Ik ga er wel vanuit dat deze TD wat zorgvuldiger is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop je toch al snel weer 2 bassies van.
Die 50 voor Timber is gewoon al zo goed als rond. Die verhalen rondom Rice zijn eerder de sprookjes.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die 50 miljoen voor timber? Waren dat weer sproojes verhalen die nergens op gebaseerd warenBoevendien speelt die Declan Rice op dezelfde positie als TImber
Geloof er dus weinig van dat arsenal 170 miljoen gaat uitgeven voor 2 soorgelijke spelers. Ze hebben al een hele goede selectie,.Timber heeft vorig seizoen echt de sterren van de hemel gespeeld dat hij 50 waard zou zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 50 voor Timber is gewoon al zo goed als rond. Die verhalen rondom Rice zijn eerder de sprookjes.
Daarnaast geen idee waarom je denkt dat Timber en Rice op dezelfde positie spelen, voor de duidelijkheid het gaat om Jurrien Timber, Quinten is geen 50 miljoen waard (tenzij die bij Ajax had gespeeld dan uiteraard wel).
trekt de aandacht van een aantal die meer met zichzelf bezig kunnen zijn he.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een vermoeiend topic hebben jullie er van gemaakt
Je begrijpt ook echt helemaal niets van hè, Rice is een middenvelder en homegrown dus die zal tegen de 100 gaan kosten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof er dus weinig van dat arsenal 170 miljoen gaat uitgeven voor 2 soorgelijke spelers. Ze hebben al een hele goede selectie,.Timber heeft vorig seizoen echt de sterren van de hemel gespeeld dat hij 50 waard zou zijn.
klopt ik begrijp er helemaal niets van. Ajax zet heel hoog in met die 50 miljoen omdat het waarschijnlijk de enige speler is die nog verkoopbaar zou kunnen zijn op grond van zijn schittterende acties dit seizoen. Het is de enige manier om geld binnen te krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt ook echt helemaal niets van hè, Rice is een middenvelder en homegrown dus die zal tegen de 100 gaan kosten.
Dit en nou weer terug naar je bedje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt ik begrijp er helemaal niets van.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en nou weer terug naar je de dagbesteding.
Misschien wel je beste post in een lange tijd, dit soort kennis krijg je alleen maar vanuit een Harvard-opleiding.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
klopt ik begrijp er helemaal niets van
Bij de gemiddelde dagbesteding ligt het niveau stukken hoger.quote:
Nee ook saneren he, dat had je zelf al zo knap geconcludeerdquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt ik begrijp er helemaal niets van. Ajax zet heel hoog in met die 50 miljoen omdat het waarschijnlijk de enige speler is die nog verkoopbaar zou kunnen zijn op grond van zijn schittterende acties dit seizoen. Het is de enige manier om geld binnen te krijgen.
Ja kunnen deze reeks net zo goed sluiten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een vermoeiend topic hebben jullie er van gemaakt
Oh dat is de klas waar ze al zindelijk zijn zeker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde dagbesteding ligt het niveau stukken hoger.
Er moet sowieso een spits bij.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey zal na het jeugd-EK wel weer 6 maanden nodig hebben om fit te worden.
Lijkt me niet, Heerenveen heeft interesse schijnt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
Kik Pierie komt weer terug van de verhuurperiode. Zou dat nog een aanwinst zijn?
Dit keer gaan ze voor Adriaanquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat deze TD wat zorgvuldiger is.
Wát een originele grap..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |