goed vol. Af en toe nog zo'n tyfus debiele huisarts in opleiding die het vertikt om een hand te geven of anderhalve meter afstand en mondkapje. Maar voor de rest, de ervaren huisartsen geven gewoon weer handen en maken zich er niet meer druk om.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dat is toch echt nergens meer.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.dinsdag 21 februari 2023 @ 15:18:24 #1984-elements
Murray WalkerWaarom zou die jou een hand moeten gevenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor. Staat nog een sticker op de voordeur van 1,5 meter, maar voor de rest merk je er niks meer van. De wachtkamer zit weer goed vol. Af en toe nog zo'n tyfus debiele huisarts in opleiding die het vertikt om een hand te geven of anderhalve meter afstand en mondkapje. Maar voor de rest, de ervaren huisartsen geven gewoon weer handen en maken zich er niet meer druk om.dinsdag 21 februari 2023 @ 18:37:33 #200nostra
ask whyDoor z'n assistente? Of zelf en dan het bewijs meenemen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsdinsdag 21 februari 2023 @ 18:58:22 #201Molo
Völlig losgelöstMensen hebben vaak een langdurige band met hun huisarts en bespreken de meest heftige gezondheidszaken met de huisarts. Dan is contact, ook middels handdruk, vaak gewenst en prettig.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom zou die jou een hand moeten gevenOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeOmdat iedere arts of huisarts dat altijd gedaan heeft, voor corona, en nu weer normaal na corona. Is gewoon sociale conventie. Toen met corona, oké, maar nu is het weer gewoon normaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom zou die jou een hand moeten geven
Er zijn een hele boel sociale conventies die buitengewoon ongemakkelijk zijn als we ze niet doen. Er is een reden dat we dat al honderden jaren doen.Laten we vooral niet autistisch gaan doen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Dit idd. Vooral hier ook buiten de randstad. Oude huisarts van me was laatst met pensioen, waren iets van 3000 dorpelingen nog hem een hand komen geven tijdens z'n afscheid. Mooie functie heb je dan hoor, je bent echt zo verweven met iedereen, hoofdzakelijk medisch maar ook via zo veel andere factoren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak een langdurige band met hun huisarts en bespreken de meest heftige gezondheidszaken met de huisarts. Dan is contact, ook middels handdruk, vaak gewenst en prettig.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Anale test uit China, door assistente iddquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Door z'n assistente? Of zelf en dan het bewijs meenemen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.dinsdag 21 februari 2023 @ 19:26:13 #205Molo
Völlig losgelöstMet de oude manier van het vak kunnen uitoefenen zat dat idd verweven. Heel erg mooi werk en mooie plek in de omgevingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit idd. Vooral hier ook buiten de randstad. Oude huisarts van me was laatst met pensioen, waren iets van 3000 dorpelingen nog hem een hand komen geven tijdens z'n afscheid. Mooie functie heb je dan hoor, je bent echt zo verweven met iedereen, hoofdzakelijk medisch maar ook via zo veel andere factoren.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeHij had een tyfus hekel aan bureaucratie, daarom ging ie ook mooi wat eerder met pensioen. Echt een mooie vent was het.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Met de oude manier van het vak kunnen uitoefenen zat dat idd verweven. Heel erg mooi werk en mooie plek in de omgeving
Maar ik bedacht het me toen ook pas, wat een andere wereld, veel dichter bij de mensen, veel meer verweven, etc. Beetje zo'n eye-opener had ik. Ik ben zelf redelijk jong en leef een vrij individualistisch 21e eeuws bestaan. Maar kan me ook goed voorstellen dat heel veel maatschappelijke problemen waar we nu o.a. mee kampen daaruit ontstaan. Nooit echt praktisch bij stil gestaan tot dat moment bij z'n afscheid.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.ok... mag je vinden, ook dat het dan een tiefus debiele arts dan is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat iedere arts of huisarts dat altijd gedaan heeft, voor corona, en nu weer normaal na corona. Is gewoon sociale conventie. Toen met corona, oké, maar nu is het weer gewoon normaal.
Er zijn een hele boel sociale conventies die buitengewoon ongemakkelijk zijn als we ze niet doen. Er is een reden dat we dat al honderden jaren doen.Laten we vooral niet autistisch gaan doen.
Mijn huisarts geeft ook geen hand, net als de verschillende doktoren die ik de afgelopen maanden moet bezoeken. Een glimlach, een kort praatje kan dan ook al voldoende zijn. Niks autistisch aan hoor.dinsdag 21 februari 2023 @ 19:41:17 #208Molo
Völlig losgelöstHet is best wel doorgeprofessionaliseerd. En daarmee vervangbaar en ziellozer gewordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij had een tyfus hekel aan bureaucratie, daarom ging ie ook mooi wat eerder met pensioen. Echt een mooie vent was het.
Maar ik bedacht het me toen ook pas, wat een andere wereld, veel dichter bij de mensen, veel meer verweven, etc. Beetje zo'n eye-opener had ik. Ik ben zelf redelijk jong en leef een vrij individualistisch 21e eeuws bestaan. Maar kan me ook goed voorstellen dat heel veel maatschappelijke problemen waar we nu o.a. mee kampen daaruit ontstaan. Nooit echt praktisch bij stil gestaan tot dat moment bij z'n afscheid.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likedinsdag 21 februari 2023 @ 19:41:49 #209Molo
Völlig losgelöstKanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
ok... mag je vinden, ook dat het dan een tiefus debiele arts dan is.
Mijn huisarts geeft ook geen hand, net als de verschillende doktoren die ik de afgelopen maanden moet bezoeken. Een glimlach, een kort praatje kan dan ook al voldoende zijn. Niks autistisch aan hoor.
Neuken kan ook zonder zoenen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likedinsdag 21 februari 2023 @ 19:50:12 #211Molo
Völlig losgelöstIk vind het vrij normaal als een huisarts handen schudt, net als een oncoloog die je begeleidt bij genezing of laatste levensfase. Stukje menselijkheid komt daar toch bij kijken doorgaans, ook in die vormquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zo kan je het ook doodgooien idd. Zijn we snel uitgepraatOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeen anderen hebben er geen peobleem mee om geen handen te schudden. Je kan menselijkheid ook op vele andere uiten als professional. Dat maakt je dan niet een tyfus debiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het vrij normaal als een huisarts handen schudt, net als een oncoloog die je begeleidt bij genezing of laatste levensfase. Stukje menselijkheid komt daar toch bij kijken doorgaans, ook in die vormquote:Meer besmettingen en meer ziekenhuisopnamen door corona
Er zijn deze week weer meer nieuwe coronabesmettingen vastgesteld. Afgelopen week werden 3805 nieuwe positieve tests geregistreerd, het hoogste aantal in zes weken tijd.
Vergeleken met vorige week is het aantal nieuwe bevestigde gevallen gestegen met 31 procent, en in vergelijking met drie weken geleden is het aantal verdubbeld, blijkt uit cijfers van het RIVM. Tussen gisterochtend en vanochtend werden 990 bevestigde besmettingen gemeld, het hoogste dagcijfer sinds 3 januari.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)huisopnamen-covid-19Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokdinsdag 21 februari 2023 @ 23:09:05 #214Molo
Völlig losgelöstEens met dat laatstequote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
en anderen hebben er geen peobleem mee om geen handen te schudden. Je kan menselijkheid ook op vele andere uiten als professional. Dat maakt je dan niet een tyfus debiel.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like@de_boswachter koekoekquote:Prima, maar dan moet je ook niet zeiken als mensen niet meer door je behandeld willen worden en je uitmaken voor autist e.d. Ik ben snel klaar met een huisarts op die manier, als het me niet zint dondert ie maar op en vraag ik om een andere.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
en anderen hebben er geen peobleem mee om geen handen te schudden. Je kan menselijkheid ook op vele andere uiten als professional. Dat maakt je dan niet een tyfus debiel.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Dat mensen dan een andere arts vragen, is natuurlijk hun goed recht. Zoals dat altijd je goed recht is als er geen klik (meer) is met de arts in kwestie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet zeiken als mensen niet meer door je behandeld willen worden en je uitmaken voor autist e.d. Ik ben snel klaar met een huisarts op die manier, als het me niet zint dondert ie maar op en vraag ik om een andere.
Uitschelden voor autist of tyfus debiel is dan nog steeds onder beschaafde mensen niet oké , natuurlijk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
Lijkt me wat voorbarig. Misschien een 'gewone' stijging omdat mensen meer naar buiten zijn gegaan ofzo.quote:Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokCarnavalspiek genot. De opkomende variant met de illustere naam Kraken’ XBB.1.5 schijnt wel weer besmettelijker te zijn. Al hoeft dat gegeven inderdaad weer niets te zeggen over de hoeveelheid\ ziekenhuisopnames.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig. Misschien een 'gewone' stijging omdat mensen meer naar buiten zijn gegaan ofzo.blablablablaDat doe je toch ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen dan een andere arts vragen, is natuurlijk hun goed recht. Zoals dat altijd je goed recht is als er geen klik (meer) is met de arts in kwestie.
Uitschelden voor autist of tyfus debiel is dan nog steeds onder beschaafde mensen niet oké , natuurlijk.
Maar mensen denken het wel.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Als mensen een andere arts willen omdat diegene geen hand geeft is dat ook hun goed recht hoor, helemaal prima. Om dan meteen dat soort dingen te denken zegt ook wel wat als je het daar op af laat hangen vind ik dat best sneu gezien je op zoveel andere manier een klik kan maken dan met alleen een hand geven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet.
Maar mensen denken het wel.Die naam Kraken is helemaal niet officieel maar is door een paar ZeroCovid malloten verzonnen. Mijn advies stop met het volgen van die idioten want die zullen elke variant hoe onbelangrijk die ook is groot proberen te maken. Maar de harde waarheid is dat de pandemie gewoon over is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Carnavalspiek genot. De opkomende variant met de illustere naam Kraken’ XBB.1.5 schijnt wel weer besmettelijker te zijn. Al hoeft dat gegeven inderdaad weer niets te zeggen over de hoeveelheid\ ziekenhuisopnames.Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!Net als vorig jaar heb ik weer carnavalscorona! Deze begon in de longen .
Test gisteren was nog negatief maar vandaag positief.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.OProg
A Life in Musichttps://www.ad.nl/politie(...)en-mijlpaal~afabf635
WE hebben gewonnen na een strijd van drie jaar. Gefeliciteerd allen.
En succes met schuimbekken aan de overgebleven Zero-covid mensen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of LifeStop met testenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Rabieluh het volgende:
Net als vorig jaar heb ik weer carnavalscorona! Deze begon in de longen .
Test gisteren was nog negatief maar vandaag positief.Hulpdiensten zien twee keer gewonde motorrijder over het hoofd, ligt in hoog gras langs Bredase wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:50 schreef OProg het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)en-mijlpaal~afabf635
En succes met schuimbekken aan de overgebleven Zero-covid mensen.Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!Dat bepaal ik zelf wel.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.Einde incident aldus het OMT: https://www.tubantia.nl/p(...)eer-nodig~afabf6352/zie email 27 oktoberGinny, wat Mooij of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:50 schreef OProg het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)en-mijlpaal~afabf635
En succes met schuimbekken aan de overgebleven Zero-covid mensen.zie email 27 oktoberNee OMT zegt dat nuquote:Niemand, maar het is ook niet boeiendquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef quirina het volgende:
Als je zelf wil testen met zelftesten wie houd je tegen?Gewoon net als met griep: heb je koorts, lekker thuisblijven. Heb je een snotneus, gewoon werken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef quirina het volgende:
Dus niet meer ziekmelden met corona.Huh zo heet dat kreng toch gewoon, ook in officiële kringen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die naam Kraken is helemaal niet officieel maar is door een paar ZeroCovid malloten verzonnen. Mijn advies stop met het volgen van die idioten want die zullen elke variant hoe onbelangrijk die ook is groot proberen te maken. Maar de harde waarheid is dat de pandemie gewoon over is.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36722047/blablablablaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh zo heet dat kreng toch gewoon, ook in officiële kringen?
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36722047/Uit je eigen link.quote:which has been named by the media as the 'Kraken' subvariant.Daffodil31LE
Pienter PookjeWat het altijd al was.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef quirina het volgende:
Corona is bij deze gewoon een huistuinkeuken griepje.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !Dat was het niet. Die discussie gaan we hier niet nog eens doen.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef quirina het volgende:
Op nu.nl nu een nieuwsflits.
Je hoeft niet meer in isolatie bij besmetting en testen hoeft ook niet,
Niet iedereen kan dit waarderen!De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.Christus te paard.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!zie email 27 oktoberMolo
Völlig losgelöstEen jaar na Finland, hatsiekiedeej. Fijn man, eindelijk ook op papier weer normaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:55 schreef trein2000 het volgende:
Einde incident aldus het OMT: https://www.tubantia.nl/p(...)eer-nodig~afabf6352/Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeMolo
Völlig losgelöstWellicht kunnen ze wat liefde ontvangen en wat GGZ sessies voor omgaan met ongezonde angstquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeOProg
A Life in MusicErgens is het ook wel bizar wat voor een issues deze mensen hebben. En sneu hoe eendimensionaal ze zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Lifenattermann
Waereldsjtad GelaenHaha. Ziedend.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!Tics van je petten.OProg
A Life in MusicNu hun medestanders retweeten. De afgelopen jaren iedereen met een andere mening geblokkeerd hebben. Vervolgens in een covid bubble zitten waarin iedereen het met elkaar eens is.
Dit is precies hetzelfde als het extreme aan de andere kant. In beiden gevallen is de nuance weg en zijn de oogkleppen voor de totale situatie op."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Lifenostra
ask whyUnaniem een belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsMomo
WLR en ESF hooliganDit, verbaas mij wel over dit soort mensen, ook al is het een kleine groep. Weet niet of er ernstige immuunziektes of iets speelt waardoor de angst misschien iets meer reëel is maar als je van alles bewust bent dat er een kleine kans is dat het misgaat kun je ook niet meer de straat op want kleine kans op ernstig ongeluk, lokale gek, aanslag etc. Je kan niet alles controleren in het leven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef OProg het volgende:
Nu hun medestanders retweeten. De afgelopen jaren iedereen met een andere mening geblokkeerd hebben. Vervolgens in een covid bubble zitten waarin iedereen het met elkaar eens is.
Dit is precies hetzelfde als het extreme aan de andere kant. In beiden gevallen is de nuance weg en zijn de oogkleppen voor de totale situatie op.Molo
Völlig losgelöstNieuwe angst door nieuw niet te controleren iets. Werkte en werkt nogal ontregelend.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, verbaas mij wel over dit soort mensen, ook al is het een kleine groep. Weet niet of er ernstige immuunziektes of iets speelt waardoor de angst misschien iets meer reëel is maar als je van alles bewust bent dat er een kleine kans is dat het misgaat kun je ook niet meer de straat op want kleine kans op ernstig ongeluk, lokale gek, aanslag etc. Je kan niet alles controleren in het leven.
Wel shit voor die mensen dat ze dit niet meer kunnen (en soms willen) kerenOh how you'd have a happy life, if you did the things you likeIk vind het zo dubbel. Enerzijds weet ik echt wel dat alles rondom Corona gewoon nieuws was, en het is logisch dat dat gedeeld werd op nieuwssites en dat er over gesproken werd bij talkshows. Anderzijds neem ik het de media en de overheid wel enigszins kwalijk hoeveel en hoe er over Corona gepraat werd. Kan zijn dat deze mensen vóór Corona ook al bang waren voor alle risico’s in het leven, maar ik weet zeker dat de media/de overheid wel een rol hebben gespeeld in het aanwakkeren van angst bij een bepaalde groep. M’n schoonvader en diens vrouw durft nog steeds amper buiten te komen terwijl ze medisch geen onderliggende kwaaltjes hebben. Veel draait nog steeds om Corona. Al het recht, en ik probeer er ook geen oordeel over te vellen; ik vind het vooral zo sneu, want je leeft maar 1x. Ik ben wel blij dat die angst bij meer en meer mensen wat aan het verdwijnen is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, verbaas mij wel over dit soort mensen, ook al is het een kleine groep. Weet niet of er ernstige immuunziektes of iets speelt waardoor de angst misschien iets meer reëel is maar als je van alles bewust bent dat er een kleine kans is dat het misgaat kun je ook niet meer de straat op want kleine kans op ernstig ongeluk, lokale gek, aanslag etc. Je kan niet alles controleren in het leven.Het is ook een groep die zich alleen maar focus op Covid. Dus elk onderzoek lezen hoe onwaar of rammelend dat onderzoek ook is en dat voor waar aannemen. Met nog wat angstzaaiers erbij die ze volgen en je denkt echt dat het vliegende AIDS is waar iedereen aan dood gaat. Wat je al zei die mensen moeten gewoon naar de GGZ toe.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nieuwe angst door nieuw niet te controleren iets. Werkte en werkt nogal ontregelend.
Wel shit voor die mensen dat ze dit niet meer kunnen (en soms willen) kerenMomo
WLR en ESF hooliganNouja, vooral 2 groepen zijn nu nog erg bezig met covid; deze groep, die nog steeds erg bang is en het als vliegende aids ziet en de groep aan de andere kant van het spectrum die hele dag in een fuik zitten van superdodelijke vaccins, WEF etc.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is ook een groep die zich alleen maar focus op Covid. Dus elk onderzoek lezen hoe onwaar of rammelend dat onderzoek ook is en dat voor waar aannemen. Met nog wat angstzaaiers erbij die ze volgen en je denkt echt dat het vliegende AIDS is waar iedereen aan dood gaat. Wat je al zei die mensen moeten gewoon naar de GGZ toe.
Ben wel echt blij dat we deze winter gewoon zijn doorgekomen zonder gezeik, ik denk dat er bij veel mensen wel iets geknapt was als het nog een jaar was doorgegaan.Momo
WLR en ESF hooliganHoe bepaald dat nog hun leven nu? Veel testen enzo, mondkapjes op? Ik heb een collega op het werk, jaar of 40, gewoon gezond, die draagt ook nog mondkapjes nu als hij naar een drukke ruimte toe moet of met OV "want hij wil echt niet ziek worden". Ik heb verder niet doorgevraagd of hij nou misschien een keer superziek is geweest van covid ofzo, maar ik vind het wel bijzonder nog nu. Maar verder moet hij het zelf weten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het zo dubbel. Enerzijds weet ik echt wel dat alles rondom Corona gewoon nieuws was, en het is logisch dat dat gedeeld werd op nieuwssites en dat er over gesproken werd bij talkshows. Anderzijds neem ik het de media en de overheid wel enigszins kwalijk hoeveel en hoe er over Corona gepraat werd. Kan zijn dat deze mensen vóór Corona ook al bang waren voor alle risico’s in het leven, maar ik weet zeker dat de media/de overheid wel een rol hebben gespeeld in het aanwakkeren van angst bij een bepaalde groep. M’n schoonvader en diens vrouw durft nog steeds amper buiten te komen terwijl ze medisch geen onderliggende kwaaltjes hebben. Veel draait nog steeds om Corona. Al het recht, en ik probeer er ook geen oordeel over te vellen; ik vind het vooral zo sneu, want je leeft maar 1x. Ik ben wel blij dat die angst bij meer en meer mensen wat aan het verdwijnen is.dat het deze winter is goedgegaan + weer het nieuws van vandaag zegt genoeg. Beide extreme kanten zijn gewoon onzinquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, vooral 2 groepen zijn nu nog erg bezig met covid; deze groep, die nog steeds erg bang is en het als vliegende aids ziet en de groep aan de andere kant van het spectrum die hele dag in een fuik zitten van superdodelijke vaccins, WEF etc.
Ben wel echt blij dat we deze winter gewoon zijn doorgekomen zonder gezeik, ik denk dat er bij veel mensen wel iets geknapt was als het nog een jaar was doorgegaan.Amper naar familie of vrienden, want ''het gaat nog zo rond en wat als het ze hard treft'', overal mondkapjes, zo vroeg mogelijk op de dag boodschappen doen om de massa's te voorkomen, etc.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe bepaald dat nog hun leven nu? Veel testen enzo, mondkapjes op? Ik heb een collega op het werk, jaar of 40, gewoon gezond, die draagt ook nog mondkapjes nu als hij naar een drukke ruimte toe moet of met OV "want hij wil echt niet ziek worden". Ik heb verder niet doorgevraagd of hij nou misschien een keer superziek is geweest van covid ofzo, maar ik vind het wel bijzonder nog nu. Maar verder moet hij het zelf weten.
Enige plek waar ik zelf nog mondkapjes draag is op vliegvelden en in het vliegtuig zelf. Eigenlijk enkel omdat ik op vakantie liever niet ziek word en dat sinds het gebruik van mondkapjes op vliegvelden niet meer is gebeurd; voorheen had ik bijna altijd wel wat te pakken. Buiten vakanties raak ik ze niet meer aan.MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!Dat laatste nu kwam ik ook wel met blaftyfus klachten maar toch he.... ergens snap ik het wel...ze willen het niet oplopen.. ik ook niet trouwens heb er al zoveel ellende van.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Door z'n assistente? Of zelf en dan het bewijs meenemen?[b]Hobbelicious is back!
[/b]jcdragon
It's complicated.Corona volgens OMT nu een alledaagse infectie: 'Schrap testen en isolatie' https://www.nu.nl/coronav(...)ten-en-isolatie.html
OMT: grootschalig testen op corona niet meer nodig, ziekte 'hoort erbij' - https://nos.nl/l/2465003
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.Lol ze zetten het er zelf ook bij. Het is maar een bijnaam geen fantasie-variant. Waar je je druk om kan maken.quote:blablablablaDenk zelfs met immuunziekte oid het prima te doen is om die besmetting te 'overleven'. Misschien is die angst wel helemaal niet reëel. Zal alsnog wel een heel klein deel zijn. Je gaat echt niet om het minste geringste gelijk dood.
En zijn daar cijfers van überhaupt. Hoe veel immuungecompriteerden zijn er aan overleden ten opzichte van het totaal. Verschilt dat uberhaupt met de gewone populatie of niet?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Het is gewoon een sub variant van Omicron niet meer niet minder. Van de Delta variant hadden we ook tig sub varianten alleen gingen we die toen geen naam geven. Die naam is verzonnen door een groep ZeroCovidians wat de media heeft overgenomen. Maar ik zei eerdere al dat je nergens druk om hoeft te maken want de pandemie is over en het OMT heeft dat nu ook bevestigd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol ze zetten het er zelf ook bij. Het is maar een bijnaam geen fantasie-variant. Waar je je druk om kan maken.Ik weet het. Ik erger me aan beide groepen. Maar soms zie je nog wel is dingen voorbij komen. Vaak ook nog makkelijk te debunken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, vooral 2 groepen zijn nu nog erg bezig met covid; deze groep, die nog steeds erg bang is en het als vliegende aids ziet en de groep aan de andere kant van het spectrum die hele dag in een fuik zitten van superdodelijke vaccins, WEF etc.
Ben wel echt blij dat we deze winter gewoon zijn doorgekomen zonder gezeik, ik denk dat er bij veel mensen wel iets geknapt was als het nog een jaar was doorgegaan.
Ik was voor deze winter niet bang. Door omicron waren al zoveel mensen besmet geraakt dat het wat immuniteit wel goed zat. Er was ook geen nieuwe variant. Men was nu ineens bang voor verschillende sub varianten waar we daarvoor nooit wat over hoorde terwijl die bij andere varianten er ook gewoon waren. Dus het was gewoon zoeken naar problemen zeg maar. Als er maatregelen genomen waren had het denk ook niet veel geholpen. Maatregelen hebben ook maar een beperkte houdbaarheidsdatum dat zagen we de laatste lockdown al. Als de angst weg is dan gaan mensen zich niet meer aan draconische maatregelen houden en dan is het effect gewoon weg plus kan zelfs meer schade aanrichten.vrijdag 24 februari 2023 @ 01:02:36 #269Red_85
'echt wel'Mooi mam.quote:
Officieel over. 3 jaar later....'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016vrijdag 24 februari 2023 @ 01:06:15 #270Red_85
'echt wel'Prachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016vrijdag 24 februari 2023 @ 01:09:58 #271Red_85
'echt wel'Dit caliber angstvolk heeft ons wel een jaar te lang in de lockdown gehouden. Tot ze er echt niet meer onderuit kwamen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel bizar wat voor een issues deze mensen hebben. En sneu hoe eendimensionaal ze zijn.
Want wees eerlijk, voor 'omicron' hadden we dat niet gehoeven. Tegen dokters i. Z-a werd gezegd mondje houden dat het milder is en de modeleurs hier zette de hogere besmettelijkheid weg tegen de kracht van D. Wat een totaal onzin scenario was en dat wisten ze zelf ook heel goed.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016vrijdag 24 februari 2023 @ 01:13:12 #272Red_85
'echt wel'Benadering is anders hetzelfde nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was het niet. Die discussie gaan we hier niet nog eens doen.
En waarom zouden we die discussie hier niet nog eens mogen doen dan? Dit dorpsplein is daar nu net de juiste plek voor...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016vrijdag 24 februari 2023 @ 04:53:27 #273Nielsch
ïNou nog 1 laatste persco dan met Rutte, Kuipers en Irma Sluis met feesthoedjes op. Confetti en taart. Uitzwaaimomentje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef jcdragon het volgende:
Corona volgens OMT nu een alledaagse infectie: 'Schrap testen en isolatie' https://www.nu.nl/coronav(...)ten-en-isolatie.html
OMT: grootschalig testen op corona niet meer nodig, ziekte 'hoort erbij' - https://nos.nl/l/2465003
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenisHet einde van dit subforum 😪Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing TotoBelangrijkste woord in je post.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Benadering is anders hetzelfde nu
En waarom zouden we die discussie hier niet nog eens mogen doen dan? Dit dorpsplein is daar nu net de juiste plek voor...And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
vrijdag 24 februari 2023 @ 09:40:32 #2764-elements
Arrectis AuribusGefeliciteerd iedereen! Hugo heeft ons toch maar even gered van een wisse dood met zijn doortastende beleid.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walkervrijdag 24 februari 2023 @ 09:46:18 #277saparmurat_niyazov
Türkmenbashihttps://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230224_32055966Nou prima toch?quote:Mogelijk nieuwe coronaprikronde in lente voor kwetsbare groepen
Kwetsbare groepen kunnen zich in het voorjaar mogelijk weer tegen corona laten vaccineren. Zorgminister Ernst Kuipers heeft het OMT-V recent om advies gevraagd over een eventuele nieuwe prikronde.
Kuipers houdt rekening ’met een of meerdere vaccinatierondes in 2023’. „De aandacht gaat hierbij in het bijzonder uit naar groepen die een verhoogd medisch risico op ernstige Covid-19 lopen”, meldde hij in een Kamerbrief.
Hij heeft het OMT-V ’uit voorzorg gevraagd te adviseren over de noodzaak om dit voorjaar een nieuwe vaccinatieronde te organiseren voor de meest kwetsbare groepen’. „Het advies wordt binnenkort verwacht. Aan de hand daarvan neemt het kabinet een besluit”, laat zijn woordvoerder weten.
Sinds 18 september kan iedereen vanaf twaalf jaar met een afgeronde basisserie zich met het vernieuwde vaccin van Pfizer of Moderna laten inenten. Tot en met 5 februari zijn circa 4,2 miljoen herhaalprikken gezet. Daarmee heeft 26,7 procent van alle twaalfplussers en 60,5 procent van alle zestigplussers dit najaar een herhaalprik gehaald.
Van de naar schatting 5,3 miljoen personen die behoren tot de medisch risicogroep heeft 56 procent de herhaalprik gehaald. Bij de medisch hoogrisicogroep van zo’n 2,4 miljoen personen was de vaccinatiegraad 69 procent.
In de periode van 3 oktober 2022 tot en met 9 januari 2023 was de kans op zowel ziekenhuis- als ic-opname voor zestigplussers mét een recente herhaalprik bijna tweeënhalf keer lager dan voor mensen zónder. De herhaalprik is nog steeds verkrijgbaar; GGD’en houden hiervoor een basiscapaciteit in stand.
Het is maandag drie jaar geleden dat de eerste Nederlandse coronabesmetting werd vastgesteld. Intussen stijgt het aantal besmettingen weer en liggen er ook meer patiënten met corona in het ziekenhuis. In verpleeghuizen steeg het aantal bewoners met een positieve coronatest in de afgelopen week met 45 procent vergeleken met de week ervoor.
In het rioolwater wordt in toenemende mate de ’recombinant XBB’ aangetroffen. Een variant die eigenschappen van verschillende omikronvarianten combineert. De nieuwste berekeningen van het RIVM wijzen erop dat XBB (inclusief XBB.1.5 die in de Verenigde Staten in opmars is) in Nederland mogelijk zeer binnenkort dominant wordt.
Maar ook andere varianten nemen toe en het is mogelijk dat meerdere subvarianten geruime tijd naast elkaar circuleren. Er zijn nu geen aanwijzingen dat de subvarianten ziekmakender zijn dan eerdere omikronvarianten.vrijdag 24 februari 2023 @ 09:49:04 #278nostra
ask whyIk verwacht nog wel een tweet van hem met verkapte credits aan hemzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef 4-elements het volgende:
Gefeliciteerd iedereen! Hugo heeft ons toch maar even gered van een wisse dood met zijn doortastende beleid.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsvrijdag 24 februari 2023 @ 12:19:15 #279Red_85
'echt wel'Wees eerlijk. Alleen in het begin toen het nog onbekend was en daarna de D versie. Die was sterker dan de griep en had het risico de ziekenhuizen te kunnen laten overspoelen.quote:
En nog hadden veel maatregelen niet (lang) gehoeven als we enkel de kwetsbaren goed hadden beschermd. Maar het ontkennen van basale logica van 'specialisten' en de angst hield veel in zijn greep bij dat volk.
Met omicron was het gewoon niet zwaarder dan een griep meer.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016Ik reageerde op iemand die stelde dat het altijd al niet meer was dan een griep. Jij zegt hierboven zelf ook al dat dat niet zo was.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Alleen in het begin toen het nog onbekend was en daarna de D versie. Die was sterker dan de griep en had het risico de ziekenhuizen te kunnen laten overspoelen.
En nog hadden veel maatregelen niet (lang) gehoeven als we enkel de kwetsbaren goed hadden beschermd. Maar het ontkennen van basale logica van 'specialisten' en de angst hield veel in zijn greep bij dat volk.
Met omicron was het gewoon niet zwaarder dan een griep meer.
Dus dat was het wel weer dan, denk ik.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
vrijdag 24 februari 2023 @ 18:03:11 #281THEFXR
Alpha Bearhoeveel varianten zijn er van de griep?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230224_32055966
[..]
Nou prima toch?vrijdag 24 februari 2023 @ 19:56:26 #282jcdragon
It's complicated.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.vrijdag 24 februari 2023 @ 20:04:03 #283nostra
ask whyJe moet natuurlijk wel blijven uitkijken bij kwetsbaren en er kunnen altijd nieuwe mutaties ontstaan, dus we moeten de aandacht niet laten verslappen. We zullen het nog steeds samen moeten doen. Dat is dan 2.500 euro alstublieft.quote:Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsvrijdag 24 februari 2023 @ 22:37:51 #284phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugIk dacht dat dit soort virologen pro deo op tv kwamen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel blijven uitkijken bij kwetsbaren en er kunnen altijd nieuwe mutaties ontstaan, dus we moeten de aandacht niet laten verslappen. We zullen het nog steeds samen moeten doen. Dat is dan 2.500 euro alstublieft.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.vrijdag 24 februari 2023 @ 22:40:08 #285phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugJullie raden nooit wie tegen het advies is om de laatste maatregelen over boord te gooien.
Echt, je raadt het nooit..
https://twitter.com/Rover(...)HHwWgsC45dWmspstAAAAMan is de baas, vrouw kent haar plaats.vrijdag 24 februari 2023 @ 22:41:14 #286phpmystyle
De weg vooruit is de weg terugWat vindt dat ene vrouwtje van het redteam er eigenlijk van allemaal? Zal wel over de rooie zijn.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.vrijdag 24 februari 2023 @ 22:53:32 #287Breekfast
OndertitelDe tijden dat we hier na een persco van Hugo de Jonge los konden gaan op de nieuw aangekondigde maatregelen zijn definitief voorbijvrijdag 24 februari 2023 @ 23:05:09 #288Pvt.Webster
101st Airborne DivisionWas toch wel bijzonder allemaal. De persco's, avondklok, horeca dicht, coronakapsels. Vreemde tijden. En dan lijkt het nu definitief voorbij.
Maar het leverde wel 2717 topics op . Bedankt allemaal voor de afleiding"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."vrijdag 24 februari 2023 @ 23:14:57 #289nostra
ask whyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vindt dat ene vrouwtje van het redteam er eigenlijk van allemaal? Zal wel over de rooie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsleolinedance
Voor Rood-Wit gezongenVerbod op alcoholverkoop na 20uquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Was toch wel bijzonder allemaal. De persco's, avondklok, horeca dicht, coronakapsels. Vreemde tijden. En dan lijkt het nu definitief voorbij.
Maar het leverde wel 2717 topics op . Bedankt allemaal voor de afleiding
Dat heeft ons echt gered, DANK HUGO!!Molo
Völlig losgelöstquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef nostra het volgende:
[..]Is dit ChatGPT gegenereerd in de stijl van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeHet is het net niet hè. Of eigenlijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit ChatGPT gegenereerd in de stijl van?Definitely not CIAMolo
Völlig losgelöstHerkenbaar stijltje/opbouwquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is het net niet hè. Of eigenlijk helemaal niet.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you likeOh ja die hadden we ook nog. Next.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie raden nooit wie tegen het advies is om de laatste maatregelen over boord te gooien.
Echt, je raadt het nooit..
https://twitter.com/Rover(...)HHwWgsC45dWmspstAAAAzie email 27 oktoberRed_85
'echt wel'WHahahahahaahquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort virologen pro deo op tv kwamen?
Nee.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016nostra
ask whyDat had zomaar gekund. Maar helaas:quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit ChatGPT gegenereerd in de stijl van?
https://mstdn.social/@GinnyMooyGovernment is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsWat ik al vaker gezegd heb dat mens heeft gewoon geestelijk hulp nodig. Helaas zijn er nog mensen ook die haar angstpsychose geloven. Misschien kan die RedTeam fan die hier postte dat even adviseren op twitter was/ben ik geblokt toen ik dat al tegen haar zei en geen zin om een mastodont account te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 06:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat had zomaar gekund. Maar helaas:
https://mstdn.social/@:GinnyMooytesssssssss
meenjeniet?Mijn huisartsen geven allemaal geen hand. Er zitten er 6 in de praktijk. Sinds Covid.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak een langdurige band met hun huisarts en bespreken de meest heftige gezondheidszaken met de huisarts. Dan is contact, ook middels handdruk, vaak gewenst en prettig.Het is pas echt crisis als het bier op is.Randstad autisme. Hier geeft elke huisarts weer een hand.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn huisartsen geven allemaal geen hand. Er zitten er 6 in de praktijk. Sinds Covid.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.nostra
ask whyAch, lekker laten gaan. Het is vermakelijk leesvoer op een druiligere zondagavond. Gaat nog wel een paar jaartjes door, want elk komend personeelstekort, ziektegolf en wachtlijsten voor de fysiotherapeut worden natuurlijk druk als bewijs aangesleept voor dit onmenselijke beleid.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:25 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat ik al vaker gezegd heb dat mens heeft gewoon geestelijk hulp nodig. Helaas zijn er nog mensen ook die haar angstpsychose geloven. Misschien kan die RedTeam fan die hier postte dat even adviseren op twitter was/ben ik geblokt toen ik dat al tegen haar zei en geen zin om een mastodont account te maken.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
Only the brave survive when they sell their soulsGurneyIsBestOke
speelt liever zonder wingbacksMijne wilde een hand geven, ik zei dat ik het niet verstandig vond. Mijn huisarts vroeg of dat nog om corona ging. Nee, ik kwam juist omdat ik een vervelende blessure precies aan die hand had waarvoor ik op controle kwamquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Randstad autisme. Hier geeft elke huisarts weer een hand.Makkelijk tweede.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: