SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaan we gezellig verderIk ben inmiddels overleden![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:31 schreef Enchanter het volgende:
Youtube heeft inmiddels de undercover video verwijderd , wat een verrassing nadat Google al de zoekresultaten had aangepastGroepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Niet alles is censuur.quote:Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Ik voel je pijnquote:![]()
Maar troost je met de gedachte dat in Rusland gelukkig momenteel geen vrijheid van meningsuiting is.
Wie weet nemen de westerse regeringsleiders daar voorbeeld aan in de toekomst...Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Hou op met je Rusland obsessie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik voel je pijn![]()
Maar troost je met de gedachte dat in Rusland gelukkig momenteel geen vrijheid van meningsuiting is.
Wie weet nemen de westerse regeringsleiders daar voorbeeld aan in de toekomst...![]()
Ja en? Sputnik lijkt veel meer op de traditionele vaccins. Het bevat geen mRNA techniek en lijkt nu minder problemen te geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beide zijn vaccins die het lichaam aanzetten tot het maken van spikes.![]()
Moderatie.quote:
We kennen hier ook gewoon gedragsregels en op youtube heb je die ook.
Houd je je daar niet aan, dan wordt het verwijderd. Daar is niets vreemds aan. De maker kan eventueel elders op internet zijn content plaatsen.
Net als fok heeft youtube geen publicatieplicht.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Geen censuur dusquote:
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja en? Sputnik lijkt veel meer op de traditionele vaccins.
Enige verschil is dat er een virus wordt gebruikt om de mRNA aan de cel te leveren, ipv dat het in een vetbolletje zit.
Verder is het idee achter het vaccin hetzelfde, het lichaam produceert in opdracht de spike eiwitten.
Traditionele vaccins zijn die van Valneva bijvoorbeeld, die een dood Covid virus gebruiken.We zijn hier gestopt met een vergelijkbaar vaccin dat teveel bijwerkingen gaf tov Pfizer en Moderna.quote:Het bevat geen mRNA techniek en lijkt nu minder problemen te geven.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Die laat je zelf zien op het forum...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:26 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hou op met je Rusland obsessie.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Wat hebben ze overschreden dan , volgens de 'youtube guidelines' overtreden ze niks.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moderatie.
We kennen hier ook gewoon gedragsregels en op youtube heb je die ook.
Houd je je daar niet aan, dan wordt het verwijderd. Daar is niets vreemds aan. De maker kan eventueel elders op internet zijn content plaatsen.
Net als fok heeft youtube geen publicatieplicht.
Maar ze zullen wel er wel een reden voor hebben , Google wist ook snel en heel veel zoekresultaten van de Pfizer meneer te verwijderen.
Jammer dat Youtube nooit een reden geeft wat de exacte reden is , dat lijkt me content creators wel zo duidelijk , maar okay dat is een ander verhaalIk ben inmiddels overleden![]()
Dat is iets tussen de makers en YouTube.quote:
Feit blijft dat YouTube bepaalt wat ze op hun platform toelaten en wat niet.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Het probleem is dat Youtube de makers nooit duidelijkheid geeft waarom hun video offline is gehaald.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is iets tussen de makers en YouTube.
Feit blijft dat YouTube bepaalt wat ze op hun platform toelaten en wat niet.Ik ben inmiddels overleden![]()
Bij gebrek aan een geschikt topic (en ik niet speciaal eentje wil aanmaken hiervoor) dump ik deze vraag hier even;
Mijn zoon testte afgelopen dinsdag positief. Hij is 2 dagen goed ziek geweest en sinds gisteren is er niets meer aan de hand. We hebben de 5 dagen isolatie nu gehad. Maarrrr zijn test slaat nog steeds positief uit. Betekend dit dat hij nog steeds besmettelijk is? Hij heeft geen klachten meer.
Mijn test was zonet negatief trouwens.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Ik zou gewoon de isolatie richtlijnen aanhouden.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt topic (en ik niet speciaal eentje wil aanmaken hiervoor) dump ik deze vraag hier even;
Mijn zoon testte afgelopen dinsdag positief. Hij is 2 dagen goed ziek geweest en sinds gisteren is er niets meer aan de hand. We hebben de 5 dagen isolatie nu gehad. Maarrrr zijn test slaat nog steeds positief uit. Betekend dit dat hij nog steeds besmettelijk is? Hij heeft geen klachten meer.
Mijn test was zonet negatief trouwens.
Een pcr test meet virusdeeltjes, die kunnen nog wekenlang in je lichaam zitten, terwijl er geen levend virus meer is.
Sneltests meten antigenen, niet het virus zelf.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon![]()
Thanks, kan kind morgen weer naar schoolquote:Op zondag 29 januari 2023 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de isolatie richtlijnen aanhouden.
Een pcr test meet virusdeeltjes, die kunnen nog wekenlang in je lichaam zitten, terwijl er geen levend virus meer is.
Sneltests meten antigenen, niet het virus zelf.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Het is niet meer dan een griep.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Mijn test was zonet negatief trouwens.Vaccinatieschade awareness.![]()
Dat wordt niet gevraagd, dus als je geen antwoord hebt, kun je ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een griep.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi manquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi man
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Leve het Robert Kuch Instituutquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waarvan hoeveel met en hoeveel door?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
16 op de IC, damn, begin februari zelfs, dat is mooi man![]()
Begreep dat er in het huidige tijdperk gekeken worden naar door Covid en niet meer metquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarvan hoeveel met en hoeveel door?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
YOLOquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.![]()
Loopt dat nog steeds? Jemig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Duitsland durven ze het zelfs al aan om het dragen van mondkapjes in het OV af te schaffen.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.quote:![]()
Lauterbachquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, omdat de maatregelen zo goed hebben gewerkt kan dat nu. Maar wel met het dringend advies er wél één te dragen.
[ twitter ]
Mensen zijn in grote delen van de wereld alweer (ruim) een jaar gewoon doorgegaan met hun leven, deze man blijft maar in een soort van angstbubbel zitten.![]()
![]()
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal![]()
En tijdens een volgende crisis stuntelen we voort en trappen we weer in exact dezelfde valkuilen. Leer mij die onbenullen kennen die ons 'besturen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef SilverEyes het volgende:
De uitkomsten daarvan verdwijnen toch ergens in een laatje.![]()
Wat ongelooflijk verrast ben ik zeg!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…
Joh...Definitely not CIA![]()
Dat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
„Dit zijn mensen die de ernst van de zaak totaal ontkennen en de commissie willen misbruiken om gekke teksten de wereld in te slingeren”
Joh...Trots daw veur Twente bint!
Ik kan de tekst 'Dit zag niemand aankomen' wel onder mijn ctrl-v houden geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De enquête dreigt zware vertraging op te lopen. Want de commissie is klaar met Haga en Pepijn…Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Voor de verkiezingen. Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws inderdaad. De vraag is wel wie hier belang bij heeft, nu op dit moment.Definitely not CIA![]()
Dat zou kunnen. Maar als nu alles op nieuw moet dan moet je ook al gaan denken aan voor het einde van deze zittingstermijn.quote:Trots daw veur Twente bint!
Idd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:27 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/niet-meer-tussen-de-oren
Goed artikel.
En goed dat er meer aandacht komt voor deze groep.Definitely not CIA![]()
Ja vind ik ook. Ben benieuwd hoe groot deze groep nou eigenlijk is vanwege de onderrapportage.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Een long read. Maar wel echt een goed artikel. Dank voor het delen.
En goed dat er meer aandacht komt voor deze groep.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: