En dan ook nog zo'n slecht gejat grapje van Marco van Basten.....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Wow, zo grappig dat je het in twee topics moest posten. Kneus.
gelukkig ben jij niet een dokter klaasjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan zo maar zijn dat het stress gevoel groter na zijn voorzitterschap was dan daarvoor.
Hij kan een posttraumatische stress-stoornis hebben gehad na zijn dramatische vertrek die eigenlijk weinig mensen zagen aankomen.
Hij kan last hebben gekregen van emotionele en lichamelijke reacties.
Dat is heel normaal bij personen als van der Sar die nooit iets uitstraalde van een zelfverzekerde persoonlijkheid. ik denk dat hij spijt heeft gehad van zijn beslissing. En dat kan tot lichamelijk klachten hebben geleid zoals een verhoogde bloeddruk wat zich dan verder uit in allerlei fysieke klachten. Wat mogelijk heeft geleid tot wat we nu horen.
Ah die andere teringmongool. Donder gewoon op met je debiele insinuaties.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan zo maar zijn dat het stress gevoel groter na zijn voorzitterschap was dan daarvoor.
Hij kan een posttraumatische stress-stoornis hebben gehad na zijn dramatische vertrek die eigenlijk weinig mensen zagen aankomen.
Dat is heel normaal bij personen als van der Sar die nooit iets uitstraalde van een zelfverzekerde persoonlijkheid. ik denk dat hij spijt heeft gehad van zijn beslissing. En dat kan tot lichamelijk klachten hebben geleid zoals een verhoogde bloeddruk wat zich dan verder uit in allerlei fysieke klachten. Wat mogelijk heeft geleid tot wat we nu horen.
ik heb een certificaat om hartoperaties uit te voerenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
gelukkig ben jij niet een dokter klaasje
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb een certificaat om hartoperaties uit te voeren
Jammer dat niemand jouw visie als expert op waarde weet te schatten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk je niet dat Edwin meer eieren had moeten eten?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb een certificaat om hartoperaties uit te voeren
Niet leuk, en al gebruikt door Ajax-spelers na de eerste hersenbloeding van Robbie de Wit.quote:
dat was een leuke spelerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet leuk, en al gebruikt door Ajax-spelers na de eerste hersenbloeding van Robbie de Wit.
quote:
wat is er precies hypocriet aan? Het feit dat hij terecht is opgestapt staat toch volledig los van een steunbetuiging?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
En nu opkomen met shirts met de naam van vd sar. Hoe hypocriet kan de voetbalwereld zijn
Klaassen, Wijndal, Pasveer wil ik geen A-keuzes meer noemen. Maar dat er nog aardig wat bij moet is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg matig tot nu toe, en dan staan er toch best wat A-keuzes op het veld.
Erg benieuwd naar de uitleg van waarom dit hypocriet is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
En nu opkomen met shirts met de naam van vd sar. Hoe hypocriet kan de voetbalwereld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |