Engel kan er goed van leven en zo zijn er nog een stel die er een aardige boterham aan verdienen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hele antivaxbeweging heeft amper macht, mensen die niet geprikt wilde worden waren überhaupt al sceptisch.
Je hebt altijd wel debielen die geld doneren voor zoiets maar gok toch dat religie een veel promintere rol speelt binnen het percentage nonvaccers dan die hele wappiebeweging.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engel kan er goed van leven en zo zijn er nog een stel die er een aardige boterham aan verdienen.
Dat is dus echt zo'n dooddoener van mensen die andere meningen niet kunnen tolereren. Dit topic is niet alleen bedoeld voor eenzijdige meningen over dat COVID-19 een 'killervirus' is.. Een weergave van professionals die komen met het statement dat het virus gelijkaardig is aan de griep is on-topic.quote:
Nou ik heb het afgelopen week ook hevig gehad, ergste keer tot nu toe (in totaal nu denk ik 4x corona gehad).quote:Op maandag 13 februari 2023 13:44 schreef aartstyle het volgende:
Goedemiddag allemaal,
In mijn omgeving toch wel weer wat Covid gevallen. Paar zijn er ook best goed ziek van.
Maar aan het aantal posts hier te zien is het toeval. Mooi, op naar de lente en een corona vrije zomer.
Carnaval wordt toch enkel in kleine groepjes gevierd?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou ik heb het afgelopen week ook hevig gehad, ergste keer tot nu toe (in totaal nu denk ik 4x corona gehad).
Aankomende week carnaval, dus het ziekteverzuim zal richting eind februari weer door het plafond gaan.
Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voel je je weer wat beter nu?
Vreemd wel dat het na 4 keer plus vaccinaties (ik meen dat jij die wel gehad hebt) nog steeds zo'n impact heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.
Jep, alleen de laatste booster niet meer gehaald, maar toch verrast. Kwam vorige week dinsdagavond rillend als een rietje uit een gloeiend heet bad gestapt. Lang geleden dat ik me zo slecht heb gevoeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel dat het na 4 keer plus vaccinaties (ik meen dat jij die wel gehad hebt) nog steeds zo'n impact heeft.
Net een gezellige kroeg was het.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Had toch wel iets, de tijden dat we hier elke middag om 15.15 klaar zaten voor de cijfertjes. Maar dat was ook het enige leuke er aan hoor, beetje vermaak.
Hopelijk snel weer helemaal de oude, beterschap nog!quote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar nog steeds vermoeid en het gevoel dat ik dus op 90% aan het functioneren ben.
Niemand denk dat Covid een killer virus is.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo'n dooddoener van mensen die andere meningen niet kunnen tolereren. Dit topic is niet alleen bedoeld voor eenzijdige meningen over dat COVID-19 een 'killervirus' is.. Een weergave van professionals die komen met het statement dat het virus gelijkaardig is aan de griep is on-topic.
Gevalletje vage site met 2 personen die 'eigen onderzoek ' hebben gedaan.quote:
Ja, en nu?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er liggen 20 mensen op de IC.
In februari 2018 lagen er 350 mensen op de IC. 10.000 mensen overleden aan de griep toen.![]()
Als je kijkt naar huidige cijfers dan is de "mortality rate" vergelijkbaar met die van griepvarianten. Pre-Omicron was dat wel anders. Die nuance vergeten sommige mensen dan ineens plotseling.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gevalletje vage site met 2 personen die 'eigen onderzoek ' hebben gedaan.
Perfect voor BNW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |