Nouja dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
zoals Vincent Kompany zou zeggen: Don't believe the hype and don't believe the drama.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom haat ik deze maanden. Elk jaar beloof ik mezelf het af te wachten en toch zit ik elke dag alles voetbal sites en twitter accounts af te gaan.
Ik dacht dat 100 miljoen voor middelmatige voetballer Antony een goedmakertje was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor Donny hoeven we niet de portemonnee te trekken als 'goedmakertje'.
jemig je mag ook aardig doen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lul niet idioot, er stond eerst antwerp.
Kan er niks vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zes verschillende competities in acht jaar tijd. Kluivert Jr. is wel een echte journeyman aan het worden.
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven toch
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.
Lekker boeiend, als Lt.Bookman zich zorgen maakt om Kluivert is dat toch ook primaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.
Eens. Ik hoef ook niet constant te weten wat er allemaal op straat ligt. Vind het heerlijk dat Van den Boomen en Tahirovic binnen no-time en out of the blue gepresenteerd zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Zo die was niet best nee. Taylor en Alvarez leken wel 's werelds vergeleken met deze man.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:57 schreef manny het volgende:
Ok. Grillisch zo goed als weg.
In de periode dat ie nauwelijks speelde had ik steeds zo een, nergens op gebaseerde, hoop dat hij een belangrijke speler zou worden. Ook dat viel tegen.
wie is FTM?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Ik geloof dat dat een jongen was die wel eens bij FC Afkicken zat. Stagair ofzo, beetje zwakzinnig type die er dan wel eens bij mocht zitten in de uitzending. Deed iets met transfers; vandaar die link met Hamstelaar. Geen idee verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |