Het zou fijn zijn als we wat (grote) aankopen mee kunnen nemen naar het trainingskamp eind juli, dus de komende weken knallen met de transfers en proberen om in augustus van wat brandhout af te komen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 juni: eerste training
18 juli: Ajax - Shakhtar Donetsk
22 juli: Ajax - Anderlecht
24 juli t/m 29 juli: trainingskamp in Herzogenaurach
29 juli: Ajax - Augsburg
6 augustus: Ajax - Borussia Dortmund
24 augustus: play-offs Europa League (heenwedstrijd)
31 augustus: play-offs Europa League (terugwedstrijd)
29 en 30 juni komen de spelers echter alleen voor medische testen dus er is geen echte training buiten.
Niet zo erg, die heeft ondanks dat hij moest blijven ons nog best geholpen in dat seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef Bugno3 het volgende:
Precies, Kudus moet je ook nog verkopen. Wordt anders 100% een nieuwe Neres-debacle.
ok dan zijn we het eens, denk ook dat Bassey beter tot zijn recht komt in het centrum. Verdedigend dan, opbouwend is een ander verhaal. Hato was in de minuten tot nu toe wel heel duidelijk beter in het centrum.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wijndal, Hato, Bassey
Ja okay ik ben het eens dat de eerste en 3e het niet hebben laten zien. En de 2e wellicht beter centraal tot zijn recht komt. Maar die 3 jongens blijven wel waarschijnlijk. De AZ Wijndal was wel echt prima, dus die wil ik dan ook weer niet direct afschrijven. En Bassey op linksback daar speelde hij bij Rangers ook. Geen idee hoe Steijns straks zijn verdediging neerzet en via welke patronen hij gaat opbouwen. Dus lastig te bepalen nu wat voor een type linksback daar dan moet staan.
Maargoed ik juich elke defensieve versterking verder toe uiteraard. Hoef het niet zelf te betalen
Ja met buitenspel staan en het niet geven van simpele balletjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo erg, die heeft ondanks dat hij moest blijven ons nog best geholpen in dat seizoen.
En daar ging mijn Rivella, thnx.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho maar weer Klaas zo is het wel genoeg
Ik heb het over Neres, voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met buitenspel staan en het niet geven van simpele balletjes.
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef Houniet het volgende:
Timber komt toch niet in de basis daar jongens.
Waarom niet? Nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.
Denk juist wel slim om zo vroeg mogelijk te gaan, voorbeelden die daar flopten die de eredivisie hadden uitgespeeld op latere leeftijd zijn er ook in overvloed.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.
Overdrijven is ook een vak, hij speelde een verdienstelijk WK met 3-5-2 dus als Arteta die kant op wil kan hij echt wel van waarde zijn daar.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet je vroeg vertrekken omdat als je later vertrekt je minder tijd en krediet krijgt. Er wordt dan een finished product verwacht. Echter moet je dan idealiter naar een middenmotor of (eventueel) subtopper, of zoals Kokcu naar een springplank als Benfica. Top eredivisie -> top PL is doorgaans een te grote stap, Hoewel Gakpo en Martinez dan wel hebben kunnen aanhaken.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk juist wel slim om zo vroeg mogelijk te gaan, voorbeelden die daar flopten die de eredivisie hadden uitgespeeld op latere leeftijd zijn er ook in overvloed.
Ik denk dat juist Timber wel de kwaliteiten heeft om uiteindelijk (of relatief snel) daar aan te haken, in een soort Stones-rol.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet je vroeg vertrekken omdat als je later vertrekt je minder tijd en krediet krijgt. Er wordt dan een finished product verwacht. Echter moet je dan idealiter naar een middenmotor of (eventueel) subtopper, of zoals Kokcu naar een springplank als Benfica. Top eredivisie -> top PL is doorgaans een te grote stap, Hoewel Gakpo en Martinez dan wel hebben kunnen aanhaken.
Zijn seizoen was gewoon niet lekker. Ook niet extreem slecht maar hij zal niet overlopend van zelfvertrouwen en ritme instromen. Als je zo'n stap maakt moeten eigenlijk de omstandigheden wel optimaal zijn. Ik denk dat de concurrentie op rechtsback wel mogelijkheden biedt en hij langzaam gebracht kan worden, maar het seizoen waar hij op terugvalt is niet ideaal.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, hij speelde een verdienstelijk WK met 3-5-2 dus als Arteta die kant op wil kan hij echt wel van waarde zijn daar.
Het is ook maar weer afwachten hoe Arsenal het gaat doen, ze zijn iig bezig op de transfermarkt maar ze kunnen zomaar weer 5e worden komend seizoen, denk dat alleen City er bovenuit steekt.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Timber wel de kwaliteiten heeft om uiteindelijk (of relatief snel) daar aan te haken, in een soort Stones-rol.
Denk dat die momenteel wel zoveel kwaliteit hebben en mogelijkheden om spelers aan te trekken om redelijk vast in de top mee te kunnen draaien, al zal Liverpool wel terugkeren in de top, City is daar nog en Newcastle komt er hard aan. ManU maakt nog een kans. Tottenham valt weg en Chelsea zie ik ook niet uit de as herrijzen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar weer afwachten hoe Arsenal het gaat doen, ze zijn iig bezig op de transfermarkt maar ze kunnen zomaar weer 5e worden komend seizoen, denk dat alleen City er bovenuit steekt.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, wel jammer dat hij gaat.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zijn seizoen was gewoon niet lekker. Ook niet extreem slecht maar hij zal niet overlopend van zelfvertrouwen en ritme instromen. Als je zo'n stap maakt moeten eigenlijk de omstandigheden wel optimaal zijn. Ik denk dat de concurrentie op rechtsback wel mogelijkheden biedt en hij langzaam gebracht kan worden, maar het seizoen waar hij op terugvalt is niet ideaal.
Hopelijk ook nog wat andere interesse, is altijd goed voor de prijs.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:08 schreef Malavita het volgende:
Benieuwd voor hoeveel en naar welke ckub kudus uiteindelijk verkastbrighton toch wel concreet lijkt het
whahahahahaha dat kan nietquote:Jurriën Timber wil, Arsenal wil en Ajax? Dat wil zo'n 50 miljoen euro
Dat zou het mooiste scenario zijn idd. Liefst een 2e PL ploeg. Kan me niet voorstellen dat de echte top zich voor hem gaat melden trouwens, maar hopelijk zit ik mis.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat andere interesse, is altijd goed voor de prijs.
ja mooi, hopelijk bieden die tegen elkaar opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 06:15 schreef manny het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste scenario zijn idd. Liefst een 2e PL ploeg. Kan me niet voorstellen dat de echte top zich voor hem gaat melden trouwens, maar hopelijk zit ik mis.
Edit: en daar lees ik dat Man U wellicht interesse heeft. Niet te geloven,
Allemaal prima hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja mooi, hopelijk bieden die tegen elkaar op
#viesmadquote:Op dinsdag 27 juni 2023 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
whahahahahaha dat kan niet
wat heeft gast dan laten zien
zou arsenal echt zo dom zijn
29 juni: eerste trainingquote:Op maandag 26 juni 2023 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 juni: eerste training
18 juli: Ajax - Shakhtar Donetsk
22 juli: Ajax - Anderlecht
24 juli t/m 29 juli: trainingskamp in Herzogenaurach
29 juli: Ajax - Augsburg
6 augustus: Ajax - Borussia Dortmund
24 augustus: play-offs Europa League (heenwedstrijd)
31 augustus: play-offs Europa League (terugwedstrijd)
29 en 30 juni komen de spelers echter alleen voor medische testen dus er is geen echte training buiten.
Vorig seizoen begreep ik het nog wel omdat veel spelers niet naar ManU wilden met een nieuwe trainer en al jaren zoveel onrust, dan moet je wel in de bekende vijver vissen. Nu hij het weer aardig op de rails heeft en ManU weer interessant is voor goeie spelers begrijp ik het ook niet zo, al is het maar een gerucht en Kudus wel een speler die uit niets iets kan creëren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef manny het volgende:
[..]
Allemaal prima hoor.
En eenmaal weg bij Ajax: dont really care. Maar toch vanwege zomerkomkommertijd: Ten Hag, wat doe je nou man, waarom verzamel je oud spelers voor (te) veel geld.
dit jaar moet ie dit idd niet doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen begreep ik het nog wel omdat veel spelers niet naar ManU wilden met een nieuwe trainer en al jaren zoveel onrust, dan moet je wel in de bekende vijver vissen. Nu hij het weer aardig op de rails heeft en ManU weer interessant is voor goeie spelers begrijp ik het ook niet zo, al is het maar een gerucht en Kudus wel een speler die uit niets iets kan creëren.
mooie vent, maar echt geen idee of het wat is als jeugdtrainerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Reuser wordt jeugdtrainer bij Ajax onder 17.
Wel grappig dat ze ook melden dat er nog geen trainer voor jong is maar dat gaat die Vos toch doen met als assistent die O17 trainer Yuri Rose.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
mooie vent, maar echt geen idee of het wat is als jeugdtrainer
Is toch niet te geloven eigenlijk in het huidige profvoetbal, heeft er een jaar niets van gebakken en krijgt nog weer een heel aardig contract.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Grillitsch terug naar Hoffenheim.
Net even op de insta van hoffenheim gekeken. Daar zijn de fans niet zo blij haha. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven eigenlijk in het huidige profvoetbal, heeft er een jaar niets van gebakken en krijgt nog weer een heel aardig contract.
We missen er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Net even op de insta van hoffenheim gekeken. Daar zijn de fans niet zo blij haha. Zegt genoeg.
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahahquote:
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahah
ja dat is ook manier om die min 100 miljoen te saneren
Dat dachten we eerder (hoewel dat de tweede wedstrijd was volgens mij) ook, toen werd het nipt 1-1 door een goal van De Ligt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerste speelronde Heracles-thuis, rustige start voor Steijn.
Klopt, maar normaal win je daar thuis wel van. Was het andersom geweest dan is dat historisch echt zo'n uitglijder.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat dachten we eerder (hoewel dat de tweede wedstrijd was volgens mij) ook, toen werd het nipt 1-1 door een goal van De Ligt.
Het is mooi dat Ajax schoon schip maakt ja, Grillitsch en Lucca zijn ook al weg, Sanchez vertrekt zo goed als zeker ook. Laten we hopen dat Rensch en Taylor ook snel volgen, matige spelers die tot talent zijn gepraat maar het nooit echt hebben laten zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Baas gaat verhuurd worden. Godzijdank. Wat is die slecht
Mooi he! Gaat goed bij Ajaxquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahah
ja dat is ook manier om die min 100 miljoen te saneren
Poh, wat die Taylor heeft laten zien gisteren (...), echt gelijk zijn kluis inpakken en wegwezen. De grote meneer Ryan 'ik klaar voor Bayern' Gravenberchquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is mooi dat Ajax schoon schip maakt ja, Grillitsch en Lucca zijn ook al weg, Sanchez vertrekt zo goed als zeker ook. Laten we hopen dat Rensch en Taylor ook snel volgen, matige spelers die tot talent zijn gepraat maar het nooit echt hebben laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |