Ken je haar vader? Die was briljant. Hugo. Of Piet Grijs. Of Battus. Geweldige polemieken met WF Hermans.quote:
Niet om aan te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het goed?
De Musebazen in ieder geval wel.
Neequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het goed?
De Musebazen in ieder geval wel.
Dan heb ik goed gekozen.quote:
Ooit mien jong… ooitquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Kees Jansma komen we echt nooit meer af.
Op1?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuisgekomen.
Topic is nog niet gereekst.
Wees blij dat Tong er is. Anders zou het topic er niet eens zijn geweest.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuisgekomen.
Topic is nog niet gereekst.
Dat is vaker zo met fossielenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Mart Smeets is het hiermee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met fossielen
Het gruwelijke besef dat we over dertig/veertig jaar nog met Noa Vale en Hélene Hendriks zitten opgescheept. Voor de wielrenners die blij waren afscheid te hebben genomen van Maarten Ducrot. 50 jaar Roxanne.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeft van mijn part ook niet. We zitten het hele seizoen al in het vaste topic. En omdat er een finale is moeten we per se uitwijken"?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat Tong er is. Anders zou het topic er niet eens zijn geweest.
Ik haak weer in.
Als deze teams een paar rondes eerder tegen elkaar hadden gespeeld, dan had er geen hond naar gekeken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft van mijn part ook niet. We zitten het hele seizoen al in het vaste topic. En omdat er een finale is moeten we per se uitwijken"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |