Saudi Arabië misschien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Ik denk dat dat uiteindelijk wel goed komt, hij is als homegrown-speler altijd wel interessant daar als selectievulling.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Neuh, er zit niet echt een grap in. Dat zoiets misgaat kan een jaartje gebeuren, maar over het algemeen zal Ajax wel kampioen worden, zelfs met een modale eredivisietrainer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietOf mis ik nu de grap.
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:14 schreef Houniet het volgende:
Ik lees nu weer overal dat Güler niets wordt.
Ik was even aan het genieten van iets wat onbereikbaar is. Laat mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Maar ook dan moet je kijken naar value, z'n familie schijnt nogal hoog in de boom te zitten en steeds meer te vragen en tegen interesse uit de PL kan je sowieso niet op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Paar jaar geleden had het misschien nog enigszins realistisch geweest. Maar de realiteit van nu is dat we minder geld kunnen bieden en daarnaast hebben we nog niet eens EL veiliggesteld.
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:09 schreef manny het volgende:
[..]
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.
Ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is geweest maar het lijkt op een paniekaankoop en dan kan een trainer nog zo pushen (als dat waar is) maar dan moet je als bestuurder gewoon nein nein nein zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Is ook wel zo, hij was ook wel het slachtoffer van linksbacks en middenvelders die verstoppertje speelden, een topper in de opbouw zal hij nooit worden maar puur als mandekker echt wel goed te gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Complimenten van collega's en concurrenten op het veld hecht ik meestal toch wel aardig wat waarde aan, die gasten hebben veel beter door wie goed is en wie niet dan de gemiddelde kijker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin, dat was meer een Trauner, Bassey is wat meer een Sanchez, zulke spelers is echt wel werk voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin had doorgaans ook een werelddag tegen Luuk de Jong
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Botteghin, dat was meer een Trauner, Bassey is wat meer een Sanchez, zulke spelers is echt wel werk voor.
Dat is ook wel logisch maar dat wist iedereen, behalve John dan want er zijn altijd oplossingen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.
Het zal ook ongetwijfeld een uitstekende mandekker zijn hoor, maar past gewoon totaal niet in het spelletje dat Ajax wil spelen (in de eredivisie). De klassieker in de arena was wat dat betreft bijna zielig voor hem omdat vanaf seconde 1 al duidelijk was dat Bassie aan de bal laten het plan bij drukzetten was.
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch maar dat wist iedereen, behalve John dan want er zijn altijd oplossingen.
Ik ben ook wel blij dat John weg is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.
dat zijn tactische oplossingen waar menig amateur trainer de zak voor krijgt...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
John zei op een gegeven moment dat ie dan maar de lange bal moest spelen. Daar werd het niet beter van.
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, Trauner kan voetballen. Botteghin en Bassie kunnen niks met een bal, al heeft laatstgenoemde uiteraard wel een stuk meer snelheid.
Het zal ook ongetwijfeld een uitstekende mandekker zijn hoor, maar past gewoon totaal niet in het spelletje dat Ajax wil spelen (in de eredivisie). De klassieker in de arena was wat dat betreft bijna zielig voor hem omdat vanaf seconde 1 al duidelijk was dat Bassie aan de bal laten het plan bij drukzetten was.
Zou het? Er was interesse en ik neem aan dat hij meer kon verdienen en Ajax is een grotere club, hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.
Het enige wat je die jongen moet laten doen is duels winnen en de bal direct inleveren, maar dan is Ajax de slechtst mogelijke club om te spelen.
Laat dat bijna maar weg. Normaal staat het (Ajax-)publiek met de vingers in de mond bij een aantal van zijn acties in die wedstrijd, maar nu werd hij gespaard uit een soort collectief gevoeld medelijden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn intentie was juist wel goed, hij wilde zich ontwikkelen in het opbouwen en zag Ajax als een ideale club er voor. De realiteit is hard, zeker als links van je een luie back staat die het liefst voor blijft hangen en rechts van je een jonge CV die zonder sturing eigenlijk ook verzuipt. En hem dan ook nog doodleuk een paar keer op linksback zetten waar hij eigenlijk helemaal niks kan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou het? Er was interesse en ik neem aan dat hij meer kon verdienen en Ajax is een grotere club, hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat.
In het begin ging het ook wel aardig omdat Blind nog meedeed, die weet wel raad met de bal maar zo'n Wijndal had de bal ook liever niet, dan wordt het wel een stuk moeilijker.
En dan nog niet winnen, ik denk ook wel dat hij beter kan gaan maar het is nooit alleen de speler.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn intentie was juist wel goed, hij wilde zich ontwikkelen in het opbouwen en zag Ajax als een ideale club er voor. De realiteit is hard, zeker als links van je een luie back staat die het liefst voor blijft hangen en rechts van je een jonge CV die zonder sturing eigenlijk ook verzuipt. En hem dan ook nog doodleuk een paar keer op linksback zetten waar hij eigenlijk helemaal niks kan.
Ik kan mij ook niet herinneren dat een Ajax-speler dusdanig werd uitgelachen in de Kuip, dat was op zich ook wel triest voor die knul. Die moet het echt ergens anders gaan zoeken.
gaat moeilijk worden als het geld op is hequote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog liever wat spelers erbij in de tussentijd.
Jij hebt inzicht in het budget wat Mislintat mag uitgeven ja?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gaat moeilijk worden als het geld op is he
Misschien kunnen ze wat lenen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt typisch ajaxquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is ajax![]()
ajax is geen ajax meer
Als het geld op zou zijn, dan was Alvarez allang vertrokken voor 30 miljoen. Daarnaast zou Kudus dan allang aangeboden worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hap nou niet zo, als je een puppy geen aandacht geeft gaat het op zoek naar een ander baasje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij hebt inzicht in het budget wat Mislintat mag uitgeven ja?
Bassie was nou bij uitstek geschikt geweest voor anderhalf jaar rijpen in Jong.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim geweest van die jongen, hij wilde zich juist ontwikkelen in het opbouwende voetbal ook al heeft hij daar totaal geen talent voor, leuk maar dan is Ajax wel één van de hardste leerscholen die er is.
Het enige wat je die jongen moet laten doen is duels winnen en de bal direct inleveren, maar dan is Ajax de slechtst mogelijke club om te spelen.
Ik geef puppy's altijd graag op hun flikker als ze niet willen luisteren....nou dat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hap nou niet zo, als je een puppy geen aandacht geeft gaat het op zoek naar een ander baasje.
Laat je ze dan roepen om hun moeder?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef puppy's altijd graag op hun flikker als ze niet willen luisteren....nou dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |