Ja, ik vind eigenlijk niet zoveel mis met de opmerkingen die buitenstaanders maken. Soms is het een beetje cynisch van aard, maar het is gewoon prima. Dan zijn we een paar posts verder en komt LitmanenAFCA met een kutpost.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
In het verleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.
Klaas in het Ajax topic daarentegen brengt wel een constante stroom aan bagger voor.
Zoals ik net in het bericht al zei. Het maakt me niet zoveel uit wie het probleem zijn. Dat zoeken de mods maar uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral LitmanenAFCA die het lont in het kruitvat steekt door totaal irrelevante jijbakken te maken.
Watquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Door dat gehannes van Klaas constant krijg je ook sneller ergernissen als users wel gewoon normaal iets posten en escaleert het constant om de kleinste dingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef Malavita het volgende:
De bron is toch echt vooral klaas en niet litmanenafca (naast af en toe iets te veel cynisme van de usual suspects waar je toch echt de verkeerde intentie van kan ruiken)
Wel als je ze een subforumban geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Het is helemaal niet mogelijk mensen uit een topic te bannen.
Wel als je ze een permban geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Het is helemaal niet mogelijk mensen uit een topic te bannen.
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel als je ze een permban geeft.
Niet dat ik dit wil trouwens. Negeren lijkt mij in deze casus een veel betere oplossing.
Dan moeten we de luie VBL-mod vervangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.
Ze kunnen ook users verbieden in een bepaald topic te posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel als je ze een permban geeft.
Niet dat ik dit wil trouwens. Negeren lijkt mij in deze casus een veel betere oplossing.
Die mogen wel in het WK-wijven forum posten ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kunnen ook users verbieden in een bepaald topic te posten.
Zo was een deel van de VBLSC-kliek op enig moment vanwege bepaalde gedragingen niet meer welkom in het lesbo-topic.
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die mogen wel in het WK-wijven forum posten ?
Weet je wat ook werkt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin. Enige wat werkt is gewoon die posts meteen verwijderen.
Vooral niet negeren. Dan kan de klémtoon te zwart-wit worden geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
dat kan. Verziekt alsnog het topic, alleen in mindere mate. De eerder geposte oplossingem lijken beter imo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
Dus ipv dat jij je werk doet moeten andere het maar negeren? Beetje omgekeerde wereld niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt?
Niet reageren.
verstandige postquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel mijn emotionele post wegmodden maar niks ondernemen in het Ajax topic.
Het is tijd voor verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |