Wel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 07:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik reageer ik even, ik heb sinds de 2 vacs last van enorme oorsuizingen komt ook voor op de lijst van bijwerkingen. En bedankt hiervoor

Was in het begin volgens het boekje.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.

Vaccineren tegen Covid niet of überhaupt nergens meer tegen?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel laat niet met vaccineren? Waarom überhaupt gedaan? Ik heb ze toen in het begin wel genomen, maar ga me echt niet meer vaccineren de komende veertig jaar.

COVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccineren tegen Covid niet of überhaupt nergens meer tegen?

Er zijn geloof ik 29 ziektes waartegen je kunt vaccineren in Nederland, zitten toch wel handige tussen. Of als je gaat reizen of gewoon ouder wordtquote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
COVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.

Ja, ik geloof 't allemaal wel.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 29 ziektes waartegen je kunt vaccineren in Nederland, zitten toch wel handige tussen. Of als je gaat reizen of gewoon ouder wordt

Geen probleem. Tegen de tijd dat wij vinden dat jij je moet vaccineren dan trekken we gewoon je toegang tot de kroeg in. Of tot de school van je kinderen, ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 't allemaal wel.

Dat is niet wat ik zeg hequote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen probleem. Tegen de tijd dat wij vinden dat jij je moet vaccineren dan trekken we gewoon je toegang tot de kroeg in. Of tot de school van je kinderen, ofzo.

Dat weet ikquote:

Nee, lekker gewerkt Engel en andere charlatans...quote:Op zondag 5 februari 2023 15:58 schreef Molo het volgende:
Vaccinatiegraad is overal wel gedaald voor andere vaccinaties en vertrouwen in vaccinerende partijen ook flink gedaald. Lekker gewerkt Mark, Hugo, Attje en consorten

Tetanus is een terugkerend vaccin.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
COVID, maar wat blijft er over? Alleen griepprik, maar die nemen heeft ook geen zin bij jonge gezonde mensen. Voor de rest geen idee. Ben gevaccineerd tegen hepatitis B vanwege m'n werk, maar verder is er ook niks.

Da's flink balen.quote:Op zondag 5 februari 2023 07:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik reageer ik even, ik heb sinds de 2 vacs last van enorme oorsuizingen komt ook voor op de lijst van bijwerkingen. En bedankt hiervoor

De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 05:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, lekker gewerkt Engel en andere charlatans...

Bovendien is het creëren van ruimte voor de uitingen van Engel en consorten en de twijfel bij mensen niet zo maar gekomen en gebleven. Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.

Dit gaat er bij velen niet in.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De invloed van die Engel wordt echt enorm overschat hoor. Daar loopt alleen een klein groepje idioten achteraan. De groep mensen met legitieme vaccinatietwijfels was veel groter en had weinig met het geblaat van Engel van doen.

Ik noem Engel omdat die naam bekend bij mij is, maar de antivax beweging is veel groter dan hem en heeft flink kunnen profiteren van de Covid crisis.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Die hele antivaxbeweging heeft amper macht, mensen die niet geprikt wilde worden waren überhaupt al sceptisch.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik noem Engel omdat die naam bekend bij mij is, maar de antivax beweging is veel groter dan hem en heeft flink kunnen profiteren van de Covid crisis.
Want met legitieme vaccinatietwijfel bedoel je volgens mij de Covid vaccins, maar het ging om de vaccinaties over de hele linie.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |