Saudi Arabië misschien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Ik denk dat dat uiteindelijk wel goed komt, hij is als homegrown-speler altijd wel interessant daar als selectievulling.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als we nog de financiele smet van Bassey kunnen wegvegen. Hopelijk hapt er nog een random PL team.
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Neuh, er zit niet echt een grap in. Dat zoiets misgaat kan een jaartje gebeuren, maar over het algemeen zal Ajax wel kampioen worden, zelfs met een modale eredivisietrainer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dachten we dat afgelopen jaar ook nietOf mis ik nu de grap.
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:14 schreef Houniet het volgende:
Ik lees nu weer overal dat Güler niets wordt.
Ik was even aan het genieten van iets wat onbereikbaar is. Laat mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja, no shit. Half Europa zit achter deze jongen aan.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef -XOR- het volgende:
Overigens denk ik dat Ajax de concurrentie nog wel zoveel angst inboezemt dat er zelfs met een B-trainer wel kampioen geworden wordt.
Maar ook dan moet je kijken naar value, z'n familie schijnt nogal hoog in de boom te zitten en steeds meer te vragen en tegen interesse uit de PL kan je sowieso niet op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Paar jaar geleden had het misschien nog enigszins realistisch geweest. Maar de realiteit van nu is dat we minder geld kunnen bieden en daarnaast hebben we nog niet eens EL veiliggesteld.
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:09 schreef manny het volgende:
[..]
Voor hunnie is 23 mio wisselgeld, en als de paniekmodus straks aangaat wordt hij hopelijk opgepikt. Lijkt me voor iedereen beter.
Ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte is geweest maar het lijkt op een paniekaankoop en dan kan een trainer nog zo pushen (als dat waar is) maar dan moet je als bestuurder gewoon nein nein nein zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft een van de bijzonderst gescoute Ajax-spelers, die jongen kan echt heel weinig met een bal. Terwijl hij bij best veel teams een nuttige kracht zou zijn.
Het is gedeeltelijk ook mentaal overigens.
Is ook wel zo, hij was ook wel het slachtoffer van linksbacks en middenvelders die verstoppertje speelden, een topper in de opbouw zal hij nooit worden maar puur als mandekker echt wel goed te gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk (#3 topscorer van het seizoen) noemde Bassey de beste verdediger waar hij dit seizoen tegen gespeeld heeft. Oke, het is maar Sydney van Hooijdonk maar geeft toch wel aan dat het verdedigend niet helemaal een koekebakker is. Bij veel teams hoeft ie alleen maar te verdedigen, heeft ie meer steun en hoeft ie met weinig ruimte in de rug te spelen en dan hebben spitsen gewoon een lastige avond tegen hem.
Complimenten van collega's en concurrenten op het veld hecht ik meestal toch wel aardig wat waarde aan, die gasten hebben veel beter door wie goed is en wie niet dan de gemiddelde kijker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin, dat was meer een Trauner, Bassey is wat meer een Sanchez, zulke spelers is echt wel werk voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat Sydney een kutspits is die graag in het duel wil komen. Dat is het enige dat Bassie dan weer wel kan.
Botteghin had doorgaans ook een werelddag tegen Luuk de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |