Mensen die weddenschappen afsluiten en het vervolgens niet nakomen zijn waardeloos volk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijft
Plus hij houdt tenminste aan zijn woord als hij een domme weddenschap heeft afgesloten.
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Mentions werken niet na een edit
Mentions werken niet in een OP
Je faalt hier dus dubbel
Gohquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Mentions werken niet na een edit
Mentions werken niet in een OP
Je faalt hier dus dubbel
Breek centraal anders volledig af uit woede/blijdschap scheelt mij weer weken nachtwerk.quote:
Wat lief zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is @:dombohetolifantje1 de enige Fokker die ik echt stoer vind, de rest is allemaal een bepaalde vorm van treurnis.
Inclusief ikzelf hoor, mijn post hierboven was niet serieus.
Als dat zou kunnenquote:
Nee om heel eerlijk zijn voel ik die vijandigheid naar hem echt totaal niet meer.quote:
Mochten we achterkomen dan hoop ik vurig dat Berghuis hem maakt. Ik wil de Caland's van deze wereld die netten zien trotseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee om heel eerlijk zijn voel ik die vijandigheid naar hem echt totaal niet meer.
Ik denk dat dit komt door die Disney docu, na een anderhalf jaar moeten dealen met Cor Pot verbaast het mij dat die knul het nog zo lang heeft volgehouden bij ons.
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mochten we achterkomen dan hoop ik vurig dat Berghuis hem maakt. Ik wil de Caland's van deze wereld die netten zien trotseren.
Bij de 0-1 van Berghuis vormt dat opeens geen obstakel meer voor sommige gok ik zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon jij in Zuid-Holland @onlogischquote:
Jazeker forumgebruikster @Pisces29quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon jij in Zuid-Holland @:onlogisch
Jammer dat hij nog niet terug is met account nummer 382quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Gepost om exact 20:10:00
@:Muskusboktor57 zou trots geweest zijn.
Hij blijft dit keer wel wat langer weg dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog niet terug is met account nummer 382
Die komt niet meer terugquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog niet terug is met account nummer 382
Dat weet hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Rebecca pijpt waarschijnlijk beter.
Bij dit soort quotes komt @Littlerabbit meteen binnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Rebecca pijpt waarschijnlijk beter.
Jaloezie siert je niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dit soort quotes komt @:Littlerabbit meteen binnen.
Ik vooral in welke positiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef Sked het volgende:
Ben erg benieuwd of @:Caland een beetje kan ballen
Nee, alleen schoppen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef Sked het volgende:
Ben erg benieuwd of @:Caland een beetje kan ballen
Wat een apart liedje.quote:
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit morgen rond half 10 aan de eerste baco, laat mij even mijn stem en keel proberen terug te krijgen
Dat is nou echt een usert die ik mis.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Gepost om exact 20:10:00
@:Muskusboktor57 zou trots geweest zijn.
Klap in het gezicht van Jancees, Doublepain, Jojoortje, Saind, Insomnia, Kapiteitje, KnutdeIJsbeer, stylo, Ajacied422, Maxi-mus, Lange_Lans en andere figuren die hier nooit meer posten.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is nou echt een usert die ik mis.
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Jancees, Doublepain, Jojoortje, Saind, Insomnia, Kapiteitje, KnutdeIJsbeer, stylo, Ajacied422, Maxi-mus, Lange_Lans en andere figuren die hier nooit meer posten.
De focus van verschillende camera's kan wel eens een probleem worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of het nog een beetje te zien is op tv met al die netten.
de EU stemt in april (was eerst eind 2022) over regeltjes, richtlijnen en europese toezichthoudersquote:Op zondag 22 januari 2023 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Klaas Knot (te gast bij WNL ) die begint over een bestuursorgaan/regulering voor crypto @:aTypisch
Curry.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kbb @onlogischquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kbb @:onlogischTrots op je maatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ; 19:08![]()
ik heb pizza besteldquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkoolquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met of zonder rookworst?quote:
Lekker toch? Gaat niks boven pizza.quote:
Boerenkool met zalm heb ik nog nooit gegeten, dit lijkt me zeker apart. Gezien je review is het zeker de moeite waard om eens te proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder
Het was een soort ovenschotel met ook zalm erin heel apart.
Bestaat er al een boerenkoolpizza?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch? Gaat niks boven pizza.![]()
Of boerenkool.
Dat zou ik zeker proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boerenkool met zalm heb ik nog nooit gegeten, dit lijkt me zeker apart. Gezien je review is het zeker de moeite waard om eens te proberen.
Dat zou minder debiel zijn dan ananas.quote:
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.quote:
Zal even bij de EkoPlaza kijken deze week.quote:
De gemiddelde Italiaan zou zichzelf sowieso verhangen door de Nederlandse keuken.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.
[ afbeelding ]
Ik durf sowieso geen Italiaan binnen te laten als ik zelf pastasaus maak of een bakplaat met deeg sta te decoreren.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.
[ afbeelding ]
Kom niet aan onze zuurkool, hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
De gemiddelde Italiaan zou zichzelf sowieso verhangen door de Nederlandse keuken.
Misschien maakt hij het te zuur.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:Drizzt_Dourden maar een kleine minderheid hier, met zijn ongefundeerde haat tegen zuurkool.
#teamDrizztquote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:Drizzt_Dourden maar een kleine minderheid hier, met zijn ongefundeerde haat tegen zuurkool.
Ik vind het gewoon echt goor.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt goor.
RRRAAAAARRRRRquote:
Sorry, maar hier kan ik geen like voor geven.quote:
Wat ben je toch een aparte gozer.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder
Het was een soort ovenschotel met ook zalm erin heel apart.
Liever andere stamppotten, maar beetje zuurkool op een broodje worst is wel hemels voer echt waar.quote:
Dit neem je terugquote:Op zondag 22 januari 2023 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een aparte gozer.
Vanmiddag was ze zuur omdat Ajax alsnog een kool maakte.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik geen like voor geven.
Ja, uitgerekend onze lieve Niels zag het niet aankomen.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanmiddag was ze zuur omdat Ajax alsnog een kool maakte.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, uitgerekend onze lieve Niels zag het niet aankomen.
Weer die PI confusion, maar praat vooral verder.quote:
Hij maakte zich ook wel heel druk om een cover, vond het een sterk interview maar dat gedeelte sloeg echt nergens opquote:Op zondag 22 januari 2023 21:42 schreef hollandia02 het volgende:
Reactie AD-hoofdredacteur Rennie Rijpma
,,Ik hoop dat Berghuis ook heeft gelezen wat er op en achter die cover stond. Als redactie van het AD hebben we de stemming tegen Steven Berghuis juist gedeëscaleerd. Dat laat de bewuste cover zien, als je niet alleen naar de foto kijkt, maar ook de tekst leest. Zoals Berghuis zelf ook aangaf, begrijpen wij fluitconcerten tegen een speler die kiest voor een aartsrivaal en daar ligt ook de grens van het toelaatbare.’’
Wat een arrogantie ahahaha, noemen het slachtoffer van de krant juist de loser door te zeggen dat hij context gewoon nou eenmaal niet begrijpt, het was namelijk deëscaleren domme Berghuis.
Ze zit nu bij Renze en draait er nog omheen. Prachtige vrouw.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:42 schreef hollandia02 het volgende:
Reactie AD-hoofdredacteur Rennie Rijpma
,,Ik hoop dat Berghuis ook heeft gelezen wat er op en achter die cover stond. Als redactie van het AD hebben we de stemming tegen Steven Berghuis juist gedeëscaleerd. Dat laat de bewuste cover zien, als je niet alleen naar de foto kijkt, maar ook de tekst leest. Zoals Berghuis zelf ook aangaf, begrijpen wij fluitconcerten tegen een speler die kiest voor een aartsrivaal en daar ligt ook de grens van het toelaatbare.’’
Wat een arrogantie ahahaha, noemen het slachtoffer van de krant juist de loser door te zeggen dat hij context gewoon nou eenmaal niet begrijpt, het was namelijk deëscaleren domme Berghuis.
En hij vond René van der Gijp dom.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakte zich ook wel heel druk om een cover, vond het een sterk interview maar dat gedeelte sloeg echt nergens op
Ja daar had hij dan weer gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij vond René van der Gijp dom.
Ja, die kraamt meestal ook maar wat onzin uit en denkt dan dat hij een of andere grote denker is.quote:
Steven seagal op rtl7quote:Op zondag 22 januari 2023 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die kraamt meestal ook maar wat onzin uit en denkt dan dat hij een of andere grote denker is.
Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.quote:
ik heb een stevige mening over mensen onder de 50 die vaak studio voetbal kijkenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.
Ik kijk het niet vaak gelukkig, dus ik hoop hier goed weg te komen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een stevige mening over mensen onder de 50 die vaak studio voetbal kijken
kan er mee doorquote:Op zondag 22 januari 2023 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk het niet vaak gelukkig, dus ik hoop hier goed weg te komen.
Bizarre prioriteiten maar ok.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",quote:
choina natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",
Dit wist ik niet maar wie zal die derde partij zijn?
Pffff, diep. Steven zet ons wel aan het denken!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",
Dit wist ik niet maar wie zal die derde partij zijn?
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherpquote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, diep. Steven zet ons wel aan het denken!
ik kijk stargate sg-1quote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherp
Ik wil eigenlijk naar bed maar moet rekken gezien mijn nachtwerk morgen.quote:
Ben je dan alleen aan het werk of met anderen?quote:Op maandag 23 januari 2023 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed maar moet rekken gezien mijn nachtwerk morgen.
Dan maar met echte kwaliteit
Hoop op weinig externe partijen maar geen idee eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan alleen aan het werk of met anderen?
"Dit programma is helaas niet terug te kijken" IK BEN WOEDENDquote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherp
Willem is aanwezig dat is altijd goed helaas zat Maurice de hond er ook. Mijn god hoe kan hij zo vol van zichzelf zijn en blijven.quote:Op maandag 23 januari 2023 02:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Dit programma is helaas niet terug te kijken" IK BEN WOEDEND
Nu ga ik maar even van Harry genieten.
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje rillerig en heb een minimale verkouden neus. Moet ik nu als een malle testen?
Last van aanstelleritus?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje rillerig en heb een minimale verkouden neus. Moet ik nu als een malle testen?
Met deze liefde, volg je ook F1?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact gepost om 10:00:00
Het hart van mij en @:Muskusboktor57 slaat een keertje over.
Leef graag in de 6e versnelling en grote afkeer van luie mensen, dus denk het niet echt.quote:
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga voor de zuurkoolquote:Op maandag 23 januari 2023 10:33 schreef Sked het volgende:
De boerenkool, andijvie en zuurkool zijn allemaal in de bonus bij de Appie.
Ik wil het ook best nog een keer zeggen als hij wakker is.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
@:Drizzt noteer je deze vast voor vanavond?
Speciaal iets anders zeggen om te kijken of users hebben opgelet.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil het ook best nog een keer zeggen als hij wakker is.
Sinds je aanstelling heb je @Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?quote:Op maandag 23 januari 2023 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Speciaal iets anders zeggen om te kijken of users hebben opgelet.
Hoho, ik ben ook van de PR.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
3 moderators die in een SC praten over een andere moderator.
FOK! = deaud @:tong80
eensquote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik doel op users, kijken of ze de SC gelezen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds je aanstelling heb je @:Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?
Meer blauw dan zwart.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal sinds de aanstelling van @GGMM als FA. Ik wil hier niets mee insinueren maar opvallend is het welquote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de aankomst bij de rechtbank van De MosGod @:haags
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds je aanstelling heb je @:Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?
quote:
Mosterdquote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bammetjes ham, kaas, mosterdgenot
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 januari 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de aankomst bij de rechtbank van De MosGod @:haags
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:12 schreef TLC het volgende:
Europameister in Deutschland met de Koemannetjes aan het roer
https://nos.nl/artikel/24(...)ipe-terug-naar-4-3-3
![]()
Godsallejezus wat een zeikerdsquote:Koeman heeft zijn broer Erwin, Sipke Hulshoff en Patrick Lodewijks als assistenten meegenomen. Daar zit niemand van kleur tussen, werd op de persconferentie opgemerkt. Moest daarmee geen rekening worden gehouden in de samenstelling van de staf?
Koegodquote:"Wat ik probeer is de beste staf creëren", zegt Koeman erover. "Dan kijk ik niet naar kleur of geen kleur; ik kijk naar kwaliteit. We denken binnen de KNVB allemaal na over zaken als vrouw- of van kleur-zijn binnen het voetbal, hoewel ik ook vind dat dit item in Nederland soms een tikkeltje wordt overdreven."
Zuurkoolquote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Cannelloni met spinazie en ricotta.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig chinees nieuwjaar trouwens nog skedquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
Ik heb een zwak voor goede Italiaanse gerechten.
Ben ook dol op macaroniquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
Ik heb een zwak voor goede Italiaanse gerechten.
Is Sked een Chinees?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig chinees nieuwjaar trouwens nog sked
Heetquote:
Simpele goeie macaroni met geraspte kaas, als je na een lange dag thuiskomt.quote:
Wat toevallig. Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is correctquote:Op maandag 23 januari 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het bah is kan je wellicht gewoon niet koken
Geen plakje?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Simpele goeie macaroni met geraspte kaas, als je na een lange dag thuiskomt.
Je eet maar gewoon je bord leeg.quote:
Ok papaquote:Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je eet maar gewoon je bord leeg.
Ik volg @Scrummie altijd en die is gestopt.quote:
Sterkte, Sked.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:44 schreef Sked het volgende:
8.5/10 voor deze aflevering
@:GGMM @:Scrummie @:Fok-it
Mag ik jullie daarmee feliciteren?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:23 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik zijn superfans van de serie tlou
Met de geriefelijke groeten van moderator @ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik jullie daarmee feliciteren?
Pleur zo'n gek levenslang in een dwangbuisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Alex SozeGOD
De samenleving zou niets missen als die gast nooit meer buiten zou komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Alex SozeGOD
Wel een beetje bang dat het toch net iets teveel not my cup of tea gaat worden, maar als het genre je aanspreekt moet je kijken gok ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Last of Us, HBO. Zelf nog niks van gezien maar Caland en Sked zijn enthousiast.
Niet verbaasd dat een figuur als jij Alex adoreert.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Alex SozeGOD
Ik moet altijd erg lachen om dit soort infantiele figuren, een beetje zoals jouw modschap hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet verbaasd dat een figuur als jij Alex adoreert.
Ik heb nog geen HBO. Misschien ook maar eens een maandje proberen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Last of Us, HBO. Zelf nog niks van gezien maar Caland en Sked zijn enthousiast.
Doen. The Last of Us is een topserie (tot nu toe).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen HBO. Misschien ook maar eens een maandje proberen.
Ik heb het sinds de aanbieding toen ze begonnen in Nederland. Afhankelijk van wat je vroeger aan HBO series hebt gezien heb je dan eea te bingen. Die nieuwere series zijn wekelijks een aflevering dus met een 1 maandje lukt het dan niet die in zijn geheel te zien, tenzij je wacht tot alles van die specifieke serie erop staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon kuiken die hap.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:37 schreef KingRoland het volgende:
Alex soze
zeg het maar @:rambodirk @:wereldgozer
@Paul is fan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het sinds de aanbieding toen ze begonnen in Nederland. Afhankelijk van wat je vroeger aan HBO series hebt gezien heb je dan eea te bingen. Die nieuwere series zijn wekelijks een aflevering dus met een 1 maandje lukt het dan niet die in zijn geheel te zien, tenzij je wacht tot alles van die specifieke serie erop staat.
Staan erg veel kwaliteitsseries op.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.
Dat kan je ook via Google vinden zonder een abo te nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.
Oké, opnieuw. De volle HBO ervaring proeven dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan je ook via Google vinden zonder een abo te nemen.
gelukkig praat ik nooit over streamingsdienstenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Users die over streamingsdiensten praten hebben zonder uitzondering een micro vagina.
Klap in het gezicht van voormalig forumgebruiker @Doublepainquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.
De heimelijke verlangens van @RamboDirkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Users die over streamingsdiensten praten hebben zonder uitzondering een micro vagina.
Op elk potje past een deksel(tje).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De heimelijke verlangens van @:rambodirk
Hallo @onlogischquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wat brengt de dag vandaag?
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kostenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:onlogisch
Stukje werken, stukje sporten, stukje streamingdienst kopen. En jij?![]()
Hoe is het met je dak afgelopen?
En First Dates hopelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:onlogisch
Stukje werken, stukje sporten, stukje streamingdienst kopen. En jij?![]()
Hoe is het met je dak afgelopen?
Dat zijn echt waardeloze dure zaken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kosten
Voordeel is wel dat ik de kosten deel met de buren maar vervelend is het wel.
Elke dag een nieuwe date.quote:
een lekkage verhelpenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kosten
Voordeel is wel dat ik de kosten deel met de buren maar vervelend is het wel.
Stable coinquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een lekkage verhelpen
gewoon bitcoin kopen
Hey maatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van voormalig forumgebruiker @:Doublepain
Erwtensoep.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Boerenkoolquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kipquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dacht dat het over hbo-opleidingen gingquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Aanbod van HBO ziet er wel leuk uit.
Kan ik als allerlaatste persoon aan Band of Brothers beginnen.
avgquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Band of Brothersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Nog een toetje?quote:
wtfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
@3rr0r illustreert dit graagquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gooit er elke dag een hele Viennetta in
Ja, sorry.quote:
Zo in de bips.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gooit er elke dag een hele Viennetta in
Ik heb het ook niet gezien.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.quote:
Chineesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is die film slecht of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is die film slecht of niet?
Slechts mijn ziel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Dat zou idd kunnen. Oorlog vind ik echter altijd leuk. Dus denk dat het wel een hit en geen miss wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welworden
Ik vond zelf Euphoria erg tof.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks betersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland keek dit voor de lekkere wijven (zelf nog niet gekeken)
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks beters
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonagequote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.
Zendaya is wel waanzinnig jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonage
Zelden een overtuigendere actrice gezien
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.
Ben daar normaal ook totaal niet van
Stringer Bellquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.quote:
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.
Wat zijn jouw genres?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.
Maar zal wel een poging wagen als ik die 374 andere dingen heb gezien.
Wat ben je toch ook altijd een heerlijke jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk momenteel de eerste aflevering van The last of us. Als je lang genoeg wacht kun je weer genoegen nemen met mijn spoiler zoals Ozark @:Pisces29
Nooit gezien. Twee minuten was altijd genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?
The Wire heb ik ook wel twee keer gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Mooie sneer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey maat
Hij ging vandaag nog viral!
[ twitter ]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.quote:
Als Jan Roos zou snappen wat het woord ‘proleet’ betekent zou hij vast heel gekwetst zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie sneer.
Jan Roos is een enorme proleet.
Ik zeg nu niks, maar gelukkig maak ik het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sopranos ook. Dan houdt het wel aardig op
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Succes met Interstellar (lol)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Jep, maar er zijn ook wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met Interstellar (lol)
Chernobyl is erg goedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Wat heeft HBO ook alweer nog meer, True Detective... Six Feet Under is ook wel wat. Succession beste intro tune.
Voelt vast vertrouwd als je Adèle luistert, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.
vertrouwtquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voelt vast vertrouwt als je Adèle luistert, toch?
Zonnetje aan huis, Kees & co en Bassie en Adriaan zijn gelukkig altijd nog kijkbaar voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |