Nouja dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
zoals Vincent Kompany zou zeggen: Don't believe the hype and don't believe the drama.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom haat ik deze maanden. Elk jaar beloof ik mezelf het af te wachten en toch zit ik elke dag alles voetbal sites en twitter accounts af te gaan.
Ik dacht dat 100 miljoen voor middelmatige voetballer Antony een goedmakertje was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor Donny hoeven we niet de portemonnee te trekken als 'goedmakertje'.
jemig je mag ook aardig doen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lul niet idioot, er stond eerst antwerp.
Kan er niks vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef Simmertje het volgende:
Als van de Beek komt ga ik wel janken hoor. Dat is een Taylor 2.0 en Klaassen 1.5.
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zes verschillende competities in acht jaar tijd. Kluivert Jr. is wel een echte journeyman aan het worden.
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat hadden we allemaal wel gewild in ons leven toch
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Oja absoluut. Rome, Nice, Valencia, het zijn niet de minste steden waar hij heeft gezeten. Ik hoop maar dat hij er ook een beetje van geniet en niet na de training alleen op z'n PlayStation zit te spelen.
Lekker boeiend, als Lt.Bookman zich zorgen maakt om Kluivert is dat toch ook primaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als hij daarvan geniet is dat toch ook prima.
Eens. Ik hoef ook niet constant te weten wat er allemaal op straat ligt. Vind het heerlijk dat Van den Boomen en Tahirovic binnen no-time en out of the blue gepresenteerd zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Zo die was niet best nee. Taylor en Alvarez leken wel 's werelds vergeleken met deze man.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:57 schreef manny het volgende:
Ok. Grillisch zo goed als weg.
In de periode dat ie nauwelijks speelde had ik steeds zo een, nergens op gebaseerde, hoop dat hij een belangrijke speler zou worden. Ook dat viel tegen.
wie is FTM?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Absoluut niet. Verschrikkelijke vent,de Amsterdamse versie van FTM
Ik geloof dat dat een jongen was die wel eens bij FC Afkicken zat. Stagair ofzo, beetje zwakzinnig type die er dan wel eens bij mocht zitten in de uitzending. Deed iets met transfers; vandaar die link met Hamstelaar. Geen idee verder.quote:
werk aan de winkel.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:12 schreef Scorpie het volgende:
Timber dus ook pleite.
Hele nieuwe verdediging nodig zo.
Ben er nier rouwig om, je casht er prima voor en als spelers eenmaal een transfer ruiken of worden geblokkeerd dan worden ze er niet beter van. Kijk maar naar Alvarez afgelopen seizoen, dat was een brok frustratie.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:12 schreef Scorpie het volgende:
Timber dus ook pleite.
Hele nieuwe verdediging nodig zo.
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben er nier rouwig om, je casht er prima voor en als spelers eenmaal een transfer ruiken of worden geblokkeerd dan worden ze er niet beter van. Kijk maar naar Alvarez afgelopen seizoen, dat was een brok frustratie.
En daar gaat het ze om, mede dankzij de zaakwaarnemers.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.
Een zaakwaarnemer die je niet op zo'n positieverbetering wijst is ook niet goed in z'n vak. Het verschil met de PL is zo enorm groot en hij gaat gaat nog naar een topclub, maar ook een Brighton, wat ik verder een prima club vind hoor, kan salarissen betalen waar Ajax niet aan kan tippen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
En daar gaat het ze om, mede dankzij de zaakwaarnemers.
Heel eerlijk, ik denk dat ie bij Ajax zou stagneren. Ik zie in hem geen natuurlijke leider ofzo, hij heeft echt een ervaren man naast 'm nodig om verdere stappen te zetten.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, er ook nog niet klaar voor maar dat is makkelijk gezegd als buitenstaander, van 4 miljoen bruto naar 8 miljoen netto is reden genoeg om te gaan.
Wie hebben we dan op links? Wijndal, af en toe aardig in de combinatie met Tadic maar vind hem toch niet goed genoeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop voor Timber idd dat hij naar Arsenal gaat. Zal wel aanpoten worden om direct in de basis te geraken, maar wel een soort voetbal waar hij in zijn kracht komt.
Wel beetje rustig met inkomende transfergeruchten de afgelopen dagen. De bekende namen blijven wat rondzingen, waar we vast en zeker naast die Turkse wonderboy gaan grijpen.
Edit: Owja wel zo'n Argentijnse linksback die voor 9 miljoen op te halen valt. Maar lijkt me toch dat we nog 5 nieuwe rechtsbacks nodig hebben ipv links.
Dat vind ik ook maar een aanname, hij heeft dat leiderschap niet opgepikt maar dat heeft ook wel te maken met de kwaliteit eromheen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik denk dat ie bij Ajax zou stagneren. Ik zie in hem geen natuurlijke leider ofzo, hij heeft echt een ervaren man naast 'm nodig om verdere stappen te zetten.
Wijndal, Hato, Basseyquote:Op maandag 26 juni 2023 10:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Wie hebben we dan op links? Wijndal, af en toe aardig in de combinatie met Tadic maar vind hem toch niet goed genoeg.
Uitstekende deal wat mij betreft. Erg benieuwd naar de vervangingen. Wat me ook aanspreekt is dat we redelijk aan het begin van de transferperiode de uitgaande transfers aftikken (uitgaande van ook nog op korte termijn een Alvarez-transfer). We lijken te maken te hebben met een professionele transferperiode.quote:
Helemaal mee eens ja. Timber en Alvarez zijn sterkhouders die veel opleveren en ook van verwacht kan worden dat er interesse genoeg is. Fijn als die 2 dan nu al gaan ipc eind augustus. En dat vervangers dan al voldoende wedstrijden in de voorbereiding kunnen spelen en niet Alvarez en Timber op die plekken staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uitstekende deal wat mij betreft. Erg benieuwd naar de vervangingen. Wat me ook aanspreekt is dat we redelijk aan het begin van de transferperiode de uitgaande transfers aftikken (uitgaande van ook nog op korte termijn een Alvarez-transfer). We lijken te maken te hebben met een professionele transferperiode.
Hij had toch een clausule in z'n contract, benieuwd welk bedrag dat was, ik gok 50, dan is het toch nog wat te weinig.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
Prima deal voor Timber. Bijna 50 miljoen
ene kant wel idd, maar maakt me extra nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juni 2023 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Vertrek van Timber en Alvarez voor een mooie prijs en relatief vroeg in de transferperiode is prima. Hebben ze ook verdiend.
Nu mag Mislistat aan de slag. Ben benieuwd.
Ik check regelmatig de geruchten maar ook wel lekker dat er bijzonder weinig uitlekt omtrent Ajax.
Mij ook wel want ik las ergens dat ze aankomend weekend alweer aan de voorbereiding beginnen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
ene kant wel idd, maar maakt me extra nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |