Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer op de paal (waarvan één een achterwaartse kopbal). Verder heeft 'ie gescoord, meermaals iemand vrij voor de keeper gezet en was 'ie vrijwel altijd aanspeelbaar.
hij speelde gisteren een fatsoenlijke pot idd. Makkelijk haten. Ook niet mijn favoriete speler en denk ook niet het niveau wat Ajax beter zal maken maar men is gewoon niet objectief. Sommigen doen alsof hij de reden is van de uitschakelingquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer op de paal (waarvan één een achterwaartse kopbal). Verder heeft 'ie gescoord, meermaals iemand vrij voor de keeper gezet en was 'ie vrijwel altijd aanspeelbaar.
Ja zoals afgelopen zomer toen er 15 spelers moesten worden ingepast.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom blijft die selectie daar intact.
Is het ook niet meer een soort Klaassen? Het spel maken kan hij nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een grote meneer uit wilde hangen. Heeft hij dat ergens gezegd?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.
Ja, klopt wel. Alleen weet Klaassen dat al lang van zichzelf en moet Taylor dat nog even ontdekken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook niet meer een soort Klaassen? Het spel maken kan hij niet
Die grote meneer uithangen valt toch wel mee? Die maniertjes tegen emmen waren tenenkrommend idd, maar kan me verder weinig dingen herinneren? Heeft ook (deels) terecht veel kritiek gekregen maar ook ontzettend veel shit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien ben ik te kritisch, maar als je een grote meneer wilt uithangen moet je hier gewoon het verschil maken toch? In mijn ogen is de gehele lichting gewoon tenenkrommend slecht in Jong Oranje.
Nog geen puntverlies dit seizoenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
op weg naar een kampioenschap onder Cultheld Steijn
daar, ik heb het vast eventjes gezegd
Jouw opstelling bij FM? Wat is ditquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
GK: De Gea
RB: Calabria
CB: Timber
CB: Maguire
LB: Tierney
CVM: Kanté
CM: Van der Boomen
CM: Klaassen
CAM: Rakitic
SP: Aubameyang
SP: Hoppe
Allemaal klinkklare onzin uiteraard maar dat je durft Maguire te noemenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
GK: De Gea
RB: Calabria
CB: Timber
CB: Maguire
LB: Tierney
CVM: Kanté
CM: Van der Boomen
CM: Klaassen
CAM: Rakitic
SP: Aubameyang
SP: Hoppe
Maguire is wereldklasse, Mr 100 Millionquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal klinkklare onzin uiteraard maar dat je durft Maguire te noemen
Er bestaat geen slechtere verdediger![]()
![]()
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maguire is wereldklasse, Mr 100 Million
en Ajax is het nederlandse Manchester City, dus we moeten wel altijd aan het wereldklasse niveau denken
ja maar ik heb tenminste ambitie, Ajax is het nieuwe ''FC Hollywood'', hier mogen alleen maar supersterren komenquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.
ambitie om lekker ff je rotzooi te verkondigen zekerquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar ik heb tenminste ambitie, Ajax is het nieuwe ''FC Hollywood'', hier mogen alleen maar supersterren komen
Paar keer verliezen en wat van zijn simpele one-liners en ze zijn snel klaar daar met die Hagenees gok ik.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer komt het pestgedrag tegen Steijn, zoals vorig seizoen tegen Schreuder
Misschien moet je je pilletjes even nemen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer komt het pestgedrag tegen Steijn, zoals vorig seizoen tegen Schreuder
Eens, dat klopt. Misschien ben ik gewoon gefrustreerd dat die gasten de mooiste baan van de planeet hebben en gisteren niet hebben laten zien er zin in te hebben. Ik vind dat als je jezelf goed genoeg acht voor Bayern er met kop en schouders moet uitsteken en ervoor zorgen dat je die pot gewoon wint. Het was gewoon erg slap allemaal.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een grote meneer uit wilde hangen. Heeft hij dat ergens gezegd?
Dat die hele lichting slecht is heeft verder weinig te maken met of Taylor goed of slecht speelde natuurlijk.
In een Ajax shirt moet je een voorbeeld geven, die maniertjes tegen Emmen zijn inderdaad mijn referentie. Dat je erg juicht als je scoort tegen City begrijp ik maar tegen Emmen in zo'n een verschrikkelijk kut seizoen dan heb je weinig zelfreflectie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Die grote meneer uithangen valt toch wel mee? Die maniertjes tegen emmen waren tenenkrommend idd, maar kan me verder weinig dingen herinneren? Heeft ook (deels) terecht veel kritiek gekregen maar ook ontzettend veel shit.
Het is een kloon van hem.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierbij ben je definitief dommer dan klaas.
Zeker, net of Stijn alles dan al heeft staanquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Ajax - Feyenoord op 24 september al, genieten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |