16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi manquote:
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi man
Leve het Robert Kuch Instituutquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.
Waarvan hoeveel met en hoeveel door?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi man
Begreep dat er in het huidige tijdperk gekeken worden naar door Covid en niet meer metquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarvan hoeveel met en hoeveel door?
YOLOquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.
Loopt dat nog steeds? Jemig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.quote:
Lauterbachquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.
[ twitter ]
En tijdens een volgende crisis stuntelen we voort en trappen we weer in exact dezelfde valkuilen. Leer mij die onbenullen kennen die ons 'besturen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef SilverEyes het volgende:
De uitkomsten daarvan verdwijnen toch ergens in een laatje.
Wat ongelooflijk verrast ben ik zeg!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…
„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…
Dat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”
Joh...
Ik kan de tekst 'Dit zag niemand aankomen' wel onder mijn ctrl-v houden geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Voor de verkiezingen. Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.
Dat zou kunnen. Maar als nu alles op nieuw moet dan moet je ook al gaan denken aan voor het einde van deze zittingstermijn.quote:
Idd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:27 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/niet-meer-tussen-de-oren
Goed artikel.
Ja vind ik ook. Ben benieuwd hoe groot deze groep nou eigenlijk is vanwege de onderrapportage.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.
En goed dat er meer aandacht komt voor deze groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |