Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik als allerlaatste persoon aan Band of Brothers beginnen.
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.quote:
Chineesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Wat is die film slecht of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Aanbod van HBO ziet er wel leuk uit.
Kan ik als allerlaatste persoon aan Band of Brothers beginnen.
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is die film slecht of niet?
Slechts mijn ziel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Dat zou idd kunnen. Oorlog vind ik echter altijd leuk. Dus denk dat het wel een hit en geen miss wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welworden
Ik vond zelf Euphoria erg tof.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks betersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland keek dit voor de lekkere wijven (zelf nog niet gekeken)
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks beters
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonagequote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.
Zendaya is wel waanzinnig jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonage
Zelden een overtuigendere actrice gezien
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |