Heel Fok! dus nog aan de kap?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:38 schreef Enchanter het volgende:
Lelijke mensen blijven mondkapjes dragen![]()
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:09 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)en-na-een-vaccinatie
Biomedisch wetenschapper en journalist Jop de Vrieze deed onderzoek naar mensen die long covid kregen na een vaccinatie.
Het lijkt momenteel een verzamelnaam voor allerlei symptomen ten gevolge van covid/vaccins. Er mag wel wat extra aandacht komen voor de onderrapportage. Het Lareb kan het niet goed aan zegt hij. Komt nog eens bij dat het ook nog eens erg lastig te melden is omdat het nauwelijks erkend wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.
Er is (nog steeds) geen casusdefinitie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet er maar eens duidelijk worden wat long covid nou precies is. Want bij mensen die Corona hebben gehad wordt het ook maar moeizaam als echt geaccepteerd. Worden profiteurs genoemd, het zit tussen de oren, het is een depressie.
Melden via Lareb is heel makkelijk, dat kunnen burgers zelf doen via de website dus die stelling van je snap ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het lijkt momenteel een verzamelnaam voor allerlei symptomen ten gevolge van covid/vaccins. Er mag wel wat extra aandacht komen voor de onderrapportage. Het Lareb kan het niet goed aan zegt hij. Komt nog eens bij dat het ook nog eens erg lastig te melden is omdat het nauwelijks erkend wordt.
Lijkt voor een deel ook zo, zijn toch vaak mensen die daarvoor ook zwak en issues hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.
[ twitter ]
Lauter geilquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)onamissers~abef6647/ Met excuses van Karl!
Hoe lang zijn de scholen en kinderopvang daar gesloten geweest dan? En het eindeloos pcr-testen van kinderen wordt als oplossing gepresenteerd?quote:Maar de grootste fout was de sluiting van scholen en de kinderopvang in de eerste twee coronajaren zonder de afweging om het aantal pcr-tests voor kinderen tussendoor op te voeren, gaf Lauterbach deze week op tv-zender ZDF zelf toe. Volgens Lauterbach hebben kinderen onnodig geleden onder strenge maatregelen die hun vrijheid inperkte. Experts en kinderartsen waarschuwden dat de maatregel al te ver ging.
Dat is niet wat blijkt uit de 10 maanden durende studie van wetenschapper Jop de Vrieze.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Melden via Lareb is heel makkelijk, dat kunnen burgers zelf doen via de website dus die stelling van je snap ik niet.
Lareb kan dat overigens prima aan, snap ook dat statement niet
Neehoor ook kerngezonde jonge mensen (waaronder topsporters) wiens leven na de prik helemaal verwoest is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt voor een deel ook zo, zijn toch vaak mensen die daarvoor ook zwak en issues hadden.
Ja ok, maar dat is wat anders als longcovid he.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Neehoor ook kerngezonde jonge mensen (waaronder topsporters) wiens leven na de prik helemaal verwoest is.
Niet volgens wetenschapper Jop de Vrieze bij Radio 1.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is wat anders als longcovid he.
Opgezocht. @trein2000quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn de scholen en kinderopvang daar gesloten geweest dan? En het eindeloos pcr-testen van kinderen wordt als oplossing gepresenteerd?
https://www.google.com/am(...)r-ist-schuld,TUXCaGequote:Het was niet precies zo, maar vergelijkbaar. Hoewel de Duitse scholen in de daaropvolgende maanden grotendeels open waren, eindigde het face-to-face onderwijs eind 2020. Volgens een studie van de OESO waren scholen in Duitsland tussen januari 2020 en mei 2021 in totaal 74 dagen volledig en 109 dagen gedeeltelijk gesloten. Dat maakt in totaal 183 dagen - dat komt overeen met een heel schooljaar (exclusief vakantie en feestdagen). Andere coronamaatregelen bij schoolwerking waren een maskerplicht in de klas, quarantaine- en isolatie-eisen en regionale sluitingen met hoge incidentiewaarden.
Ik heb net even het stukje radio beluisterd. En ben nu ook wel benieuwd naar zijn artikelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is niet wat blijkt uit de 10 maanden durende studie van wetenschapper Jop de Vrieze.
Is wel wat ik veelal gehoord heb, dat het niet bepaald makkelijk is bijwerkingen daar gemeld te krijgen. En er daardoor waarschijnlijk onderrapportage is. Wat me ook logisch lijkt als er nu nog zo'n gebrek aan erkenning is. En dat laatste is gewoon een feit. De meeste artsen zijn er niet mee bekend en zullen het daardoor eerder ergens anders op afschuiven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Molo het volgende:
Over Lareb zegt hij niet dat ze het niet aan kunnen. Hij zegt dat er zo ongelooflijk veel uiteenlopende klachten gemeld worden, dat er geen makkelijke manier is om deze groep mensen met langdurige klachten na vaccinatie er uit te filteren. En dat capaciteit van mensen bij het Lareb hierin een rol speelt. Mwahhh, herken ik niet daar en spreek ze regelmatig.
Heb je al weleens op de site van het Lareb gekeken? Bizar makkelijk geregeld. Eerste Google hit 'Bijwerkingen melden'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is wel wat ik veelal gehoord heb, dat het niet bepaald makkelijk is bijwerkingen daar gemeld te krijgen. En er daardoor waarschijnlijk onderrapportage is. Wat me ook logisch lijkt als er nu nog zo'n gebrek aan erkenning is. En dat laatste is gewoon een feit. De meeste artsen zijn er niet mee bekend en zullen het daardoor eerder ergens anders op afschuiven.
Lekker empathisch richting de slachtoffers dit. Wij zijn verder uitgepraat denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Anecdotisch gejank (..)
Dit soort gelul van zowel jou als die Jop kun je vrij weinig mee
Je had het ook eerder mogen zeggen dat het gaat om op vorm ipv inhoud reagerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lekker empathisch richting de slachtoffers dit. Wij zijn verder uitgepraat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |