Omdat je een krachtterm gebruikte die op dit forum niet bepaald wenselijk is.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post gedelete in dit topic. Omdat ik kritisch was op Ajax of wat?
Malavita in VBL / Het gezellige TOTO KNVB Bekertopic 2022/23 #5KwartfinaleFLOP
Welke krachtterm dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je een krachtterm gebruikte die op dit forum niet bepaald wenselijk is.
Nee, het kanjerjoden i.c.m. de rest van je post slaat gewoon nergens op. Niet zo miepen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je delete die post vanwege het woord ‘stront’?
‘slaat gewoon nergens op’ , lekker ruim interpretabel. En kanjerjoden mag ook ineens nietquote:Op zondag 12 februari 2023 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, het kanjerjoden i.c.m. de rest van je post slaat gewoon nergens op. Niet zo miepen.
Dankje.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘slaat gewoon nergens op’ , lekker ruim interpretabel. En kanjerjoden mag ook ineens nietEerst had je het over een krachtterm en nu is het weer ineens iets heel anders. Zoals de wind waait waait Sked’s jasje. Echt een kanjer van een mod.
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja kanjermod.
Leg me eens uit dan: ‘joden lopen altijd weg’ is schijnbaar iets wat wel acceptabel is, want daar doe je niets mee qua post. Helemaal prima. Maar waarom is ‘kanjerjoden’ dan niet toegestaan en genote?
Niet echt een running gag in VBL hoor. Gewoon feitenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.
Ah een running gag. Ok. Die gaan we veelvuldig gebruiken dan als dat mag. Dank voor de duiding kanjer!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je er in de context van jouw post prima iets anders in kan lezen en bet andere een onschuldige running gag in VBL is.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
VBL / PEC Zwolle #31 Op naar de KKD
Wil iemand topictitel even aanpassen naar "Op naar de eredivisie"
Bedankt!
Bekijk het van de zonnige kant makker brother :quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut mods hebben we toch. Het mag niet te leuk worden. Ga zo door en vermoord je eigen forum. De moed is al verder in m'n schoenen gezonken dan ooit. Ik word niet eens meer kwaad.
VBL / Wie
Niet alle topics kunnen zoveel kwaad, maar voor nu heeft hij even een ban.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Waarom blijft tong80 VBL maar onderschijten? @:Coco @:sked
Doe er maar eens wat aan.
Waar wens ik iemand een hersenbloeding toequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef Tjacka het volgende:
Users een hersenbloeding toewensenbelachelijk hoor @:onlogisch
Ook dat is natuurlijk ver over het randje. Als modderator heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar wens ik iemand een hersenbloeding toe
Ik vraag of hij er één gehad heeft. Gezien zijn opmerking niet geheel onterecht.
I see what you did therequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk ver over het randje. Als modderator heb je een voorbeeldfunctie.
Als ik dit allemaal zo lees, dan had @onlogisch zeker een punt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat "moderator onlogisch" werkelijk alle perken te buiten is gegaan met zijn opmerking aan mijn adres met betrekking tot het al dan niet gehad hebben van een hersenbloeding. Temeer omdat hij dondersgoed weet dat ik gisteren een hele zware dag heb gehad op het forum nadat user "tong80" mij aanzette tot zelfmoord.
Ik zie graag binnen vijf werkdagen een verbeterplan tegemoet waaruit blijkt hoe dergelijke incidenten in de toekomst kunnen worden voorkomen. Op dit moment voel ik mij namelijk niet veilig binnen de community en niet vrij om met open vizier over het edele voetbalspel te discussiëren.
Ik steun deze petitie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Waarom blijft tong80 VBL maar onderschijten? @:Coco @:sked
Doe er maar eens wat aan.
Oh dankjewel voor je feedback vriend.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Omdat je refereert aan de Tweede Wereldoorlog
Geen probleem. Ik weet nog uit vroegere tijden dat ze daar wat gevoelig voor zijn, net als schelden met kanker. Dus tegenwoordig voer ik mijn dialoog hier wat anders. Toch een fijne verbetering denk ik zoquote:Op donderdag 27 april 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dankjewel voor je feedback vriend.
kaulo mag ook niet meerquote:Op donderdag 27 april 2023 23:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik weet nog uit vroegere tijden dat ze daar wat gevoelig voor zijn, net als schelden met kanker. Dus tegenwoordig voer ik mijn dialoog hier wat anders. Toch een fijne verbetering denk ik zo
Zekerquote:Op donderdag 27 april 2023 23:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Terecht toch. Weet je wat het betekent überhaupt?
Hier, van jullie regionale debielenzender
Heb ik vandaag niet gepost volgens mij, maar los daarvan vind ik dat persoonlijk niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker
Fc Neuzenvreugd vind ik ook behoorlijk antisemitisch maar dat mag wel
Afgelopen weken wel.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb ik vandaag niet gepost volgens mij, maar los daarvan vind ik dat persoonlijk niet.
Over het hoofd gezien, je had de TR niet helemaal goed gezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Beste @:Coco,
Ik begrijp volledig dat je mijn schelden met kanker weghaalt uit het ajaxtopic, maar waarom wordt de andere post waarin het woord kanker gebruikt dan niet verwijderd?
Het is net als kinderen opvoeden, je moet wel consequent zijn. En beginnen bij de persoon die ermee start.
Over het hoofd gezien of is @:LitmanenAFCA die zo tekeer gaat tegen grote vriend @:klaasweetalles oke omdat het een vriendje van je is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |