SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
[ Bericht 82% gewijzigd door Black-Death op 22-08-2023 12:30:41 ]Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Voor 41 mio pond gewoon laten gaan wat mij betreft.quote:Volgens onder meer The Guardian heeft Ajax de vraagprijs voor Mohammed Kudus verhoogd en wil het minimaal 44 miljoen pond ontvangen, omgerekend ruim 51 miljoen euro. West Ham United heeft laten weten niet verder te willen gaan dan 41 miljoen pond, bijna 48 miljoen euro.
De onderhandelingen over de transfer zitten momenteel dan ook muurvast. Ondanks dat er al een persoonlijk akkoord is bereikt met de Ghanees twijfelt de Engelse club of het wel tot een transfer gaat komen en kijkt het al naar alternatieven. Zo ligt er ook de optie om de transfervrije Jesse Lingard vast te leggen.
Zal nog wel goed komenquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voor 41 mio pond gewoon laten gaan wat mij betreft.
Verwacht ik ook.quote:
Ik las dat ze hem sowieso wilden hebben maar uiteraard is het bedrag makkelijker op te hoesten als Paqueta vertrekt voor 100+ miljoen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
WHU zal ook wel wachten op transfer van Lucas Paqueta en dat is nu op losse schroeven dus ik heb niet al te veel verwachtingen nu.
Ik word steeds meer fan van die manquote:Tegenover het Duitse Kicker heeft Sven Mislintat uitgehaald naar De Telegraaf nadat hij de vraag kreeg waarom hij zo kritisch wordt benaderd. "Het is één boulevardblad in het bijzonder die alles en iedereen bij Ajax bekritiseert", aldus Mislintat. "Ik hecht geen enkele waarde aan een dergelijke bevooroordeelde en op de persoon gerichte berichtgeving."
Mislintat heeft het uitstekend naar zijn zin in Amsterdam. "Dit is een van de meest iconische en fascinerende clubs ter wereld", zo geeft hij aan. "Dat zie je in het stadion in elke kamer en op elke muur."
Momenteel wordt er hard gewerkt om de selectie op orde te krijgen. "We hebben tot 31 augustus de tijd. Daarna kunnen we niets meer corrigeren", zegt hij daarover. "Tegelijkertijd moeten we ook inkomsten genereren omdat we de Champions League zijn misgelopen. Voordat we kopen zullen we moeten verkopen."
Wat is de bron van dit bericht? Moet 'm even doorsturenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik word steeds meer fan van die man
Je zou verwachten dat zo’n mof toch wel iets gewend is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik word steeds meer fan van die man
Ik las het hier; https://ajax.supporters.n(...)iedereen-bij-Ajax%27quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is de bron van dit bericht? Moet 'm even doorsturen
Verliefd op een matras geworden waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moest twee dagen geleden ook toevallig aan hem denkenWaar is die heen joh
https://www.kicker.de/mis(...)-welt-964495/artikelquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is de bron van dit bericht? Moet 'm even doorsturen
Eigenhandig om zeep geholpen door onze tong. Kan iig het begin van de oude OP weer terug gezet worden?quote:
Dat is toch ook wel een beetje outdated?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eigenhandig om zeep geholpen door onze tong. Kan iig het begin van de oude OP weer terug gezet worden?
Alles beter dan dit Hyves plaatje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje outdated?
Hm heb toch liever dat hij vertrekt zodat er nog wat tijd is een vervanger te halen. Niet dat ie 30 aug alsnog weggaat.quote:
Er werd gevraagd om de OP te verbeterenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eigenhandig om zeep geholpen door onze tong. Kan iig het begin van de oude OP weer terug gezet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |