Saudi Arabië misschien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Ik denk dat dat uiteindelijk wel goed komt, hij is als homegrown-speler altijd wel interessant daar als selectievulling.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Neuh, er zit niet echt een grap in. Dat zoiets misgaat kan een jaartje gebeuren, maar over het algemeen zal Ajax wel kampioen worden, zelfs met een modale eredivisietrainer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietOf mis ik nu de grap.
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:14 schreef Houniet het volgende:
Ik lees nu weer overal dat Güler niets wordt.
Ik was even aan het genieten van iets wat onbereikbaar is. Laat mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Maar ook dan moet je kijken naar value, z'n familie schijnt nogal hoog in de boom te zitten en steeds meer te vragen en tegen interesse uit de PL kan je sowieso niet op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Paar jaar geleden had het misschien nog enigszins realistisch geweest. Maar de realiteit van nu is dat we minder geld kunnen bieden en daarnaast hebben we nog niet eens EL veiliggesteld.
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:09 schreef manny het volgende:
[..]
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.
Ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is geweest maar het lijkt op een paniekaankoop en dan kan een trainer nog zo pushen (als dat waar is) maar dan moet je als bestuurder gewoon nein nein nein zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Is ook wel zo, hij was ook wel het slachtoffer van linksbacks en middenvelders die verstoppertje speelden, een topper in de opbouw zal hij nooit worden maar puur als mandekker echt wel goed te gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Complimenten van collega's en concurrenten op het veld hecht ik meestal toch wel aardig wat waarde aan, die gasten hebben veel beter door wie goed is en wie niet dan de gemiddelde kijker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin, dat was meer een Trauner, Bassey is wat meer een Sanchez, zulke spelers is echt wel werk voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin had doorgaans ook een werelddag tegen Luuk de Jong
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Botteghin, dat was meer een Trauner, Bassey is wat meer een Sanchez, zulke spelers is echt wel werk voor.
Dat is ook wel logisch maar dat wist iedereen, behalve John dan want er zijn altijd oplossingen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.
Het zal ook ongetwijfeld een uitstekende mandekker zijn hoor, maar past gewoon totaal niet in het spelletje dat Ajax wil spelen (in de eredivisie). De klassieker in de arena was wat dat betreft bijna zielig voor hem omdat vanaf seconde 1 al duidelijk was dat Bassie aan de bal laten het plan bij drukzetten was.
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch maar dat wist iedereen, behalve John dan want er zijn altijd oplossingen.
Ik ben ook wel blij dat John weg is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.
dat zijn tactische oplossingen waar menig amateur trainer de zak voor krijgt...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.
Het zal ook ongetwijfeld een uitstekende mandekker zijn hoor, maar past gewoon totaal niet in het spelletje dat Ajax wil spelen (in de eredivisie). De klassieker in de arena was wat dat betreft bijna zielig voor hem omdat vanaf seconde 1 al duidelijk was dat Bassie aan de bal laten het plan bij drukzetten was.
Zou het? Er was interesse en ik neem aan dat hij meer kon verdienen en Ajax is een grotere club, hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.
Het enige wat je die jongen moet laten doen is duels winnen en de bal direct inleveren, maar dan is Ajax de slechtst mogelijke club om te spelen.
Laat dat bijna maar weg. Normaal staat het (Ajax-)publiek met de vingers in de mond bij een aantal van zijn acties in die wedstrijd, maar nu werd hij gespaard uit een soort collectief gevoeld medelijden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn intentie was juist wel goed, hij wilde zich ontwikkelen in het opbouwen en zag Ajax als een ideale club er voor. De realiteit is hard, zeker als links van je een luie back staat die het liefst voor blijft hangen en rechts van je een jonge CV die zonder sturing eigenlijk ook verzuipt. En hem dan ook nog doodleuk een paar keer op linksback zetten waar hij eigenlijk helemaal niks kan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou het? Er was interesse en ik neem aan dat hij meer kon verdienen en Ajax is een grotere club, hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat.
In het begin ging het ook wel aardig omdat Blind nog meedeed, die weet wel raad met de bal maar zo'n Wijndal had de bal ook liever niet, dan wordt het wel een stuk moeilijker.
En dan nog niet winnen, ik denk ook wel dat hij beter kan gaan maar het is nooit alleen de speler.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn intentie was juist wel goed, hij wilde zich ontwikkelen in het opbouwen en zag Ajax als een ideale club er voor. De realiteit is hard, zeker als links van je een luie back staat die het liefst voor blijft hangen en rechts van je een jonge CV die zonder sturing eigenlijk ook verzuipt. En hem dan ook nog doodleuk een paar keer op linksback zetten waar hij eigenlijk helemaal niks kan.
Ik kan mij ook niet herinneren dat een Ajax-speler dusdanig werd uitgelachen in de Kuip, dat was op zich ook wel triest voor die knul. Die moet het echt ergens anders gaan zoeken.
gaat moeilijk worden als het geld op is hequote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog liever wat spelers erbij in de tussentijd.
Jij hebt inzicht in het budget wat Mislintat mag uitgeven ja?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gaat moeilijk worden als het geld op is he
Misschien kunnen ze wat lenen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt typisch ajaxquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is ajax![]()
ajax is geen ajax meer
Als het geld op zou zijn, dan was Alvarez allang vertrokken voor 30 miljoen. Daarnaast zou Kudus dan allang aangeboden worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hap nou niet zo, als je een puppy geen aandacht geeft gaat het op zoek naar een ander baasje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij hebt inzicht in het budget wat Mislintat mag uitgeven ja?
Bassie was nou bij uitstek geschikt geweest voor anderhalf jaar rijpen in Jong.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.
Het enige wat je die jongen moet laten doen is duels winnen en de bal direct inleveren, maar dan is Ajax de slechtst mogelijke club om te spelen.
Ik geef puppy's altijd graag op hun flikker als ze niet willen luisteren....nou dat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hap nou niet zo, als je een puppy geen aandacht geeft gaat het op zoek naar een ander baasje.
Laat je ze dan roepen om hun moeder?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef puppy's altijd graag op hun flikker als ze niet willen luisteren....nou dat.
Ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef puppy's altijd graag op hun flikker als ze niet willen luisteren....nou dat.
Festivalletje die dag, anders was het wel een optiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Anderlecht - Ajax? Kaartjes zijn vrij goedkoop in ieder geval.
Had liever gezien dat de wedstrijd wat later was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Anderlecht - Ajax? Kaartjes zijn vrij goedkoop in ieder geval.
Wanneer is datquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Anderlecht is Brussel, pannenkoekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga even horen
weekendje antwerp is best leuk
jij heb blijkbaar wat gemistquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Als het geld op zou zijn, dan was Alvarez allang vertrokken voor 30 miljoen. Daarnaast zou Kudus dan allang aangeboden worden.
Wat je wellicht mist is dat Ajax enorme stappen heeft gemaakt op het gebied van marketing en sponsoring. Hiermee steken ze met kop en schouders boven de rest uit. Daarnaast hebben ze vorig jaar voor 200 miljoen verkocht en 100 miljoen gekocht. Tel daarbij al die inkomsten op van de afgelopen vijf jaar en jij denkt dat na een slecht (enkel sportief) jaar alles direct op is.
quote:Vuurwerk verwacht: Mislintat wil stunten met komst van ex-Ajacied
Sven Mislintat wil de zomer gebruiken om een voormalig Ajacied terug te halen naar de Johan Cruijff ArenA, zo beweert Johan Inan in de AD Voetbalpodcast. De Duitse directeur voetbalzaken sloeg met Branco van den Boomen en Benjamin Tahirovic al tweemaal toe op de transfermarkt, maar lijkt nog lang niet uitgespeeld. Zeker gezien het naderende vertrek van Jurriën Timber, Edson Álvarez en Mohammed Kudus.
Volgens Inan staat er het nodige te gebeuren bij Ajax. "In het geval van Timber en Álvarez wordt rekening gehouden met een vertrek", aldus de clubwatcher van het Algemeen Dagblad. "Daarnaast hebben we Kudus nog, die mikt op een droomtransfer. Als Timber dan ook nog weggaat, kan dat er ook toe leiden dat een paar andere jongens denken dat dit het moment is om verder te kijken. Als vier of vijf spelers vertrekken, ben je terug bij af en wordt de kans op een tweede tussenjaar nog groter."
Belangrijk voor Mislintat bij het aantrekken van nieuwe spelers is het inachtnemen van de identiteit van de club, weet Inan. "Ondanks dat Mislintat de eerste buitenlandse directeur is, wil hij de eerste maanden wel gaan gebruiken om het DNA van de club te proeven en te ervaren. Hij wil dat bewaken, ook in de selectie. Van den Boomen is niet het beste voorbeeld, maar hij hoopt stiekem wel te kunnen stunten met de komst van een ex-Ajacied. Ook om het clubgehalte in de selectie overeind te houden."
Namen waar Inan mogelijk op zou kunnen doelen zijn Ryan Gravenberch, Noussair Mazraoui (beiden Bayern München), Donny van de Beek, Christian Eriksen (beiden Manchester United), Davinson Sánchez (Tottenham Hotspur), Kenny Tete (Fulham), Nicolás Tagliafico (Olympique Lyon), Sergiño Dest (Barcelona) en Noa Lang (Club Brugge) en Julian Rijkhoff (Borussia Dortmund).
Timber
Inan, die verder niet ingaat op namen, verwacht dat de transfer van Timber snel zijn beslag krijgt. "Er zijn afspraken gemaakt dat hij bij een gelimiteerde transfersom mag vertrekken en Arsenal valt heel erg in de smaak bij hem. Ook omdat hij daar goede kansen heeft om te spelen. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Arsenal nog twee keer terugkomt. Mislintat weet hoe het werkt, die zal niet te veel dwars gaan liggen na alle afspraken die zijn gemaakt. Dat is leuk, want we hebben bij Arsenal al lang geen Nederlanders gezien."
Fabrizio Romano weet vrijdag te melden dat Arsenal momenteel een tweede bod voorbereidt op Timber. De verdediger is voor manager Mikel Arteta 'prioriteit nummer één'. Zodra Timber op persoonlijke voorwaarden helemaal rond is met Arsenal, wordt het tweede Londense bod verwacht op de Amsterdamse burelen. De Oranje-international verlengde vorig jaar tot ieders verbazing zijn contract met een jaar, waardoor hij nu nog tot medio 2025 vastligt bij Ajax. Timber kwam tot dusver tot 121 wedstrijden in de hoofdmacht.
Ik las het ook op voetbalzone, met een harde plasser het artikel geopend om vervolgens met een slappe te eindigen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
Namen waar Inan mogelijk op zou kunnen doelen zijn
Flutartikel dus
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik las het ook op voetbalzone, met een harde plasser het artikel geopend om vervolgens met een slappe te eindigen.
Ik heb begrepen dat Ajax Danilo wil terugkopen voor 16 miljoen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
Namen waar Inan mogelijk op zou kunnen doelen zijn
Flutartikel dus
Daarom haat ik deze maanden. Elk jaar beloof ik mezelf het af te wachten en toch zit ik elke dag alles voetbal sites en twitter accounts af te gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welkom op het internet!!!!!!! [ afbeelding ]
Buiten Eriksen en Sanchez (die wel echt een kutjaar had bij Tottenham) zou ik al die namen niet als stunt willen beschrijven en op Lang na hoef ik de rest ook niet.quote:
Als je Branco van den Boomen haalt kan je dat net zo goed ook doen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ajax Danilo wil terugkopen voor 16 miljoen.
Ik zou niet gelijk iemand afserveren zonder enig gegeven kans.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Branco van den Boomen haalt kan je dat net zo goed ook doen ja
Wat is er mis met Branco van den Boomen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Branco van den Boomen haalt kan je dat net zo goed ook doen ja
Dat weten we nog niet he.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met Branco van den Boomen?
Qua naam niet meteen het niveau wat je van Ajax verwacht. Maar viel in positieve zin op vorig jaar in Frankrijk, Nederlander, kent Ajax en gratis op te halen. Prima uit te leggen dus waarom Ajax hem haalt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met Branco van den Boomen?
Lul niet idioot, er stond eerst antwerp.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat staat er toch pannenkoek
raar dat je dat aanpast
jij mist meer denk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij heb blijkbaar wat gemist
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Snap het vooraf haten op hem dan ook niet zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Qua naam niet meteen het niveau wat je van Ajax verwacht. Maar viel in positieve zin op vorig jaar in Frankrijk, Nederlander, kent Ajax en gratis op te halen. Prima uit te leggen dus waarom Ajax hem haalt.
Of hij in het spel van Steijn gaat passen, geen idee. Maar een speler met een fluwelen traptechniek moet je altijd halen. Kudus was zo ongeveer de enige die een puntgave vrije trap nam afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Qua naam niet meteen het niveau wat je van Ajax verwacht. Maar viel in positieve zin op vorig jaar in Frankrijk, Nederlander, kent Ajax en gratis op te halen. Prima uit te leggen dus waarom Ajax hem haalt.
Voor bij de corners nog belangrijker. Die zijn al jaren compleet ruk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of hij in het spel van Steijn gaat passen, geen idee. Maar een speler met een fluwelen traptechniek moet je altijd halen. Kudus was zo ongeveer de enige die een puntgave vrije trap nam afgelopen seizoen.
Ja, al breng je Van den Boomen als sub in de tweede helft. Dan nog kan het van grote waarde zijn. Dit is gratis een no-brainer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor bij de corners nog belangrijker. Die zijn al jaren compleet ruk.
Dan had je net zo goed Seuntjens kunnen halen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of hij in het spel van Steijn gaat passen, geen idee. Maar een speler met een fluwelen traptechniek moet je altijd halen. Kudus was zo ongeveer de enige die een puntgave vrije trap nam afgelopen seizoen.
Misschien kun jij TD worden bij Ajax het houdt je zo bezig het begint obsessief te worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Seuntjens kunnen halen.
Prima voorstel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun jij TD worden bij Ajax het houdt je zo bezig het begint obsessief te worden.
Iemand die zijn rol in de Ligue 1 en op velden als het Parc des Princes heeft bewezen, neem ik eerlijk gezegd iets serieuzer. Lijkt me een meer dan prima speler om erbij te hebben in de selectie. Alleen, zoals ik verneem, is hij defensief wat traag en kwetsbaar. Ach.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Seuntjens kunnen halen.
Lekker snel klaargekomen dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik las het ook op voetbalzone, met een harde plasser het artikel geopend om vervolgens met een slappe te eindigen.
bassy is gekocht op basis van de finale van gio met glasgow rangersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Liever een Branco van den Boomen die gescout wordt en met een idee gehaald wordt voor 0 euro, dan een Bassey die totaal niet gescout is en ons 22 miljoen euro kost.
Mooi de bevestiging.quote:
Dat is eerder een vereiste om in Amsterdam aan te slag te gaan dunkt mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
Mooi de bevestiging.
Laten we het maar niet doen want veel verstand laat je niet zien ouwe dibbes
Hardop gelachen. Lekker obsessief blijven ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eerder een vereiste om in Amsterdam aan te slag te gaan dunkt mij.
Vd Beek incoming.quote:
Slechter dan Taylor kan toch bijna niet? Sowieso, een middenvelder die graag de bal wil hebben is een zeldzaamheid sinds De Jong en Schöne weg zijn. Dat kwam pas echt duidelijk naar voren toen Blind ook weg was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, al breng je Van den Boomen als sub in de tweede helft. Dan nog kan het van grote waarde zijn. Dit is gratis een no-brainer.
Van de Beek zou weliswaar een kleine upgrade zijn ten opzichte van Klaassen, maar als je die terughaalt zal het waarschijnlijk voor een fikse transfersom+topsalaris zijn. En dat vind ik hem nou ook weer niet waard.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vd Beek incoming.
Zou het eigenlijk wel prima vinden, heeft veel pech gehad met blessures op de verkeerde momenten. 1e Jaar bij United was hij nog veel te bleu om potten te breken.
De Minister of de schaatsster?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slechter dan Taylor kan toch bijna niet? Sowieso, een middenvelder die graag de bal wil hebben is een zeldzaamheid sinds De Jong en Schöne weg zijn. Dat kwam pas echt duidelijk naar voren toen Blind ook weg was.
Waarom wordt/werd een Schouten nooit genoemd bijvoorbeeld?
Maasbert.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Minister of de schaatsster?
Nouja dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
zoals Vincent Kompany zou zeggen: Don't believe the hype and don't believe the drama.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom haat ik deze maanden. Elk jaar beloof ik mezelf het af te wachten en toch zit ik elke dag alles voetbal sites en twitter accounts af te gaan.
Ik dacht dat 100 miljoen voor middelmatige voetballer Antony een goedmakertje was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor Donny hoeven we niet de portemonnee te trekken als 'goedmakertje'.
jemig je mag ook aardig doen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lul niet idioot, er stond eerst antwerp.
Kan er niks vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zes verschillende competities in acht jaar tijd. Kluivert Jr. is wel een echte journeyman aan het worden.
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven toch
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.
Lekker boeiend, als Lt.Bookman zich zorgen maakt om Kluivert is dat toch ook primaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.
Eens. Ik hoef ook niet constant te weten wat er allemaal op straat ligt. Vind het heerlijk dat Van den Boomen en Tahirovic binnen no-time en out of the blue gepresenteerd zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Zo die was niet best nee. Taylor en Alvarez leken wel 's werelds vergeleken met deze man.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:57 schreef manny het volgende:
Ok. Grillisch zo goed als weg.
In de periode dat ie nauwelijks speelde had ik steeds zo een, nergens op gebaseerde, hoop dat hij een belangrijke speler zou worden. Ook dat viel tegen.
wie is FTM?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Ik geloof dat dat een jongen was die wel eens bij FC Afkicken zat. Stagair ofzo, beetje zwakzinnig type die er dan wel eens bij mocht zitten in de uitzending. Deed iets met transfers; vandaar die link met Hamstelaar. Geen idee verder.quote:
werk aan de winkel.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:12 schreef Scorpie het volgende:
Timber dus ook pleite.
Hele nieuwe verdediging nodig zo.
Ben er nier rouwig om, je casht er prima voor en als spelers eenmaal een transfer ruiken of worden geblokkeerd dan worden ze er niet beter van. Kijk maar naar Alvarez afgelopen seizoen, dat was een brok frustratie.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:12 schreef Scorpie het volgende:
Timber dus ook pleite.
Hele nieuwe verdediging nodig zo.
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben er nier rouwig om, je casht er prima voor en als spelers eenmaal een transfer ruiken of worden geblokkeerd dan worden ze er niet beter van. Kijk maar naar Alvarez afgelopen seizoen, dat was een brok frustratie.
En daar gaat het ze om, mede dankzij de zaakwaarnemers.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.
Een zaakwaarnemer die je niet op zo'n positieverbetering wijst is ook niet goed in z'n vak. Het verschil met de PL is zo enorm groot en hij gaat gaat nog naar een topclub, maar ook een Brighton, wat ik verder een prima club vind hoor, kan salarissen betalen waar Ajax niet aan kan tippen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
En daar gaat het ze om, mede dankzij de zaakwaarnemers.
Heel eerlijk, ik denk dat ie bij Ajax zou stagneren. Ik zie in hem geen natuurlijke leider ofzo, hij heeft echt een ervaren man naast 'm nodig om verdere stappen te zetten.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.
Wie hebben we dan op links? Wijndal, af en toe aardig in de combinatie met Tadic maar vind hem toch niet goed genoeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop voor Timber idd dat hij naar Arsenal gaat. Zal wel aanpoten worden om direct in de basis te geraken, maar wel een soort voetbal waar hij in zijn kracht komt.
Wel beetje rustig met inkomende transfergeruchten de afgelopen dagen. De bekende namen blijven wat rondzingen, waar we vast en zeker naast die Turkse wonderboy gaan grijpen.
Edit: Owja wel zo'n Argentijnse linksback die voor 9 miljoen op te halen valt. Maar lijkt me toch dat we nog 5 nieuwe rechtsbacks nodig hebben ipv links.
Dat vind ik ook maar een aanname, hij heeft dat leiderschap niet opgepikt maar dat heeft ook wel te maken met de kwaliteit eromheen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik denk dat ie bij Ajax zou stagneren. Ik zie in hem geen natuurlijke leider ofzo, hij heeft echt een ervaren man naast 'm nodig om verdere stappen te zetten.
Wijndal, Hato, Basseyquote:Op maandag 26 juni 2023 10:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Wie hebben we dan op links? Wijndal, af en toe aardig in de combinatie met Tadic maar vind hem toch niet goed genoeg.
Uitstekende deal wat mij betreft. Erg benieuwd naar de vervangingen. Wat me ook aanspreekt is dat we redelijk aan het begin van de transferperiode de uitgaande transfers aftikken (uitgaande van ook nog op korte termijn een Alvarez-transfer). We lijken te maken te hebben met een professionele transferperiode.quote:
Helemaal mee eens ja. Timber en Alvarez zijn sterkhouders die veel opleveren en ook van verwacht kan worden dat er interesse genoeg is. Fijn als die 2 dan nu al gaan ipc eind augustus. En dat vervangers dan al voldoende wedstrijden in de voorbereiding kunnen spelen en niet Alvarez en Timber op die plekken staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uitstekende deal wat mij betreft. Erg benieuwd naar de vervangingen. Wat me ook aanspreekt is dat we redelijk aan het begin van de transferperiode de uitgaande transfers aftikken (uitgaande van ook nog op korte termijn een Alvarez-transfer). We lijken te maken te hebben met een professionele transferperiode.
Hij had toch een clausule in z'n contract, benieuwd welk bedrag dat was, ik gok 50, dan is het toch nog wat te weinig.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
Prima deal voor Timber. Bijna 50 miljoen
ene kant wel idd, maar maakt me extra nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juni 2023 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Vertrek van Timber en Alvarez voor een mooie prijs en relatief vroeg in de transferperiode is prima. Hebben ze ook verdiend.
Nu mag Mislistat aan de slag. Ben benieuwd.
Ik check regelmatig de geruchten maar ook wel lekker dat er bijzonder weinig uitlekt omtrent Ajax.
Mij ook wel want ik las ergens dat ze aankomend weekend alweer aan de voorbereiding beginnen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
ene kant wel idd, maar maakt me extra nieuwsgierig
Het zou fijn zijn als we wat (grote) aankopen mee kunnen nemen naar het trainingskamp eind juli, dus de komende weken knallen met de transfers en proberen om in augustus van wat brandhout af te komen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 juni: eerste training
18 juli: Ajax - Shakhtar Donetsk
22 juli: Ajax - Anderlecht
24 juli t/m 29 juli: trainingskamp in Herzogenaurach
29 juli: Ajax - Augsburg
6 augustus: Ajax - Borussia Dortmund
24 augustus: play-offs Europa League (heenwedstrijd)
31 augustus: play-offs Europa League (terugwedstrijd)
29 en 30 juni komen de spelers echter alleen voor medische testen dus er is geen echte training buiten.
Niet zo erg, die heeft ondanks dat hij moest blijven ons nog best geholpen in dat seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef Bugno3 het volgende:
Precies, Kudus moet je ook nog verkopen. Wordt anders 100% een nieuwe Neres-debacle.
ok dan zijn we het eens, denk ook dat Bassey beter tot zijn recht komt in het centrum. Verdedigend dan, opbouwend is een ander verhaal. Hato was in de minuten tot nu toe wel heel duidelijk beter in het centrum.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wijndal, Hato, Bassey
Ja okay ik ben het eens dat de eerste en 3e het niet hebben laten zien. En de 2e wellicht beter centraal tot zijn recht komt. Maar die 3 jongens blijven wel waarschijnlijk. De AZ Wijndal was wel echt prima, dus die wil ik dan ook weer niet direct afschrijven. En Bassey op linksback daar speelde hij bij Rangers ook. Geen idee hoe Steijns straks zijn verdediging neerzet en via welke patronen hij gaat opbouwen. Dus lastig te bepalen nu wat voor een type linksback daar dan moet staan.
Maargoed ik juich elke defensieve versterking verder toe uiteraard. Hoef het niet zelf te betalen
Ja met buitenspel staan en het niet geven van simpele balletjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo erg, die heeft ondanks dat hij moest blijven ons nog best geholpen in dat seizoen.
En daar ging mijn Rivella, thnx.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho maar weer Klaas zo is het wel genoeg
Ik heb het over Neres, voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met buitenspel staan en het niet geven van simpele balletjes.
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef Houniet het volgende:
Timber komt toch niet in de basis daar jongens.
Waarom niet? Nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.
Denk juist wel slim om zo vroeg mogelijk te gaan, voorbeelden die daar flopten die de eredivisie hadden uitgespeeld op latere leeftijd zijn er ook in overvloed.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Geloof dat ze hem als rechtsback gekocht hebben al zie ik hem ook wel naast Saliba in rechtscentraal in de verdediging staan. Kan me niet voorstellen dat je in de PL-top kunt aanhaken na zo'n eredivisieseizoen.
Overdrijven is ook een vak, hij speelde een verdienstelijk WK met 3-5-2 dus als Arteta die kant op wil kan hij echt wel van waarde zijn daar.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet je vroeg vertrekken omdat als je later vertrekt je minder tijd en krediet krijgt. Er wordt dan een finished product verwacht. Echter moet je dan idealiter naar een middenmotor of (eventueel) subtopper, of zoals Kokcu naar een springplank als Benfica. Top eredivisie -> top PL is doorgaans een te grote stap, Hoewel Gakpo en Martinez dan wel hebben kunnen aanhaken.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk juist wel slim om zo vroeg mogelijk te gaan, voorbeelden die daar flopten die de eredivisie hadden uitgespeeld op latere leeftijd zijn er ook in overvloed.
Ik denk dat juist Timber wel de kwaliteiten heeft om uiteindelijk (of relatief snel) daar aan te haken, in een soort Stones-rol.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet je vroeg vertrekken omdat als je later vertrekt je minder tijd en krediet krijgt. Er wordt dan een finished product verwacht. Echter moet je dan idealiter naar een middenmotor of (eventueel) subtopper, of zoals Kokcu naar een springplank als Benfica. Top eredivisie -> top PL is doorgaans een te grote stap, Hoewel Gakpo en Martinez dan wel hebben kunnen aanhaken.
Zijn seizoen was gewoon niet lekker. Ook niet extreem slecht maar hij zal niet overlopend van zelfvertrouwen en ritme instromen. Als je zo'n stap maakt moeten eigenlijk de omstandigheden wel optimaal zijn. Ik denk dat de concurrentie op rechtsback wel mogelijkheden biedt en hij langzaam gebracht kan worden, maar het seizoen waar hij op terugvalt is niet ideaal.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, hij speelde een verdienstelijk WK met 3-5-2 dus als Arteta die kant op wil kan hij echt wel van waarde zijn daar.
Het is ook maar weer afwachten hoe Arsenal het gaat doen, ze zijn iig bezig op de transfermarkt maar ze kunnen zomaar weer 5e worden komend seizoen, denk dat alleen City er bovenuit steekt.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Timber wel de kwaliteiten heeft om uiteindelijk (of relatief snel) daar aan te haken, in een soort Stones-rol.
Denk dat die momenteel wel zoveel kwaliteit hebben en mogelijkheden om spelers aan te trekken om redelijk vast in de top mee te kunnen draaien, al zal Liverpool wel terugkeren in de top, City is daar nog en Newcastle komt er hard aan. ManU maakt nog een kans. Tottenham valt weg en Chelsea zie ik ook niet uit de as herrijzen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar weer afwachten hoe Arsenal het gaat doen, ze zijn iig bezig op de transfermarkt maar ze kunnen zomaar weer 5e worden komend seizoen, denk dat alleen City er bovenuit steekt.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, wel jammer dat hij gaat.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zijn seizoen was gewoon niet lekker. Ook niet extreem slecht maar hij zal niet overlopend van zelfvertrouwen en ritme instromen. Als je zo'n stap maakt moeten eigenlijk de omstandigheden wel optimaal zijn. Ik denk dat de concurrentie op rechtsback wel mogelijkheden biedt en hij langzaam gebracht kan worden, maar het seizoen waar hij op terugvalt is niet ideaal.
Hopelijk ook nog wat andere interesse, is altijd goed voor de prijs.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:08 schreef Malavita het volgende:
Benieuwd voor hoeveel en naar welke ckub kudus uiteindelijk verkastbrighton toch wel concreet lijkt het
whahahahahaha dat kan nietquote:Jurriën Timber wil, Arsenal wil en Ajax? Dat wil zo'n 50 miljoen euro
Dat zou het mooiste scenario zijn idd. Liefst een 2e PL ploeg. Kan me niet voorstellen dat de echte top zich voor hem gaat melden trouwens, maar hopelijk zit ik mis.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat andere interesse, is altijd goed voor de prijs.
ja mooi, hopelijk bieden die tegen elkaar opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 06:15 schreef manny het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste scenario zijn idd. Liefst een 2e PL ploeg. Kan me niet voorstellen dat de echte top zich voor hem gaat melden trouwens, maar hopelijk zit ik mis.
Edit: en daar lees ik dat Man U wellicht interesse heeft. Niet te geloven,
Allemaal prima hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja mooi, hopelijk bieden die tegen elkaar op
#viesmadquote:Op dinsdag 27 juni 2023 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
whahahahahaha dat kan niet
wat heeft gast dan laten zien
zou arsenal echt zo dom zijn
29 juni: eerste trainingquote:Op maandag 26 juni 2023 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 juni: eerste training
18 juli: Ajax - Shakhtar Donetsk
22 juli: Ajax - Anderlecht
24 juli t/m 29 juli: trainingskamp in Herzogenaurach
29 juli: Ajax - Augsburg
6 augustus: Ajax - Borussia Dortmund
24 augustus: play-offs Europa League (heenwedstrijd)
31 augustus: play-offs Europa League (terugwedstrijd)
29 en 30 juni komen de spelers echter alleen voor medische testen dus er is geen echte training buiten.
Vorig seizoen begreep ik het nog wel omdat veel spelers niet naar ManU wilden met een nieuwe trainer en al jaren zoveel onrust, dan moet je wel in de bekende vijver vissen. Nu hij het weer aardig op de rails heeft en ManU weer interessant is voor goeie spelers begrijp ik het ook niet zo, al is het maar een gerucht en Kudus wel een speler die uit niets iets kan creëren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef manny het volgende:
[..]
Allemaal prima hoor.
En eenmaal weg bij Ajax: dont really care. Maar toch vanwege zomerkomkommertijd: Ten Hag, wat doe je nou man, waarom verzamel je oud spelers voor (te) veel geld.
dit jaar moet ie dit idd niet doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen begreep ik het nog wel omdat veel spelers niet naar ManU wilden met een nieuwe trainer en al jaren zoveel onrust, dan moet je wel in de bekende vijver vissen. Nu hij het weer aardig op de rails heeft en ManU weer interessant is voor goeie spelers begrijp ik het ook niet zo, al is het maar een gerucht en Kudus wel een speler die uit niets iets kan creëren.
mooie vent, maar echt geen idee of het wat is als jeugdtrainerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Reuser wordt jeugdtrainer bij Ajax onder 17.
Wel grappig dat ze ook melden dat er nog geen trainer voor jong is maar dat gaat die Vos toch doen met als assistent die O17 trainer Yuri Rose.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
mooie vent, maar echt geen idee of het wat is als jeugdtrainer
Is toch niet te geloven eigenlijk in het huidige profvoetbal, heeft er een jaar niets van gebakken en krijgt nog weer een heel aardig contract.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Grillitsch terug naar Hoffenheim.
Net even op de insta van hoffenheim gekeken. Daar zijn de fans niet zo blij haha. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven eigenlijk in het huidige profvoetbal, heeft er een jaar niets van gebakken en krijgt nog weer een heel aardig contract.
We missen er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Net even op de insta van hoffenheim gekeken. Daar zijn de fans niet zo blij haha. Zegt genoeg.
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahahquote:
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahah
ja dat is ook manier om die min 100 miljoen te saneren
Dat dachten we eerder (hoewel dat de tweede wedstrijd was volgens mij) ook, toen werd het nipt 1-1 door een goal van De Ligt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerste speelronde Heracles-thuis, rustige start voor Steijn.
Klopt, maar normaal win je daar thuis wel van. Was het andersom geweest dan is dat historisch echt zo'n uitglijder.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat dachten we eerder (hoewel dat de tweede wedstrijd was volgens mij) ook, toen werd het nipt 1-1 door een goal van De Ligt.
Het is mooi dat Ajax schoon schip maakt ja, Grillitsch en Lucca zijn ook al weg, Sanchez vertrekt zo goed als zeker ook. Laten we hopen dat Rensch en Taylor ook snel volgen, matige spelers die tot talent zijn gepraat maar het nooit echt hebben laten zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Baas gaat verhuurd worden. Godzijdank. Wat is die slecht
Mooi he! Gaat goed bij Ajaxquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft ajax nu een speler gratis laten vertrekken whahahahahahah
ja dat is ook manier om die min 100 miljoen te saneren
Poh, wat die Taylor heeft laten zien gisteren (...), echt gelijk zijn kluis inpakken en wegwezen. De grote meneer Ryan 'ik klaar voor Bayern' Gravenberchquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is mooi dat Ajax schoon schip maakt ja, Grillitsch en Lucca zijn ook al weg, Sanchez vertrekt zo goed als zeker ook. Laten we hopen dat Rensch en Taylor ook snel volgen, matige spelers die tot talent zijn gepraat maar het nooit echt hebben laten zien.
Eerste helft was Taylor toch best goed, had 1 meer van z'n kansen moeten maken, ze waren wat snel uitgeblust, 2e helft was niks maar dan ook van niemand.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Poh, wat die Taylor heeft laten zien gisteren (...), echt gelijk zijn kluis inpakken en wegwezen. De grote meneer Ryan 'ik klaar voor Bayern' Gravenberchga ik niet eens wat over schrijven.
Beste man van het veld in de eerste helft, en ook begin tweede helft de enige die continu de ruimte vond. Het is makkelijk haten op Taylor maar niet altijd terecht.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste helft was Taylor toch best goed, had 1 meer van z'n kansen moeten maken, ze waren wat snel uitgeblust, 2e helft was niks maar dan ook van niemand.
Uitstekend is wat overdreven, hij was niet onaardig maar je zag wel dat het gebrek aan ritme opbrak, gewoon zonde want echt een goeie speler.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees hier wonderlijke dingen. Gravenberch speelde een uitstekend toernooi. Taylor was gisteren goed.
Wil niet zeggen dat het niveau is wat Ajax moet nastreven.
Toch weer te snel naar een Bayern gegaan, Nederlandse spelers kunnen over het algemeen gewoon beter een tussenstop maken bij een club net onder de buitenlandse top.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitstekend is wat overdreven, hij was niet onaardig maar je zag wel dat het gebrek aan ritme opbrak, gewoon zonde want echt een goeie speler.
Ja zonde wel en het zal er komend seizoen niet makkelijker op worden met Tuchel, misschien kan Ten Hag hem redden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch weer te snel naar een Bayern gegaan, Nederlandse spelers kunnen over het algemeen gewoon beter een tussenstop maken bij een club net onder de buitenlandse top.
Ajax psv op een zaterdagavond.. matig.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Ajax - Feyenoord op 24 september al, genieten hoor.
Of - doe eens gek - een jaartje of twee langer blijven in plaats van na het eerste redelijke seizoen de biezen te pakken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch weer te snel naar een Bayern gegaan, Nederlandse spelers kunnen over het algemeen gewoon beter een tussenstop maken bij een club net onder de buitenlandse top.
Meh, eerder verstandiger bij veel talent om zo snel mogelijk weg uit de eredivisie te gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Of - doe eens gek - een jaartje of twee langer blijven in plaats van na het eerste redelijke seizoen de biezen te pakken.
Ook dat is een optie ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Of - doe eens gek - een jaartje of twee langer blijven in plaats van na het eerste redelijke seizoen de biezen te pakken.
Wel eens hoor sportief gezien maar het geld is wel enorm verleidelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij leggen de maatstaf wel bijzonder hoog hoor wat dat betreft. Als je kijkt van waar hij komt dan was het gewoon uitstekend. Hij stond zijn mannetje, verdeelde het spel, altijd aanspeelbaar, goed weggedraaid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitstekend is wat overdreven, hij was niet onaardig maar je zag wel dat het gebrek aan ritme opbrak, gewoon zonde want echt een goeie speler.
Hoofd van die jonge gasten wordt ook wel op hol gemaakt door de buitenwacht vaak. Paar leuke potjes tegen RKC en Volendam en ze denken dan meteen dat ze er al zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor sportief gezien maar het geld is wel enorm verleidelijk.
Hangt ook een beetje van de club af, bij Bayern heb je toch wel een interland of 30 als basisspeler nodig om daar als het mannetje binnen te komen, kan je nog zoveel leuke gesprekken met de trainer gehad hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, eerder verstandiger bij veel talent om zo snel mogelijk weg uit de eredivisie te gaan.
Ik vond hem ook niet slecht maar van een speler die eigenlijk mede de dienst zou moeten uitmaken bij het echte oranje mag je toch ook wel veel verwachten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wij leggen de maatstaf wel bijzonder hoog hoor wat dat betreft. Als je kijkt van waar hij komt dan was het gewoon uitstekend. Hij stond zijn mannetje, verdeelde het spel, altijd aanspeelbaar, goed weggedraaid.
Als ze voorin gewoon wat goaltjes hadden gemaakt hadden we hem tot leider van het team gebombardeerd. Nu is het weer heel kritisch allemaal.
De knock-outfase van de EL begint pas 14 feb, dus Ajax-PSV op zaterdag 3 feb lijkt me dan te blijven staan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:34 schreef Simmertje het volgende:
Al die zaterdagavonden neem ik met een korreltje zou wanneer wij EL spelen.
Oh dat is wel een lekkere dan. En weer Vitesse uit als laatste wedstrijdquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De knock-outfase van de EL begint pas 14 feb, dus Ajax-PSV op zaterdag 3 feb lijkt me dan te blijven staan.
Nou sorry hoor maar sommige balen moeten er gewoon in, of op goal.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beste man van het veld in de eerste helft, en ook begin tweede helft de enige die continu de ruimte vond. Het is makkelijk haten op Taylor maar niet altijd terecht.
Daarom blijft die selectie daar intact.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, eerder verstandiger bij veel talent om zo snel mogelijk weg uit de eredivisie te gaan.
Twee keer op de paal (waarvan één een achterwaartse kopbal). Verder heeft 'ie gescoord, meermaals iemand vrij voor de keeper gezet en was 'ie vrijwel altijd aanspeelbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar sommige balen moeten er gewoon in, of op goal.
Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer op de paal (waarvan één een achterwaartse kopbal). Verder heeft 'ie gescoord, meermaals iemand vrij voor de keeper gezet en was 'ie vrijwel altijd aanspeelbaar.
hij speelde gisteren een fatsoenlijke pot idd. Makkelijk haten. Ook niet mijn favoriete speler en denk ook niet het niveau wat Ajax beter zal maken maar men is gewoon niet objectief. Sommigen doen alsof hij de reden is van de uitschakelingquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer op de paal (waarvan één een achterwaartse kopbal). Verder heeft 'ie gescoord, meermaals iemand vrij voor de keeper gezet en was 'ie vrijwel altijd aanspeelbaar.
Ja zoals afgelopen zomer toen er 15 spelers moesten worden ingepast.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom blijft die selectie daar intact.
Is het ook niet meer een soort Klaassen? Het spel maken kan hij nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een grote meneer uit wilde hangen. Heeft hij dat ergens gezegd?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.
Ja, klopt wel. Alleen weet Klaassen dat al lang van zichzelf en moet Taylor dat nog even ontdekken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook niet meer een soort Klaassen? Het spel maken kan hij niet
Die grote meneer uithangen valt toch wel mee? Die maniertjes tegen emmen waren tenenkrommend idd, maar kan me verder weinig dingen herinneren? Heeft ook (deels) terecht veel kritiek gekregen maar ook ontzettend veel shit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.
Nog geen puntverlies dit seizoenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
op weg naar een kampioenschap onder Cultheld Steijn
daar, ik heb het vast eventjes gezegd
Jouw opstelling bij FM? Wat is ditquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
GK: De Gea
RB: Calabria
CB: Timber
CB: Maguire
LB: Tierney
CVM: Kanté
CM: Van der Boomen
CM: Klaassen
CAM: Rakitic
SP: Aubameyang
SP: Hoppe
Allemaal klinkklare onzin uiteraard maar dat je durft Maguire te noemenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
GK: De Gea
RB: Calabria
CB: Timber
CB: Maguire
LB: Tierney
CVM: Kanté
CM: Van der Boomen
CM: Klaassen
CAM: Rakitic
SP: Aubameyang
SP: Hoppe
Maguire is wereldklasse, Mr 100 Millionquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal klinkklare onzin uiteraard maar dat je durft Maguire te noemen
Er bestaat geen slechtere verdediger![]()
![]()
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maguire is wereldklasse, Mr 100 Million
en Ajax is het nederlandse Manchester City, dus we moeten wel altijd aan het wereldklasse niveau denken
ja maar ik heb tenminste ambitie, Ajax is het nieuwe ''FC Hollywood'', hier mogen alleen maar supersterren komenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.
ambitie om lekker ff je rotzooi te verkondigen zekerquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar ik heb tenminste ambitie, Ajax is het nieuwe ''FC Hollywood'', hier mogen alleen maar supersterren komen
Paar keer verliezen en wat van zijn simpele one-liners en ze zijn snel klaar daar met die Hagenees gok ik.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer komt het pestgedrag tegen Steijn, zoals vorig seizoen tegen Schreuder
Misschien moet je je pilletjes even nemen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer komt het pestgedrag tegen Steijn, zoals vorig seizoen tegen Schreuder
Eens, dat klopt. Misschien ben ik gewoon gefrustreerd dat die gasten de mooiste baan van de planeet hebben en gisteren niet hebben laten zien er zin in te hebben. Ik vind dat als je jezelf goed genoeg acht voor Bayern er met kop en schouders moet uitsteken en ervoor zorgen dat je die pot gewoon wint. Het was gewoon erg slap allemaal.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een grote meneer uit wilde hangen. Heeft hij dat ergens gezegd?
Dat die hele lichting slecht is heeft verder weinig te maken met of Taylor goed of slecht speelde natuurlijk.
In een Ajax shirt moet je een voorbeeld geven, die maniertjes tegen Emmen zijn inderdaad mijn referentie. Dat je erg juicht als je scoort tegen City begrijp ik maar tegen Emmen in zo'n een verschrikkelijk kut seizoen dan heb je weinig zelfreflectie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Die grote meneer uithangen valt toch wel mee? Die maniertjes tegen emmen waren tenenkrommend idd, maar kan me verder weinig dingen herinneren? Heeft ook (deels) terecht veel kritiek gekregen maar ook ontzettend veel shit.
Het is een kloon van hem.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.
Zeker, net of Stijn alles dan al heeft staanquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Die komt niet. Pa en ma willen hoop miljoentjes vangenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:59 schreef Elan het volgende:
Poeh vroeg Klassiekertje hoor.
Is die Guler al definitief?
Ah is er weer zo eentjequote:Op woensdag 28 juni 2023 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die komt niet. Pa en ma willen hoop miljoentjes vangen
Als je niet gewoon de pers te woord wil staan laat het al zien dat er iets niet goed in z’n hoofd gaat. Iets wat gewoon bij je baan hoort.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij speelde gisteren een fatsoenlijke pot idd. Makkelijk haten. Ook niet mijn favoriete speler en denk ook niet het niveau wat Ajax beter zal maken maar men is gewoon niet objectief. Sommigen doen alsof hij de reden is van de uitschakeling
Zegt al genoeg over de mentaliteit die er rondom zo'n speler hangt. Niet aan beginnen.quote:
Buiten dat is die toch ook gewoon compleet onhaalbaar voor Ajax even los van wat zijn ouders wel of niet vragenquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:18 schreef Simmertje het volgende:
Krijg inderdaad geen goed gevoel bij die Guler. Echt zo'n speler waar we compleet op leeg lopen (a la Sulejmani) en vervolgens alleen maar kan floppen.
Dus nog 3 maanden die acts in dit topic.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Gezien de interesse van grootgeldclubs lijkt het me ook niet dat je je daarin moet mengen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten dat is die toch ook gewoon compleet onhaalbaar voor Ajax even los van wat zijn ouders wel of niet vragen
Natuurlijk niet. Het zegt ook genoeg dat geen enkel betrouwbaar medium Güler aan Ajax heeft gelinkt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten dat is die toch ook gewoon compleet onhaalbaar voor Ajax even los van wat zijn ouders wel of niet vragen
Wat zou je zelf doen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zegt al genoeg over de mentaliteit die er rondom zo'n speler hangt. Niet aan beginnen.
Hier zet men massaal zo laag mogelijk in bij salarisonderhandelingen, gewoon om de werkgever een plezier te doenquote:
Niet je eigen baas zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zet men massaal zo laag mogelijk in bij salarisonderhandelingen, gewoon om de werkgever een plezier te doen
@Caland zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet gewoon miljoenen op de bank hebben
Hoe zit het dan met die 50 miljoen voor timber? Waren dat weer sproojes verhalen die nergens op gebaseerd warenquote:'Arsenal wil grootste Premier League-transfer ooit realiseren, City trekt zich terug'
De strijd om Declan Rice bereikt langzaam maar zeker het kookpunt. Arsenal heeft volgens Sky Sports een derde bod uitgebracht, van in totaal ruim 122 miljoen euro.
Wellicht is Timber het backup-plan als Rice niet doorgaat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die 50 miljoen voor timber? Waren dat weer sproojes verhalen die nergens op gebaseerd warenBoevendien speelt die Declan Rice op dezelfde positie als TImber
Als je het hebt over Quinten wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Boevendien speelt die Declan Rice op dezelfde positie als TImber
Zo'n kut seizoen spelen en 20 miljoen meer opleveren dan de beste speler van Feyenoord. Zijn ze al mad?quote:
Rice speelt doorgaans als verdedigende middenvelder. Kan ook als verdediger. Timber kan op meerdere posities in de verdediging. Dus het lijkt mij dat ze prima samen kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wellicht is Timber het backup-plan als Rice niet doorgaat.
Don Kloesoe heeft anders stevig onderhandeld!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zo'n kut seizoen spelen en 20 miljoen meer opleveren dan de beste speler van Feyenoord. Zijn ze al mad?
Zie TTquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zo'n kut seizoen spelen en 20 miljoen meer opleveren dan de beste speler van Feyenoord. Zijn ze al mad?
Gruwelijk madquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat deze TD wat zorgvuldiger is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop je toch al snel weer 2 bassies van.
Die 50 voor Timber is gewoon al zo goed als rond. Die verhalen rondom Rice zijn eerder de sprookjes.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die 50 miljoen voor timber? Waren dat weer sproojes verhalen die nergens op gebaseerd warenBoevendien speelt die Declan Rice op dezelfde positie als TImber
Geloof er dus weinig van dat arsenal 170 miljoen gaat uitgeven voor 2 soorgelijke spelers. Ze hebben al een hele goede selectie,.Timber heeft vorig seizoen echt de sterren van de hemel gespeeld dat hij 50 waard zou zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 50 voor Timber is gewoon al zo goed als rond. Die verhalen rondom Rice zijn eerder de sprookjes.
Daarnaast geen idee waarom je denkt dat Timber en Rice op dezelfde positie spelen, voor de duidelijkheid het gaat om Jurrien Timber, Quinten is geen 50 miljoen waard (tenzij die bij Ajax had gespeeld dan uiteraard wel).
trekt de aandacht van een aantal die meer met zichzelf bezig kunnen zijn he.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een vermoeiend topic hebben jullie er van gemaakt
Je begrijpt ook echt helemaal niets van hè, Rice is een middenvelder en homegrown dus die zal tegen de 100 gaan kosten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof er dus weinig van dat arsenal 170 miljoen gaat uitgeven voor 2 soorgelijke spelers. Ze hebben al een hele goede selectie,.Timber heeft vorig seizoen echt de sterren van de hemel gespeeld dat hij 50 waard zou zijn.
klopt ik begrijp er helemaal niets van. Ajax zet heel hoog in met die 50 miljoen omdat het waarschijnlijk de enige speler is die nog verkoopbaar zou kunnen zijn op grond van zijn schittterende acties dit seizoen. Het is de enige manier om geld binnen te krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt ook echt helemaal niets van hè, Rice is een middenvelder en homegrown dus die zal tegen de 100 gaan kosten.
Dit en nou weer terug naar je bedje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt ik begrijp er helemaal niets van.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en nou weer terug naar je de dagbesteding.
Misschien wel je beste post in een lange tijd, dit soort kennis krijg je alleen maar vanuit een Harvard-opleiding.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
klopt ik begrijp er helemaal niets van
Bij de gemiddelde dagbesteding ligt het niveau stukken hoger.quote:
Nee ook saneren he, dat had je zelf al zo knap geconcludeerdquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt ik begrijp er helemaal niets van. Ajax zet heel hoog in met die 50 miljoen omdat het waarschijnlijk de enige speler is die nog verkoopbaar zou kunnen zijn op grond van zijn schittterende acties dit seizoen. Het is de enige manier om geld binnen te krijgen.
Ja kunnen deze reeks net zo goed sluiten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een vermoeiend topic hebben jullie er van gemaakt
Oh dat is de klas waar ze al zindelijk zijn zeker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde dagbesteding ligt het niveau stukken hoger.
Er moet sowieso een spits bij.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey zal na het jeugd-EK wel weer 6 maanden nodig hebben om fit te worden.
Lijkt me niet, Heerenveen heeft interesse schijnt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
Kik Pierie komt weer terug van de verhuurperiode. Zou dat nog een aanwinst zijn?
Dit keer gaan ze voor Adriaanquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat deze TD wat zorgvuldiger is.
Wát een originele grap..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |