abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208041850
twitter

Nothing to see here.

[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 18-02-2023 21:01:56 ]
pi_208041867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 08:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Nothing to see here.
Daarom ook beter op zijn plek op BNW ^O^

quote:
Disclose.tv is a far-right[4] fake news website[1] based in Germany.[3][4] It is known for publishing disinformation[13] and conspiracy theories.[17
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208041970
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 08:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daarom ook beter op zijn plek op BNW ^O^
[..]

volgens mij wel vaker aangegeven maar desbetreffende user loopt gewoon weer te trollen :)
  zaterdag 18 februari 2023 @ 15:16:51 #154
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208046077
twitter
pi_208047729
Die morele BNW polizei is anders ook ziek irritant.
Ik zie het vingertje ook steeds moreel naar een deur wijzen want een andere mening is niet gewenst. Graag gewoon meelullen anders is de deur daar.
Iedereen lijkt me gewoon welkom. Welkom Welkom! Anders flikker je zelf maar op.
Go hard or go home
pi_208047864
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:57 schreef Noek het volgende:
Ik zie het vingertje ook steeds moreel naar een deur wijzen want een andere mening is niet gewenst. Graag gewoon meelullen anders is de deur daar.
Naast dat het gewoon in de buurt komt van pseudo modden wat verboden is. Als het echt te ver gaat grijpt een mod wel in om een post te verwijderen of te verplaatsen. Iets heel snel af doen als BNW is vooral een makkelijke manier om een andere mening links te kunnen laten liggen zodat er niet op gereageerd hoeft te worden.
pi_208048023
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:57 schreef Noek het volgende:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat BNW dus wel kan worden opgeheven.
Je zou dat bij de FA kunnen neerleggen.
pi_208048064
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 18:26 schreef Wantie het volgende:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat BNW dus wel kan worden opgeheven.
Je zou dat bij de FA kunnen neerleggen.
Ga je nu serieus Die Welt als BNW afdoen?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_208048341
quote:
81s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 18:30 schreef nostra het volgende:

[..]
Ga je nu serieus Die Welt als BNW afdoen?
Mag dat niet op BNW dan?

Anyway, ik doelde op disclose.tv
pi_208048448
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mag dat niet op BNW dan?
Het ging erom dat het er volgens jou "beter op zijn plek is". Je verschuift de doelpalen nu.

quote:
Anyway, ik doelde op disclose.tv
Dat is de verwijzer, niet de bron.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 18 februari 2023 @ 18:57:30 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208048460
Disclose.tv is wel echt een clickbait kanaal die vaak met halve waarheden komt, maar wat ze hier doen is linken naar artikel in WELT, lijkt mij niet zoveel mis mee. Al staat dat artikel wel achter een betaalmuur dus ik kan ook niet zien of ze dat nou helemaal goed vertaald hebben :+
pi_208048515
Vandaag viel me het weer op. Carnaval vier je in kleine kring.
pi_208048991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:02 schreef alpeko het volgende:
Vandaag viel me het weer op. Carnaval vier je in kleine kring.
Wordt eens tijd dat iemand een mooi compliatiefilmpje maakt van de volstrekt wereldvreemde uitspraken gedurende die twee jaar. Die van origine Roemeense (?) kon er ook wat van.
pi_208049052
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 18:57 schreef Momo het volgende:
Disclose.tv is wel echt een clickbait kanaal die vaak met halve waarheden komt, maar wat ze hier doen is linken naar artikel in WELT, lijkt mij niet zoveel mis mee. Al staat dat artikel wel achter een betaalmuur dus ik kan ook niet zien of ze dat nou helemaal goed vertaald hebben :+
Ik kan het artikel niet lezen. En met Disclose.tv heb ik slechte ervaringen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208049266
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kan het artikel niet lezen.
https://www.corodok.de/die-ungereimtheiten-pfizer/
pi_208049613
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:22:27 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208049890
B
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:39 schreef nostra het volgende:

[..]
Wordt eens tijd dat iemand een mooi compliatiefilmpje maakt van de volstrekt wereldvreemde uitspraken gedurende die twee jaar. Die van origine Roemeense (?) kon er ook wat van.
Best triest dat reguliere media dergelijke uitspraken en andere ideeen niet evalueren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208049964
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
B
[..]
Best triest dat reguliere media dergelijke uitspraken en andere ideeen niet evalueren.
Verdieping is sowieso ver te zoeken in de media. De Groene al is EW meer mijn signatuur misschien en Follow the Money in Nederland, verder FD/FT/WSJ, WaPO, NYT.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:27:37 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208050026
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Verdieping is sowieso ver te zoeken in de media. De Groene al is EW meer mijn signatuur misschien en Follow the Money in Nederland, verder FD/FT/WSJ, WaPO, NYT.
Klopt, en de alternatieve media met zo nu en dan complot elementen zoals holland gold, goldrepublic, nieuwe wereld.

Zelfs de telegraaf pakt dit niet op.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208051902
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is niet gek FTM wilde van een gemeente weten hoe ze hun jeugdzorg centen besteden. Om zoiets onbelangrijks hebben ze 1.5 jaar moeten vechten. De shellpapers net zulk werk.
Verdieping kost gewoon teveel voor media.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_208052399
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 08:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Nothing to see here.
Er zal nog wel meer dirt boven tafel komen, maar achteraf kunnen we daar niets meer mee.

Het was een panieksituatie waarin helder nadenken blijkbaar geen optie was, en andere partijen een verdienmodel zagen in de ontstane paniek.

Achteraf zal misschien niets iets hebben uitgemaakt, de lockdowns, de avondklok, de mondkapjes, de 1,5 meter, de vaccins etc.

Maar wat moet je doen als bestuurders, wat als je niet weet wat er op je af komt en wat de gevolgen zullen zijn?

Ik denk dat eerlijkheid voorop moet staan, en het nauwkeurig inlezen en verstrekken van de juiste informatie (die welke voorhanden is), en tegengaan dat middels zo'n beetje alle tv programma's de gehele bevolking bijna 2 jaar in angst leeft en daarna tegen elkaar wordt opgehitst door de minister van volksgezondheid en andere prominenten, en getracteert op halve waarheden over lockdowns, mondkapjes, belogen (je kunt dezelfde dag weer dansen) en oa jongeren onder druk gezet tot het halen van vaccins.
Dat vind ik zeer verwijtbaar.
pi_208053154
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Za het volgende:

[..]
Er zal nog wel meer dirt boven tafel komen, maar achteraf kunnen we daar niets meer mee.

Het was een panieksituatie waarin helder nadenken blijkbaar geen optie was, en andere partijen een verdienmodel zagen in de ontstane paniek.

Achteraf zal misschien niets iets hebben uitgemaakt, de lockdowns, de avondklok, de mondkapjes, de 1,5 meter, de vaccins etc.

Maar wat moet je doen als bestuurders, wat als je niet weet wat er op je af komt en wat de gevolgen zullen zijn?

Ik denk dat eerlijkheid voorop moet staan, en het nauwkeurig inlezen en verstrekken van de juiste informatie (die welke voorhanden is), en tegengaan dat middels zo'n beetje alle tv programma's de gehele bevolking bijna 2 jaar in angst leeft en daarna tegen elkaar wordt opgehitst door de minister van volksgezondheid en andere prominenten, en getracteert op halve waarheden over lockdowns, mondkapjes, belogen (je kunt dezelfde dag weer dansen) en oa jongeren onder druk gezet tot het halen van vaccins.
Dat vind ik zeer verwijtbaar.
ik vond het vooral verwijtbaar dat het RIVM alles zelf wilde onderzoeken en geen info van andere landen overnam, die luxe van tijd heb je niet als een Pandemie zich ontwikkelt.
pi_208054244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 22:19 schreef THEFXR het volgende:

ik vond het vooral verwijtbaar dat het RIVM alles zelf wilde onderzoeken en geen info van andere landen overnam, die luxe van tijd heb je niet als een Pandemie zich ontwikkelt.
Eens, er had intensieve samenwerking en inspringen op beschikbare informatie van elders moeten zijn.
We hadden als Europa ook afspraken kunnen maken over de toepassingen van welke maatregelen waar, evalueren, uitwisselen etc, ipv overal hetzelfde te doen los van Zweden.

Maar zelfs bij een extreme nood situatie zoals in Lombardije deed men als Europa zijnde geen fluit.

Er is best heel veel verwijtbaar, en of het belang van de bevolking voorop stond heb ik zeer mijn twijfels over.
pi_208054542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Za het volgende:

[..]
Eens, er had intensieve samenwerking en inspringen op beschikbare informatie van elders moeten zijn.
We hadden als Europa ook afspraken kunnen maken over de toepassingen van welke maatregelen waar, evalueren, uitwisselen etc, ipv overal hetzelfde te doen los van Zweden.

Maar zelfs bij een extreme nood situatie zoals in Lombardije deed men als Europa zijnde geen fluit.

Er is best heel veel verwijtbaar, en of het belang van de bevolking voorop stond heb ik zeer mijn twijfels over.
Denk dat die maakbaarheid vooral een illusie is. Je houdt jezelf een worst voor. We kunnen niet alles ingrijpen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208056944
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de verwachte miljoenen doden in China?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')