Toevallig net een artikel in de Volkskrant.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de verwachte miljoenen doden in China?
Alleen gelooft niet iedereen dat (zelfde artikel):quote:De Chinese Communistische Partij (CCP) heeft officieel de ‘overwinning’ op covid uitgeroepen. Staatsmedia verkondigden vrijdag dat China uit de pandemie is gekomen met ‘het laagste dodental ter wereld’. Het propaganda-offensief komt net voor het Volkscongres, waar Xi Jinping een derde presidentstermijn krijgt.
En nog wat andere media schatten het dodental tussen de 800.000 tot 1,7 miljoen:quote:Door de censuur in China is er geen duidelijkheid over het dodental, maar experts schatten dat dit minstens 1 miljoen bedraagt.

Het ergert mijn autismekant dat die Alma Tostmann de vlag van Oekraïne verkeerdom heeft. Of is ze ook met een boerenprotest bezig aldaar?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Denken jullie wel even aan een zelftest na wintersport en/of carnaval?
Groetjes Chantal.
https://twitter.com/Rover(...)HHwWhIC8rcOhwI4tAAAA

Nou, dan zijn we klaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:42 schreef capricia het volgende:
De Chinese Communistische Partij (CCP) heeft officieel de ‘overwinning’ op covid uitgeroepen

Zal wel doodgezwegen worden, nu de overwinning is uitgeroepen. Declare victory and get out.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan niks vinden op hun website: http://cpc.people.com.cn/![]()

quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Denken jullie wel even aan een zelftest na wintersport en/of carnaval?
Groetjes Chantal.
https://twitter.com/Rover(...)HHwWhIC8rcOhwI4tAAAA

Ik ken mensen die ze nog steeds gebruiken, althans dat zeggen ze.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?

Mijn dochter (11 jaar). Bij ieder kuchje. Hopende op 5 dagen vrij van school.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

Wtf, bestaat dat nog?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter (11 jaar). Bij ieder kuchje. Hopende op 5 dagen vrij van school.![]()
Die heeft genoten van alle lockdowns, want dan gingen wij weg/op vakantie.
Ze was zo blij dat haar juf donderdagavond mailde dat ze corona had. Vrijdag en maandag online les. Heerlijk die onschuld van kinderen.![]()

Kennelijk is de juf ziek. Nooit meegemaakt?quote:

In mijn tijd (eind 90 begin 2000) kwam er een invaller of de groep werd bij een andere groep gedouwd.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk is de juf ziek. Nooit meegemaakt?

Snappet en werken aan je projecten.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In mijn tijd (eind 90 begin 2000) kwam er een invaller of de groep werd bij een andere groep gedouwd.
Maar ik dacht dat het concept online onderwijs in het lagere onderwijs reeds was afgeschaft.

Haha moest dit serieus even opzoeken, dacht dat je typo maaktequote:Op zondag 19 februari 2023 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Snappet en werken aan je projecten.

En zie mijn edit. Basisschool groep 7. Er moet nog een vlog Spaans gemaakt worden. De moodboards en mindmaps zijn wel af.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha moest dit serieus even opzoeken, dacht dat je typo maakte![]()
Ik voel mij oud

Ja dat blijkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En zie mijn edit. Basisschool groep 7. Er moet nog een vlog Spaans gemaakt worden. De moodboards en mindmaps zijn wel af.
Je hebt geen idee hoe anders het is.we zijn beiden oud.

Zeker. Op mijn werk en familie de nodige 2 streepjes.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

Jaja, ik deed er zaterdag nog één omdat ik verkouden ben en het ziekenhuisbeleid is dat je dan een coronatest doet. Daarbij lekker vrij als het positief was geweestquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Die zelftesten ja... doen mensen dat nog? Nee toch?

Dat meen je niet. Dat is toch echt nergens meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.

Hier ook niet hoor. Staat nog een sticker op de voordeur van 1,5 meter, maar voor de rest merk je er niks meer van. De wachtkamer zit weer goed vol. Af en toe nog zo'n tyfus debiele huisarts in opleiding die het vertikt om een hand te geven of anderhalve meter afstand en mondkapje. Maar voor de rest, de ervaren huisartsen geven gewoon weer handen en maken zich er niet meer druk om.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dat is toch echt nergens meer.

Waarom zou die jou een hand moeten gevenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor. Staat nog een sticker op de voordeur van 1,5 meter, maar voor de rest merk je er niks meer van. De wachtkamer zit weer goed vol. Af en toe nog zo'n tyfus debiele huisarts in opleiding die het vertikt om een hand te geven of anderhalve meter afstand en mondkapje. Maar voor de rest, de ervaren huisartsen geven gewoon weer handen en maken zich er niet meer druk om.

Door z'n assistente? Of zelf en dan het bewijs meenemen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ..moest naar de huisarts ook vooraf testen anders kwam ik er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |