Omdat je een krachtterm gebruikte die op dit forum niet bepaald wenselijk is.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post gedelete in dit topic. Omdat ik kritisch was op Ajax of wat?
Malavita in VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2022/23 #5KwartfinaleFLOP
Welke krachtterm dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je een krachtterm gebruikte die op dit forum niet bepaald wenselijk is.
Nee, het kanjerjoden i.c.m. de rest van je post slaat gewoon nergens op. Niet zo miepen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je delete die post vanwege het woord ‘stront’?
‘slaat gewoon nergens op’ , lekker ruim interpretabel. En kanjerjoden mag ook ineens nietquote:Op zondag 12 februari 2023 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, het kanjerjoden i.c.m. de rest van je post slaat gewoon nergens op. Niet zo miepen.
Dankje.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘slaat gewoon nergens op’ , lekker ruim interpretabel. En kanjerjoden mag ook ineens nietEerst had je het over een krachtterm en nu is het weer ineens iets heel anders. Zoals de wind waait waait Sked’s jasje. Echt een kanjer van een mod.
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja kanjermod.
Leg me eens uit dan: ‘joden lopen altijd weg’ is schijnbaar iets wat wel acceptabel is, want daar doe je niets mee qua post. Helemaal prima. Maar waarom is ‘kanjerjoden’ dan niet toegestaan en genote?
Niet echt een running gag in VBL hoor. Gewoon feitenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.
Ah een running gag. Ok. Die gaan we veelvuldig gebruiken dan als dat mag. Dank voor de duiding kanjer!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
VBL / PEC Zwolle #31 Op naar de KKD
Wil iemand topictitel even aanpassen naar "Op naar de eredivisie"
Bedankt!
Bekijk het van de zonnige kant makker brother :quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut mods hebben we toch. Het mag niet te leuk worden. Ga zo door en vermoord je eigen forum. De moed is al verder in m'n schoenen gezonken dan ooit. Ik word niet eens meer kwaad.
VBL / Wie
Niet alle topics kunnen zoveel kwaad, maar voor nu heeft hij even een ban.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Waarom blijft tong80 VBL maar onderschijten? @:Coco @:sked
Doe er maar eens wat aan.
Waar wens ik iemand een hersenbloeding toequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef Tjacka het volgende:
Users een hersenbloeding toewensenbelachelijk hoor @:onlogisch
Ook dat is natuurlijk ver over het randje. Als modderator heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wens ik iemand een hersenbloeding toe
Ik vraag of hij er één gehad heeft. Gezien zijn opmerking niet geheel onterecht.
I see what you did therequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk ver over het randje. Als modderator heb je een voorbeeldfunctie.
Als ik dit allemaal zo lees, dan had @onlogisch zeker een punt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat "moderator onlogisch" werkelijk alle perken te buiten is gegaan met zijn opmerking aan mijn adres met betrekking tot het al dan niet gehad hebben van een hersenbloeding. Temeer omdat hij dondersgoed weet dat ik gisteren een hele zware dag heb gehad op het forum nadat user "tong80" mij aanzette tot zelfmoord.
Ik zie graag binnen vijf werkdagen een verbeterplan tegemoet waaruit blijkt hoe dergelijke incidenten in de toekomst kunnen worden voorkomen. Op dit moment voel ik mij namelijk niet veilig binnen de community en niet vrij om met open vizier over het edele voetbalspel te discussiëren.
Ik steun deze petitie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Waarom blijft tong80 VBL maar onderschijten? @:Coco @:sked
Doe er maar eens wat aan.
Oh dankjewel voor je feedback vriend.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Omdat je refereert aan de Tweede Wereldoorlog
Geen probleem. Ik weet nog uit vroegere tijden dat ze daar wat gevoelig voor zijn, net als schelden met kanker. Dus tegenwoordig voer ik mijn dialoog hier wat anders. Toch een fijne verbetering denk ik zoquote:Op donderdag 27 april 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dankjewel voor je feedback vriend.
kaulo mag ook niet meerquote:Op donderdag 27 april 2023 23:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik weet nog uit vroegere tijden dat ze daar wat gevoelig voor zijn, net als schelden met kanker. Dus tegenwoordig voer ik mijn dialoog hier wat anders. Toch een fijne verbetering denk ik zo
Zekerquote:Op donderdag 27 april 2023 23:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Terecht toch. Weet je wat het betekent überhaupt?
Hier, van jullie regionale debielenzender
Heb ik vandaag niet gepost volgens mij, maar los daarvan vind ik dat persoonlijk niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker
Fc Neuzenvreugd vind ik ook behoorlijk antisemitisch maar dat mag wel
Afgelopen weken wel.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb ik vandaag niet gepost volgens mij, maar los daarvan vind ik dat persoonlijk niet.
Over het hoofd gezien, je had de TR niet helemaal goed gezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Beste @:Coco,
Ik begrijp volledig dat je mijn schelden met kanker weghaalt uit het ajaxtopic, maar waarom wordt de andere post waarin het woord kanker gebruikt dan niet verwijderd?
Het is net als kinderen opvoeden, je moet wel consequent zijn. En beginnen bij de persoon die ermee start.
Over het hoofd gezien of is @:LitmanenAFCA die zo tekeer gaat tegen grote vriend @:klaasweetalles oke omdat het een vriendje van je is?
kom met goede intenties naar een topic en het stopt vanzelf. Blijf anders lekker weg. Wellicht dat men daar wat beter op kan letten. 0 goede intenties namelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
@:GGMM @:onlogisch @:coco @:netflipper @:die-andere-nitwits
Kunnen jullie misschien iets doen aan het continu gescheld met kanker door onder andere @:LitmanenAFCA en het gelul over gezwellen in het ajaxtopic?
Nogal storend dat jullie mij en anderen direct een ban aannaaien in zo'n geval en dit maar pagina's en pagina's door kan gaan.
Dat bepaal jij, enkel omdat ik een andere kijk op de wereld heb?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
kom met goede intenties naar een topic en het stopt vanzelf. Blijf anders lekker weg. Wellicht dat men daar wat beter op kan letten. 0 goede intenties namelijk.
staat er dat ik dat bepaal? Donder toch op man debiel. Het ligt er zo duidelijk bovenop, meerdere users geven dat ook aan. Zelfde met klaas.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat bepaal jij, enkel omdat ik een andere kijk op de wereld heb?
Jammer weer dit. Maar praat het gescheld met kanker en het iemand gezwel noemen vooral voor jezelf goed. Mama zal trots zijn op je.
Oh oke, nou als jullie dat bepalen, dan zal het vast zo zijn, ofzoquote:Op zondag 28 mei 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
staat er dat ik dat bepaal? Donder toch op man debiel. Het ligt er zo duidelijk bovenop, meerdere users geven dat ook aan. Zelfde met klaas.
Ik heb deze en gene al voorgesteld een rustgevend bakje citroenthee te nemen. Dank voor je betrokkenheid!quote:Op zondag 28 mei 2023 21:47 schreef PS. het volgende:
Jongens
Ik denk dat het altijd belangrijk is om rustig en respectvol met elkaar te communiceren, vooral online waar misverstanden snel ontstaan. Hopelijk wordt de situatie snel opgelost door een van de moderators zodat iedereen weer verder kan gaan zonder problemen.
Is er misschien iets wat je zelf kunt doen (bijvoorbeeld even afstand nemen) als de sfeer onprettig blijft?
Het zou vooral helpen als sommige medesupporters van je club zich netter zouden gedragen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:56 schreef KingRoland het volgende:
vrienden morgen is het 2e pinksterdag dus laten we gewoon even lekker genieten van deze extra vrije dag morgen en elkaar geen hoofdpijn bezorgen want er is al genoeg ellende op deze wereld.
Oke man. Ik ga niet verder met je in discussie want je bent niet voor rede vatbaar en volgens mij was mijn verzoek niet aan jou gericht. Je voelt je hoogstens aangesproken omdat je jezelf onfatsoenlijk gedragen hebt. Probeer je leven te beteren zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:05 schreef Malavita het volgende:
Zoek het dan ook niet op met die uitlokkingen. Speel niet dom aub, zijn we snel genoeg af van dit gezeik, oneliners om de boel op te schudden, 100x herhalen van die oneliners. Maakt het idd leuker. Vervelende langspeelplaten worden het.
Hou zelf dan ook eens even op met dat gezuig van je, daar zit ook helemaal niemand op te wachten.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oke man. Ik ga niet verder met je in discussie want je bent niet voor rede vatbaar en volgens mij was mijn verzoek niet aan jou gericht. Je voelt je hoogstens aangesproken omdat je jezelf onfatsoenlijk gedragen hebt. Probeer je leven te beteren zou ik zeggen.
Aan de mods nogmaals het verzoek om het genoemde schelden even te adresseren.
Ik gun iedere Feijenoorder zijn mislukte galgenhumor. Daarom vind ik dit hilarischer dan Soundos, Gerard Cox en Martijn Koning namens koning bier op Koningsdag in Rotterdam. Dit is nog gruwelijker dan John de Wolf die Jantje Mulder tijdens het kaarten een mes in de rug steekt. Geniet, maar vooral huiver:quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waarom wordt een goede, nette doch duistere grap over de spelers met hartproblemen bij ajax en de plek van het logo op het nieuwe shirt verwijderd?
Er wordt niet gevloekt, er worden geen spelers bij naam genoemd, er wordt alleen gezegd "zit dat logo op die plek op de borst als hulpmiddel voor het reanimeren voor als er weer één voor dood blijft liggen op het veld"?
Dit in relatie tot de zeer aparte centrale plaatsing van de kabouter op het aartslelijke shirt waar al mijn ajaxvrienden diep teleurgesteld in zijn en de historische context van ajacieden met hartproblemen: denk aan Blind, Eriksen en Nouri.
Het is gewoon een ontzettend geslaagde duistere grap die geen leed berokkent. Het is heel erg verdrietig dat jullie modereren op het individu in plaats van op de inhoud. Deze grap zou bij de altijd gewaardeerde @:caland gewoon zijn blijven staan.
Ik waardeer deze vorm van rechtsongelijkheid niet.
Ja, dat kan. Maar ook in een apart topic.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:41 schreef Tjacka het volgende:
VBL / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%&
Dit kan toch gewoon in het Ajaxtopic?
Bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ook in een apart topic.
dat soort lieden horen gewoon een verbod te hebben daar. 0 intenties om een normaal gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Tarado het volgende:
Ben wel een beetje klaar met @:klaasweetalles en nog wat anderen in het Ajax topic, doe er wat aan zou ik zeggen
Kan je met voorbeelden komen dan kunnen we er over praten met wat thee en koekjes erbijquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Tarado het volgende:
Ben wel een beetje klaar met @:klaasweetalles en nog wat anderen in het Ajax topic, doe er wat aan zou ik zeggen
quote:Een forum is een plek, evenement of medium waar ideeën en inzichten over een bepaald onderwerp uitgewisseld kunnen worden. Forum is latijn voor jaarbeurs of markt of een plaats waar recht wordt gesproken.
4 keer snel wat onzin posten om een nieuw topic te starten met een tekst die ook weer nergens op slaat? Dan valt er niet meer te praten en moet je gewoon oprotten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan je met voorbeelden komen dan kunnen we er over praten met wat thee en koekjes erbij
[..]
Wel eens. Geldt overigens ook voor het Feyenoord topic. Is echt geen klap meer aan zo. Te veel vermoeiende users die alleen maar irriteren en weinig inhoudelijks te melden hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Tarado het volgende:
Ik vind juist het leuke van FOK dat je met mensen van andere clubs normaal kan praten over hun en onze club, uiteraard ben je het niet altijd eens en een beetje pesten over en weer hoort erbij maar de shit/troll limiet wordt wat te vaak overschreden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens. Geldt overigens ook voor het Feyenoord topic. Is echt geen klap meer aan zo. Te veel vermoeiende users die alleen maar irriteren en weinig inhoudelijks te melden hebben.
Ik heb gewoon gereageerd op wat interessante berichtenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 keer snel wat onzin posten om een nieuw topic te starten met een tekst die ook weer nergens op slaat? Dan valt er niet meer te praten en moet je gewoon oprotten.
-doe normaal-quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gereageerd op wat interessante berichten
mag dat ook niet meer
die berichten waren echt aanleiding om te reageren man
kijk is uit je doppe man
Jij bent gewoon af.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gereageerd op wat interessante berichten
mag dat ook niet meer
die berichten waren echt aanleiding om te reageren man
kijk is uit je doppe man
Ik ontwijk momenteel het Ajax-topic omdat ik mij erger aan het gezuig van sommige Feyenoord-users.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind juist het leuke van FOK dat je met mensen van andere clubs normaal kan praten over hun en onze club, uiteraard ben je het niet altijd eens en een beetje pesten over en weer hoort erbij maar de shit/troll limiet wordt wat te vaak overschreden.
Vooral Klaas en eerder HMF.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ontwijk momenteel het Ajax-topic omdat ik mij erger aan het gezuig van sommige Feyenoord-users.
Dat zegt toch wel redelijk veel (lol)
Misschien is ajax showtime iets voor je als je al gaat janken als een klein meisje bij wat kritiekquote:
kritiek zegt ie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is ajax showtime iets voor je als je al gaat janken als een klein meisje bij wat kritiek
Nou meid het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
kritiek zegt ie.
Doelloos trollen bedoel je, mafkees.
denk dat de SC maar dicht moetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Elan het volgende:
Jongens wellicht moeten we een soort SC oprichten. Een plek waar alle debielen en hooligans samenkomen, zodat de clubtopics niet worden volgescheten.
Bewezen concept waardoor men zich een beetje fatsoenlijk blijft gedragen in de clubtopics.quote:
Mwah, ook een paar andere users. Zelfs @Caland begint bij vlagen naar het niveau tong af te zakken.quote:
Ach knul toch iedereen in dat topic kan prima tegen kritiek maar wat jij doet is als een kleine bitch lopen zuigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is ajax showtime iets voor je als je al gaat janken als een klein meisje bij wat kritiek
Mogguh boys, ik vind dit een genottelijke gif.quote:
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Tarado het volgende:
hoezoquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.
o ik word best vaak persoonlijk aangevallenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stront als in persoonlijke aanvallen en dat soort meuk.
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keerquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o ik word best vaak persoonlijk aangevallen
en de overheid doet niets
neequote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keer
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keer
Het gaat mij meer om ditquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.
Persoonlijke aanvallen heb ik weinig last van en die komen toch meestal van mensen die verbaal en waarschijnlijk ook op ander gebied niet zo onderlegd zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 keer snel wat onzin posten om een nieuw topic te starten met een tekst die ook weer nergens op slaat? Dan valt er niet meer te praten en moet je gewoon oprotten.
Houden zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft al een week niet gepost
Die heeft wel indruk gemaakt blijkbaar
Graag bewijzen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een pesterijtje zo nu en dan is het probleem ook niet maar het is een feit dat het halve topic vol staat met mislukte troll pogingen van Klaas, HMF en Caland.
Doe niet zo tofquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft al een week niet gepost
Die heeft wel indruk gemaakt blijkbaar
Gewoon een beetje onzin om een week later nog steeds dramatisch te doen alsof het topic ondergespamt wordtquote:
MWA wel een goed voorbeeld wat er mis is met de moderatie op dat vlak aangezien hij gewoon los kon gaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een beetje onzin om een week later nog steeds dramatisch te doen alsof het topic ondergespamt wordt
@Caland speelt graag Roman uit Succession na.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees even de afgelopen 10 topics terug daar staat je bewijs.
Nog bedanktquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:09 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod het speelschema in deze briljante OP plaatsen ?
VBL / EK-onder 21 in Georgië en Roemenië. Met Nederland.
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
020 gaat het eerst nog met dezelfde spelersgroep proberen is mijn verwachting
er is ook geen andere keus als je zoveel spelers heb met salarissen van boven de 4 miljoen
die ga je niet zomaar kwijtraken
paar potjes slechte resultaten en dan zal er paniek uitbreken waarna de ene na de andere aankoop zal volgen als dat nog mogelijk is tenminste
Er is op gemodereerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.
gast wordt eens volwassen en loop niet zo te stoken de hele tijd kansloze. Blijf gewoon lekker weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met deze post man
wat loopt je te huilen
dit is gewoon een serieuze post van mij
dat het niet in jouw straatje valt kan ik toch niets aan doen
WEN MAAR GEWOON AAN 3E PLAATSEN
Het zou jullie sieren ff serieuze afspraken te maken met klaas, iedereen met mensenkennis ziet dat hij alleen post om te klieren. De meeste mensen negeren het inmiddels, maar poep blijft poep en heeft echt niks meer met ff een pesterijtje te maken natuurlijk.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
gast wordt eens volwassen en loop niet zo te stoken de hele tijd kansloze. Blijf gewoon lekker weg.
fijn. Thanks!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Gelukkig houdt @:onlogisch hem in de gaten
kan er iets gedaan worden aan deze bagger(user)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
NOURI WORDEN
BOZE OOG VAN DE FAMILIE
NOOIT FOKKEN MET MOSLIMS MAAT
Kan je dat gewoon normaal vragen voortaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod de semi-grappige posts van dit ventje verwijderen uit m'n geweldige topic ?
Alvast bedankt.
Boezeidekoe in VBL / Tong's voetbalverhalen deeltje heel veel.....
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan er iets gedaan worden aan deze bagger(user)
Excuses en bedankt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat gewoon normaal vragen voortaan?
Done.
Geveegd.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
klaasweetalles in VBL / Edwin van der Sar getroffen door hersenbloeding lastercampagne van klaas, kan dit worden verwijderd / aangepakt?
Dit is echt iets voor @Cocoquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Kan iemand de TT actualiseren bij VBL / [UEL/ECL live op donderdagen] AZ #36 Matten in Alkmaar
Ik ga meteen aan de slag!quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor @:Coco
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoi mods. Helemaal prima dat Psv en Feyenoord fans in het Ajax topic posten. Maar zouden jullie ze eens kunnen vragen om het dan tenminste inhoudelijk te houden en niet steeds dat je 3 topics moet terug lezen om 1 inhoudelijke post te vinden. Omdat er een paar weer op elkaar zitten te zeiken. Het maakt het Ajax topic laatste tijd nogal kut om te volgen.
Die doen al maanden niks je kan niet verwachten dat ze nu ineens hun werk gaan doen he.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoi mods. Helemaal prima dat Psv en Feyenoord fans in het Ajax topic posten. Maar zouden jullie ze eens kunnen vragen om het dan tenminste inhoudelijk te houden en niet steeds dat je 3 topics moet terug lezen om 1 inhoudelijke post te vinden. Omdat er een paar weer op elkaar zitten te zeiken. Het maakt het Ajax topic laatste tijd nogal kut om te volgen.
Doe geen moeite, dat is blijkbaar veel te veel gevraagd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.
het is vrijwilligerswerk hequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat is blijkbaar veel te veel gevraagd.
Zelfs bij vrijwilligerswerk is het de bedoeling dat je wat doet he.quote:
Jarenlang is het andersom geweest. Erg vermoeiend dus ik kan de ergernis wel begrijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Jarenlang is het andersom geweest. Erg vermoeiend dus ik kan de ergernis wel begrijpen.
Ik snap sowieso niet waarom ze users terug laten komen die al meerdere langdurige bans aan hun broek hebben gekregen, maar goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligt
Die jongen is een safe space nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligt
Isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die jongen is een safe space nodig.
Geef ik je gelijk is het nog niet goed jeetje zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik plaats er soms een nieuwsberichtje. Maar binnen 5 minuten is het weggezakt door een fittie tussen Tarado Klaas vrijgevochten en Caland.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.
Alsof ik voor m'n lol hier post.quote:
Wat is er inhoudelijk aan jouw posts in het Ajax topicquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent vast ook voor de doodstraf.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze users terug laten komen die al meerdere langdurige bans aan hun broek hebben gekregen, maar goed.
Lees ze maar even na, inhoudelijker dan jij ooit hebt gepost met je voortdurende stroom aan recycletroep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er inhoudelijk aan jouw posts in het Ajax topic
Caland heeft een jaar geleden nog om een ban voor mij gevraagd als huilende Feijenoorder.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk is het nog niet goed jeetje zeg.
Maar ik heb helemaal geen moeite als je inhoudelijk mee post alleen hebben de helft van jou post de bedoeling om te trollen daar gaat het vooral mis.
Dus als jij dat eens iets minder doet dan zal ik ook niet meer reageren.
Geef eerst maar eens voorbeelden van reclycletroep. Ik kan er niks aan doen dat Ajax over het algemeen kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lees ze maar even na, inhoudelijker dan jij ooit hebt gepost met je voortdurende stroom aan recycletroep.
Wat een rare vergelijking.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent vast ook voor de doodstraf.
Nee hoor. De doodstraf kun je niet herstellen. Een permban wel. Anders had ik nu niet op je kunnen reageren.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.
Volgens mij is het vooral LitmanenAFCA die het lont in het kruitvat steekt door totaal irrelevante jijbakken te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk niet zoveel mis met de opmerkingen die buitenstaanders maken. Soms is het een beetje cynisch van aard, maar het is gewoon prima. Dan zijn we een paar posts verder en komt LitmanenAFCA met een kutpost.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
In het verleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.
Klaas in het Ajax topic daarentegen brengt wel een constante stroom aan bagger voor.
Zoals ik net in het bericht al zei. Het maakt me niet zoveel uit wie het probleem zijn. Dat zoeken de mods maar uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral LitmanenAFCA die het lont in het kruitvat steekt door totaal irrelevante jijbakken te maken.
Watquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Door dat gehannes van Klaas constant krijg je ook sneller ergernissen als users wel gewoon normaal iets posten en escaleert het constant om de kleinste dingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef Malavita het volgende:
De bron is toch echt vooral klaas en niet litmanenafca (naast af en toe iets te veel cynisme van de usual suspects waar je toch echt de verkeerde intentie van kan ruiken)
Wel als je ze een subforumban geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Het is helemaal niet mogelijk mensen uit een topic te bannen.
Wel als je ze een permban geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Het is helemaal niet mogelijk mensen uit een topic te bannen.
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel als je ze een permban geeft.
Niet dat ik dit wil trouwens. Negeren lijkt mij in deze casus een veel betere oplossing.
Dan moeten we de luie VBL-mod vervangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.
Ze kunnen ook users verbieden in een bepaald topic te posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel als je ze een permban geeft.
Niet dat ik dit wil trouwens. Negeren lijkt mij in deze casus een veel betere oplossing.
Die mogen wel in het WK-wijven forum posten ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kunnen ook users verbieden in een bepaald topic te posten.
Zo was een deel van de VBLSC-kliek op enig moment vanwege bepaalde gedragingen niet meer welkom in het lesbo-topic.
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die mogen wel in het WK-wijven forum posten ?
Weet je wat ook werkt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.
Vooral niet negeren. Dan kan de klémtoon te zwart-wit worden geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
dat kan. Verziekt alsnog het topic, alleen in mindere mate. De eerder geposte oplossingem lijken beter imo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
Dus ipv dat jij je werk doet moeten andere het maar negeren? Beetje omgekeerde wereld niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
verstandige postquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel mijn emotionele post wegmodden maar niks ondernemen in het Ajax topic.
Het is tijd voor verandering.
Ach, toen ik een ban had laatst was je trots op je sneren naar me. Toen kon ik niet reageren. Nu wel, en ligt het weer aan mij. Whatever. Zoek het uit.quote:
Ik speel nergens het slachtoffer. Daarvoor sta ik te ver boven je. En lever te veel briljante bijdrages aan dit forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:43 schreef GGMM het volgende:
Hop en weer verder het slachtoffer spelen over iets heel anders.
Ik zal het verder uitzoeken.
Wat heb je gegeten ?quote:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar hij begon zijn zin met Hop, niet met Hupquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik speel nergens het slachtoffer. Daarvoor sta ik te ver boven je. En lever te veel briljante bijdrages aan dit forum.
Zou bijvoorbeeld nooit een zin beginnen met "Hup" Staat veel te lelijk.
Komt door: "Hup Holland Hup."quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar hij begon zijn zin met Hop, niet met Hup
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
na populistisch gezwam van sommige Tong-haters
Gewijzigd ? Helemaal verwijderd bedoel je. Waarom in dit geval? Je had het bij het oude kunnen laten, plus de spelersselectie uit de nieuwe OP als toevoeging.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Uhu
OP's in een clubtopic worden wel eens gewijzigd. Heeft niks met jou te maken.
Dus daar het antwoord op je vraag.
Omdat veel mensen de oude OP niet zo mooi vondenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewijzigd ? Helemaal verwijderd bedoel je. Waarom in dit geval? Je had het bij het oude kunnen laten, plus de spelersselectie uit de nieuwe OP als toevoeging.
Hop en hup, weer een Feijenoorder in een Ajax-discussie. Wel met een geweldige bijdrage.quote:
Je moet niet zo zaniken tong. Geniet van de rust in de nieuwe OP, je hebt al genoeg plaatjes topics.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hop en hup, weer een Feijenoorder in een Ajax-discussie. Wel met een geweldige bijdrage.
Ik las het. De usual suspects. Ha ha ha. Veel mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat veel mensen de oude OP niet zo mooi vonden
Het is Tong en tong80. Bestond het wedstrijdschema en clubhistorie in die OP uit plaatjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet niet zo zaniken tong. Geniet van de rust in de nieuwe OP, je hebt al genoeg plaatjes topics.
Wie is jouw favoriete feedback? Van welke club dan ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was je vraag overbodig.
Kan het hier vanaf nu weer over feedback gaan.
Franz Backenbauerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete feedback? Van welke club dan ook.
Wilde net een bericht over hem plaatsen.quote:
Nu mobiel na één veeg reacties kunnen lezen ipv 6 keer. Toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Had gewoon dat nieuwe plaatje als bovenste kunnen plaatsen en de rest van de plaatjes, of een selectie ervan, wat herschikken en resizen.
Ja daarom zeg ik toch, resizen en eventueel een selectie. Tenue's van dit seizoen in de OP die hij had lijkt me niet zo vreemd alleen waren het hele grote plaatjes. Ode aan je legendarische spelers als Cruijff, Rijkaard en Bergkamp ook niet zo vreemd, als je die kleiner naast elkaar zet. Alles wegflikkeren zonder wat tegen hem te zeggen, waar hij met de beste bedoelingen tijd en energie in heeft gestoken op een moment dat niemand anders dat deed is niet oké.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu mobiel na één veeg reacties kunnen lezen ipv 6 keer. Toch ook wel fijn.
Die tenues ken je na 2 wedstrijden toch wel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch, resizen en eventueel een selectie. Tenue's van dit seizoen in de OP die hij had lijkt me niet zo vreemd alleen waren het hele grote plaatjes. Ode aan je legendarische spelers als Cruijff, Rijkaard en Bergkamp ook niet zo vreemd, als je die kleiner naast elkaar zet. Alles wegflikkeren zonder wat tegen hem te zeggen, waar hij met de beste bedoelingen tijd en energie in heeft gestoken op een moment dat niemand anders dat deed is niet oké.
Het was ook gewoon een ontzettend lelijke en onoverzichtelijke OP met erg veel overbodige informatie. Uit het Feyenoord (Feijenoordquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu mobiel na één veeg reacties kunnen lezen ipv 6 keer. Toch ook wel fijn.
Dus daarom het hele wedstrijdschema van dit seizoen er uitgegooid. Plus de drie beste voetballers ooit van Ajax plus clubhoogtepunten random noemen. Neem nog een bierkaai.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
Het was gewoon een waslijst aan random plaatjes, laten we het groter maken dan het is.
Rijkaard en Bergkamp en een hulpmiddel om te kijken in welk tenue Ajax nou speelt lijkt me allemaal wat overbodig. Een OP moet een seizoen mee en voornamelijk relevante info bevatten.
Die staat nu toch in een spoiler?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
Dus daarom het hele wedstrijdschema van dit seizoen er uitgegooid
Ik had niks opgestapeld. Er werd verzocht om een nieuwe OP. Nu echt weg. Trusten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een ontzettend lelijke en onoverzichtelijke OP met erg veel overbodige informatie. Uit het Feyenoord (Feijenoord)-topic verwijder ik ook eens in de zoveel tijd plaatjes/video’s die niet meer zo relevant zijn als ik de TS ben anders stapelt het maar op.
En die heeft toch een mooi aantal topics als OP gediend? Bedankt voor de moeite. Ik heb nu een nieuwe gemaakt met broodnodige info en een mooie afbeelding. Je wedstrijdschema en Cruijf filmpje zelfs overgenomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had niks opgestapeld. Er werd verzocht om een nieuwe OP. Nu echt weg. Trusten.
Bij Feyenoord moet je 1 pagina scrollen om langs alleen al de 'staf' te komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een ontzettend lelijke en onoverzichtelijke OP met erg veel overbodige informatie. Uit het Feyenoord (Feijenoord)-topic verwijder ik ook eens in de zoveel tijd plaatjes/video’s die niet meer zo relevant zijn als ik de TS ben anders stapelt het maar op.
Hopelijk blijf je dan ook weg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Feyenoord moet je 1 pagina scrollen om langs alleen al de 'staf' te komen.
VBL / [2020/21] Europa League #10: Brilstandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar kan je wedstrijden bespreken van UEL en de ECL? Maar dan de niet Nederlandse ploegen? Of kan dat gewoon in dezelfde topic waar de NL ploegen worden besproken?
Allemaal even lachen om Paul.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:44 schreef tong80 het volgende:
Waarom 5 topics over de nummer laatst van de Eredivisie
Je linkjes naar plaatjes werken niet, ik heb het plaatje van Yamal uit je oude topic maar onderaan gezet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten van het eerste Yamal topic. Was vergeten dat ik in april al een topic had geopend. VBL / FOK's grote Yamal topic # 1 Nieuwe Barca held.
Ze toveren ze uit de hoge voetbalhoed.
Lamine Yamal Nasraoui Ebana (Mataró, 13 juli 2007) is een Spaans-Marokkaans voetballer die doorgaans als aanvaller speelt voor FC Barcelona. Hij stroomde door vanuit de jeugdopleiding van FC Barcelona. In april 2023 debuteerde hij als jongste speler ooit voor Barça.
OIP.RLqNq1Z37uiC9s8LDZ13rQHaEK?pid=ImgDet&rs=1
Clubcarrière
Yamal werd in 2012 op vijfjarige leeftijd opgenomen in La Masia, de jeugdopleiding van FC Barcelona. Hij doorliep de volledige jeugdopleiding en werd in het seizoen op 15-jarige leeftijd opgenomen in de Juvenil A, wat al ver boven zijn leeftijdscategorie was. In september 2022 werd hij opgeroepen voor het eerste elftal onder Xavi Hernandez. Sindsdien traint hij wekelijks mee met het elftal, om te wennen aan druk, intensiteit en stijl. Op 22 april 2023 werd hij opgeroepen voor de wedstrijd tegen Atlético Madrid in de Primera División op 23 april 2023. Op 29 april 2023 maakte Yamal zijn debuut in een wedstrijd in de Primera División tegen Real Betis, dat gewonnen werd met 4–0. In de 84ste minuut verving hij Gavi. Op 14 mei 2023 won hij zijn eerste titel met Barça, de Primera División. Yamal is de jongste speler ooit in de Spaans competitie die een landstitel won en overigens voor de Catalanen.
Interlandcarrière
Yamal is jeugd-international voor Spanje, hij speelde voor verschillende jeugdteams, die ook al ver boven zijn leeftijdscategorie waren.
Barcelona-sensatie Lamine Yamal schitterde zondag in La Liga in een spannende 4-3 overwinning van de Spaanse kampioen op Villarreal.
7b2365aa-3248-4632-b6bd-8a528bca0b0a.webp
De 16-jarige vleugelspeler, die pas voor de tweede keer aan de aftrap verscheen, raakte twee keer het houtwerk en zorgde voore assists bij de openingstreffer van Gavi in een uitstekende wedstrijd van zijn kant. De Poolse vedette Robert Lewandowski tikte het winnende doelpunt binnen nadat Yamal de paal had geraakt. Voor Lewandowski was het zijn eerste treffer in de nieuwe jaargang.
"We moeten onze jeugdopleiding onder de loep nemen, zeker gezien de economische situatie waarin we ons bevinden", vertelde Barça-trainer Xavi aan Movistar, nadat hij ook middenvelder Fermin Lopez had laten debuteren als invaller. "Lamine speelde weer een geweldige wedstrijd. Hij heeft ons goed geholpen. Hij stond aan de basis van een paar goals en hij creëerde zoveel op 16-jarige leeftijd."
Terwijl Xavi vanaf de tribune toekeek omdat hij een schorsing uitzat, kwam zijn ploeg tegen de verhoudingen in al vroeg op een voorsprong van twee doelpunten. Villarreal begon fel en een doelpunt van Alexander Sorloth werd afgekeurd wegens buitenspel.
Wedstrijdverloop
Het was Barcelona dat na 12 minuten op voorsprong kwam toen Yamal bij de tweede paal voorzette op een andere jongeling, Gavi, die de bal binnenkopte. Drie minuten later maakte Frenkie de Jong de tweede goal voor de Catalanen, nadat de bal door een gelukkige stuit voor zijn voeten terecht kwam.
Barcelona miste de geblesseerde Pedri, Alejandro Balde en Ronald Araujo en daar wist Villarreal van te profiteren. Juan Foyth kopte raak uit een corner van Alex Baena en bezorgde de gastheren zo een voet aan de grond in het Estadio de la Ceramica. Het was het eerste doelpunt dat Barcelona dit seizoen tegen kreeg.
Sorloth tikte daarna de voorzet van Pedraza binnen na een sublieme pass van Gerard Moreno. Villarreal kwam vroeg in de tweede helft zelfs op voorsprong na nog een indrukwekkende actie van Pedraza, die Baena bediende voor de 3-2. Aanvoerder Sergi Roberto had het moeilijk als rechtsback bij Barcelona, dat op het punt staat om Joao Cancelo van Manchester City te huren om de Spanjaard te vervangen.
Yamal raakte vervolgens het houtwerk, terwijl hij de verdediging van Villarreal vaak met gevaar bestookte. Invaller Ferran Torres zette zijn sterke vorm van het voorseizoen voort door Barcelona op gelijke hoogte te brengen en al snel zette Lewandowski de kampioenen op voorsprong.
Yamals venijnige schot werd op de paal getikt door Villarreal-doelman Filip Jorgensen, maar Lewandowski was op het juiste moment op de juiste plaats om de rebound binnen te schuiven.
'Zonder angst'
Yamal, die speelde in plaats van de geschorste Raphinha, liet meer dan genoeg zien om zijn coach komend weekend kopzorgen te geven over de basisopstelling als de Braziliaan terugkeert.
"Gelukkig speel ik zonder angst, ik probeer dat te vergeten en gewoon te voetballen, daar ben ik goed in", vertelde Yamal aan Movistar. "Mijn moeder is een beetje bang als ik in de basis sta, maar ze steunt me enorm."
Xavi zei dat de vleugelspeler het volledig had verdiend om regelmatig te spelen. "Hij is een speler die het verschil maakt, de beslissingen die hij neemt zijn bijna altijd goed," vertelde Xavi aan de pers.
Alvast bedankt.
Beathoven in VBL / FC Barcelona Topic #49: Xavi roeit verder met de riemen diequote:Op zondag 3 september 2023 02:17 schreef chufi het volgende:
Wel iets meer denk ik ... Waar is een Barcelona-topic gebleven ?
moderators en admins idioot noemenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef Tarado het volgende:
Ik zal het nog maar een keer aankaarten maar wat willen jullie nou met zo'n topicvervuiler als @:klaasweetalles ? Welke idioot heeft die ban opgeheven? Kan deze idioot z'n fout herstellen svp?
een dolletje op zijn tijd idd...quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Een dolletje moet kunnen, zo is de voetbalwereld ook.
Anders krijg je ook weer zo'n bekertjes-op-het-veld-gooien-mag-niet beleid.
Zekerquote:Op maandag 25 september 2023 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
VBL / Shane Kluivert #1
mag deze open?
De mosterd na de hond in de pot. Als er maar gekluiverd wordt.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef Wotte het volgende:
Racisme, Mats Wiefer, discriminatie, refereren naar auto ongelukken. Kan toch niet. Misschien heeft @:caland nog een stilletje van Pieter die dit gefaal duidt.
eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef Tarado het volgende:
Ik zal het nog maar een keer aankaarten maar wat willen jullie nou met zo'n topicvervuiler als @:klaasweetalles ? Welke idioot heeft die ban opgeheven? Kan deze idioot z'n fout herstellen svp?
'Ontzettend charismatisch negertje', kan hier gewoon.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef Wotte het volgende:
Racisme, Mats Wiefer, discriminatie, refereren naar auto ongelukken. Kan toch niet. Misschien heeft @:caland nog een stilletje van Pieter die dit gefaal duidt.
er kan hier zoveel. Zolang je geen groepje kan of wilt weren die stelselmatig 0 intentie hebben een normale discussie op een normale manier aan te gaan gaat er niks veranderen. Dan leg je je er dus bij neer dat het kwalitatief gewoon kut is (beetje zoals Ajax nu, ik kop hem er zelf wel in)quote:Op donderdag 28 september 2023 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Ontzettend charismatisch negertje', kan hier gewoon.
is dat bronson?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:11 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel humor dat uitgerekend user bronson hierover gaat lopen huilen.
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Ontzettend charismatisch negertje', kan hier gewoon.
Opgelostquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
Kan iemand de TT in het Ajax topic wijzigen, graag wat club gerelateerd, dank u!
Als je een poll wilt maken over de grootste debiel staat je dat volledig vrij makker. Maar vervuil het Ajax-topic daar niet mee. Die hebben er al 11 in het veld staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch nu wel ineens ingrijpt.
Wekenlang is er continue getroll en met een beetje een grappig polletje ben je in eens op je pikje getrapt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een poll wilt maken over de grootste debiel staat je dat volledig vrij makker. Maar vervuil het Ajax-topic daar niet mee. Die hebben er al 11 in het veld staan.
Het staat je helemaal vrij makker. Maar niet in een clubtopic.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wekenlang is er continue getroll en met een beetje een grappig polletje ben je in eens op je pikje getrapt.
Nouja als je hierdoor vaker gaat ingrijpen maak ik telkens een poll!
@:dombohetolifantje1
Ik vond het geen leuk topic.quote:
Dat is een reden voor een slotjequote:
Het is overbodig om al je hersenspinsels in een nieuw topic te verwerken, niemand kan daar iets mee.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een reden voor een slotjeDe mod R-woud93 moet het leuk vinden.
Het was dan ook niet leuk. het was briljant. En dan ben ik nog bescheiden. Wat ik echt wil zeggen zal ik niet doen. ook niet ironisch of cynisch. Heb geen zin in een ban.
Laat ook maar. Trieste kutzooi.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is overbodig om al je hersenspinsels in een nieuw topic te verwerken, niemand kan daar iets mee.
Welterusten.
wat is er eigenlijk erg aan een topic in een forum dat niet heel veel topics heeft wat open te laten?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuk topic.
Maar ook nu heb jij je zegje gedaan, sterkte met je bloeddruk.
Als een topic nog enigszins potentie heeft om een discussie op gang te brengen zal het open blijven, in mijn optiek was dat hier niet het geval.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk erg aan een topic in een forum dat niet heel veel topics heeft wat open te laten?
zakt vanzelf weg
ohquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als een topic nog enigszins potentie heeft om een discussie op gang te brengen zal het open blijven, in mijn optiek was dat hier niet het geval.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is overbodig om al je hersenspinsels in een nieuw topic te verwerken, niemand kan daar iets mee.
Welterusten.
Zoals ieder topic ooit weg zakt. Meneer vergeet echter dat ik talloze topics weer omhoog kick. Ook als ik weer eens een onterechte ban heb gehad. Voelt als stank voor dank. Daarom houd ik me in. Wil geen ban riskeren. Trusten, peer er nu echt uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk erg aan een topic in een forum dat niet heel veel topics heeft wat open te laten?
zakt vanzelf weg
Slaap lekker tongquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals ieder topic ooit weg zakt. Meneer vergeet echter dat ik talloze topics weer omhoog kick. Ook als ik weer eens een onterechte ban heb gehad. Voelt als stank voor dank. Daarom houd ik me in. Wil geen ban riskeren. Trusten, peer er nu echt uit.
Oh, jammer dat het zo over kwam.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh
leek erop dat je gewoon je knopjes wilde gebruiken
[..]
Nu snap ik alle kritiek op de FP. De absurd slechte hersenscheet wordt daar gewoon wél geplaatst.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Slaap lekker tong
Moderators en FA's neuken je nog steeds
quote:Op zondag 10 december 2023 18:39 schreef Bezsen het volgende:
Hallo.
Kan er in het SC topic opgeschoond worden nav overtreding volgende regel:
• Het plaatsen van expliciet pornografische afbeeldingen is niet toegestaan, behalve in KPD.
• Omdat het plaatsen van mannenborsten gewoon mag, mag het plaatsen van vrouwenborsten ook, uiteraard mits het binnen de context van het topic past en het topic binnen de context van het forum past.
dank
Dat wordt biechten voor jou volgende weekquote:Op zondag 10 december 2023 18:39 schreef Bezsen het volgende:
Hallo.
Kan er in het SC topic opgeschoond worden nav overtreding volgende regel:
• Het plaatsen van expliciet pornografische afbeeldingen is niet toegestaan, behalve in KPD.
• Omdat het plaatsen van mannenborsten gewoon mag, mag het plaatsen van vrouwenborsten ook, uiteraard mits het binnen de context van het topic past en het topic binnen de context van het forum past.
dank
Zal ik een WK-clubs openen ? Of is dat een hersenspinsel ? Was één van de betrokken mods het al van plan? Een FOK!-VBL verkiezingen organiseren lijkt me ook geen goed plan. Voor je het weet is het niet discussie-waardig. Loop je een mod of FA in de weg. Wat heb je gegeten vanavond ?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welterusten.
Nasi goreng, was lekkerquote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik een WK-clubs openen ? Of is dat een hersenspinsel ? Was één van de betrokken mods het al van plan? Een FOK!-VBL verkiezingen organiseren lijkt me ook geen goed plan. Voor je het weet is het niet discussie-waardig. Loop je een mod of FA in de weg. Wat heb je gegeten vanavond ?
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:ggmm heeft tong hier weggepest
ik ben tegen pesten
Dit zijn toch andere bewoordingen. 'Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.' Eén keer zou niet erg zijn. Zou zelfs niet erg zijn als het met een beetje humor werd gezegd. Maar zelfs deze stoere jonge God heeft z'n grenzen. Een dag later had ik een ban. FOK! en VBL leven nog, ondanks..........quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.
Iedereen is hier wat mij betreft welkom
Erg goed punt gemaakt makker.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn toch andere bewoordingen. 'Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.' Eén keer zou niet erg zijn. Zou zelfs niet erg zijn als het met een beetje humor werd gezegd. Maar zelfs deze stoere jonge God heeft z'n grenzen. Een dag later had ik een ban. FOK! en VBL leven nog, ondanks..........
Ha ha ha. Laat ook maar. Deze reactie zegt genoeg. Afgelopen jaar de op één na de meeste posts in de VBL SC.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:04 schreef GGMM het volgende:
Als je na één keer zou ophouden, maar je ging maar door en door en door.
Gelukkig hebben we daar nu geen last meer van.![]()
Laten we dit verder voor feedback houden. Dit is geen topic wat je kan gebruiken om te antwoorden op SC-zaken zonder in de SC te posten.
'ook' ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Het was een vijf en half.
Jij ook alvast de beste wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |