Mogguh boys, ik vind dit een genottelijke gif.quote:
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Tarado het volgende:
Ben wel een beetje klaar met @:klaasweetalles en nog wat anderen in het Ajax topic, doe er wat aan zou ik zeggen
hoezoquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.
o ik word best vaak persoonlijk aangevallenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stront als in persoonlijke aanvallen en dat soort meuk.
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keerquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o ik word best vaak persoonlijk aangevallen
en de overheid doet niets
neequote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keer
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Protip ; Plaats een TR de eerst volgende keer
Het gaat mij meer om ditquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achter en kom er later op terug. Ik moet wel zeggen dat ik weinig TR's zie. En als ik dan soms een TR zie vraag ik me af of iemands luier niet scheef zit. Een pesterijtje hier en daar moet kunnen dat is altijd zo geweest. Maar als er echt stront uit een toetsenbord komt verdwijnt dit gewoon.
Persoonlijke aanvallen heb ik weinig last van en die komen toch meestal van mensen die verbaal en waarschijnlijk ook op ander gebied niet zo onderlegd zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 keer snel wat onzin posten om een nieuw topic te starten met een tekst die ook weer nergens op slaat? Dan valt er niet meer te praten en moet je gewoon oprotten.
Houden zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft al een week niet gepost
Die heeft wel indruk gemaakt blijkbaar
Graag bewijzen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een pesterijtje zo nu en dan is het probleem ook niet maar het is een feit dat het halve topic vol staat met mislukte troll pogingen van Klaas, HMF en Caland.
Doe niet zo tofquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft al een week niet gepost
Die heeft wel indruk gemaakt blijkbaar
Gewoon een beetje onzin om een week later nog steeds dramatisch te doen alsof het topic ondergespamt wordtquote:
MWA wel een goed voorbeeld wat er mis is met de moderatie op dat vlak aangezien hij gewoon los kon gaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een beetje onzin om een week later nog steeds dramatisch te doen alsof het topic ondergespamt wordt
@Caland speelt graag Roman uit Succession na.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees even de afgelopen 10 topics terug daar staat je bewijs.
Nog bedanktquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:09 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod het speelschema in deze briljante OP plaatsen ?
VBL / EK-onder 21 in Georgië en Roemenië. Met Nederland.
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
020 gaat het eerst nog met dezelfde spelersgroep proberen is mijn verwachting
er is ook geen andere keus als je zoveel spelers heb met salarissen van boven de 4 miljoen
die ga je niet zomaar kwijtraken
paar potjes slechte resultaten en dan zal er paniek uitbreken waarna de ene na de andere aankoop zal volgen als dat nog mogelijk is tenminste
Er is op gemodereerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste strontpost van deze user, doe er eens wat aan en 020 schrijven in het Ajax topic, daar zou sowieso al een ban van een jaar op moeten staan.
gast wordt eens volwassen en loop niet zo te stoken de hele tijd kansloze. Blijf gewoon lekker weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met deze post man
wat loopt je te huilen
dit is gewoon een serieuze post van mij
dat het niet in jouw straatje valt kan ik toch niets aan doen
WEN MAAR GEWOON AAN 3E PLAATSEN
Het zou jullie sieren ff serieuze afspraken te maken met klaas, iedereen met mensenkennis ziet dat hij alleen post om te klieren. De meeste mensen negeren het inmiddels, maar poep blijft poep en heeft echt niks meer met ff een pesterijtje te maken natuurlijk.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
gast wordt eens volwassen en loop niet zo te stoken de hele tijd kansloze. Blijf gewoon lekker weg.
fijn. Thanks!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Gelukkig houdt @:onlogisch hem in de gaten
kan er iets gedaan worden aan deze bagger(user)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
NOURI WORDEN
BOZE OOG VAN DE FAMILIE
NOOIT FOKKEN MET MOSLIMS MAAT
Kan je dat gewoon normaal vragen voortaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod de semi-grappige posts van dit ventje verwijderen uit m'n geweldige topic ?
Alvast bedankt.
Boezeidekoe in VBL / Tong's voetbalverhalen deeltje heel veel.....
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan er iets gedaan worden aan deze bagger(user)
Excuses en bedankt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat gewoon normaal vragen voortaan?
Done.
Geveegd.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
klaasweetalles in VBL / Edwin van der Sar getroffen door hersenbloeding lastercampagne van klaas, kan dit worden verwijderd / aangepakt?
Dit is echt iets voor @Cocoquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Kan iemand de TT actualiseren bij VBL / [UEL/ECL live op donderdagen] AZ #36 Matten in Alkmaar
Ik ga meteen aan de slag!quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor @:Coco
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoi mods. Helemaal prima dat Psv en Feyenoord fans in het Ajax topic posten. Maar zouden jullie ze eens kunnen vragen om het dan tenminste inhoudelijk te houden en niet steeds dat je 3 topics moet terug lezen om 1 inhoudelijke post te vinden. Omdat er een paar weer op elkaar zitten te zeiken. Het maakt het Ajax topic laatste tijd nogal kut om te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |