Die doen al maanden niks je kan niet verwachten dat ze nu ineens hun werk gaan doen he.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoi mods. Helemaal prima dat Psv en Feyenoord fans in het Ajax topic posten. Maar zouden jullie ze eens kunnen vragen om het dan tenminste inhoudelijk te houden en niet steeds dat je 3 topics moet terug lezen om 1 inhoudelijke post te vinden. Omdat er een paar weer op elkaar zitten te zeiken. Het maakt het Ajax topic laatste tijd nogal kut om te volgen.
Doe geen moeite, dat is blijkbaar veel te veel gevraagd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoi mods. Helemaal prima dat Psv en Feyenoord fans in het Ajax topic posten. Maar zouden jullie ze eens kunnen vragen om het dan tenminste inhoudelijk te houden en niet steeds dat je 3 topics moet terug lezen om 1 inhoudelijke post te vinden. Omdat er een paar weer op elkaar zitten te zeiken. Het maakt het Ajax topic laatste tijd nogal kut om te volgen.
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.
het is vrijwilligerswerk hequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat is blijkbaar veel te veel gevraagd.
Zelfs bij vrijwilligerswerk is het de bedoeling dat je wat doet he.quote:
Jarenlang is het andersom geweest. Erg vermoeiend dus ik kan de ergernis wel begrijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral gejank van Ajacieden die blijkbaar het concept openbaar forum niet helemaal begrijpen.
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Jarenlang is het andersom geweest. Erg vermoeiend dus ik kan de ergernis wel begrijpen.
Ik snap sowieso niet waarom ze users terug laten komen die al meerdere langdurige bans aan hun broek hebben gekregen, maar goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligt
Die jongen is een safe space nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de posts van klaas als storend worden ervaren kan ik wel begrijpen, maar zelfs als je inhoudelijk meepost zijn users als lafca op hun piemeltje getrapt. Denk dat daar de nuance ligt
Isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die jongen is een safe space nodig.
Geef ik je gelijk is het nog niet goed jeetje zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik plaats er soms een nieuwsberichtje. Maar binnen 5 minuten is het weggezakt door een fittie tussen Tarado Klaas vrijgevochten en Caland.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.
Alsof ik voor m'n lol hier post.quote:
Wat is er inhoudelijk aan jouw posts in het Ajax topicquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent vast ook voor de doodstraf.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze users terug laten komen die al meerdere langdurige bans aan hun broek hebben gekregen, maar goed.
Lees ze maar even na, inhoudelijker dan jij ooit hebt gepost met je voortdurende stroom aan recycletroep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er inhoudelijk aan jouw posts in het Ajax topic
Caland heeft een jaar geleden nog om een ban voor mij gevraagd als huilende Feijenoorder.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk is het nog niet goed jeetje zeg.
Maar ik heb helemaal geen moeite als je inhoudelijk mee post alleen hebben de helft van jou post de bedoeling om te trollen daar gaat het vooral mis.
Dus als jij dat eens iets minder doet dan zal ik ook niet meer reageren.
Geef eerst maar eens voorbeelden van reclycletroep. Ik kan er niks aan doen dat Ajax over het algemeen kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lees ze maar even na, inhoudelijker dan jij ooit hebt gepost met je voortdurende stroom aan recycletroep.
Wat een rare vergelijking.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent vast ook voor de doodstraf.
Nee hoor. De doodstraf kun je niet herstellen. Een permban wel. Anders had ik nu niet op je kunnen reageren.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wie wat doet. Maar het is laatste tijd een en al gezeik tussen paar users en het maakt het lezen van het topic gewoon kut.
Volgens mij is het vooral LitmanenAFCA die het lont in het kruitvat steekt door totaal irrelevante jijbakken te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk niet zoveel mis met de opmerkingen die buitenstaanders maken. Soms is het een beetje cynisch van aard, maar het is gewoon prima. Dan zijn we een paar posts verder en komt LitmanenAFCA met een kutpost.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Slobeend het volgende:
De LitmanenAFCA die nogal een geschiedenis heeft van nutteloze trollposts in het Feyenoord-topic.
In het verleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals wat? Zie die gozer werkelijk nooit bij ons posten.
Klaas in het Ajax topic daarentegen brengt wel een constante stroom aan bagger voor.
Zoals ik net in het bericht al zei. Het maakt me niet zoveel uit wie het probleem zijn. Dat zoeken de mods maar uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral LitmanenAFCA die het lont in het kruitvat steekt door totaal irrelevante jijbakken te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |