De focus van verschillende camera's kan wel eens een probleem worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of het nog een beetje te zien is op tv met al die netten.
de EU stemt in april (was eerst eind 2022) over regeltjes, richtlijnen en europese toezichthoudersquote:Op zondag 22 januari 2023 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Klaas Knot (te gast bij WNL ) die begint over een bestuursorgaan/regulering voor crypto @:aTypisch
Curry.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kbb @onlogischquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kbb @:onlogischTrots op je maatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ; 19:08![]()
ik heb pizza besteldquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkoolquote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met of zonder rookworst?quote:
Lekker toch? Gaat niks boven pizza.quote:
Boerenkool met zalm heb ik nog nooit gegeten, dit lijkt me zeker apart. Gezien je review is het zeker de moeite waard om eens te proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder
Het was een soort ovenschotel met ook zalm erin heel apart.
Bestaat er al een boerenkoolpizza?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch? Gaat niks boven pizza.![]()
Of boerenkool.
Dat zou ik zeker proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boerenkool met zalm heb ik nog nooit gegeten, dit lijkt me zeker apart. Gezien je review is het zeker de moeite waard om eens te proberen.
Dat zou minder debiel zijn dan ananas.quote:
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.quote:
Zal even bij de EkoPlaza kijken deze week.quote:
De gemiddelde Italiaan zou zichzelf sowieso verhangen door de Nederlandse keuken.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.
[ afbeelding ]
Ik durf sowieso geen Italiaan binnen te laten als ik zelf pastasaus maak of een bakplaat met deeg sta te decoreren.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet alleen geen Italiaan tegenkomen als je dit eet, die vermoordt je.
[ afbeelding ]
Kom niet aan onze zuurkool, hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
De gemiddelde Italiaan zou zichzelf sowieso verhangen door de Nederlandse keuken.
Misschien maakt hij het te zuur.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:Drizzt_Dourden maar een kleine minderheid hier, met zijn ongefundeerde haat tegen zuurkool.
#teamDrizztquote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:Drizzt_Dourden maar een kleine minderheid hier, met zijn ongefundeerde haat tegen zuurkool.
Ik vind het gewoon echt goor.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt goor.
RRRAAAAARRRRRquote:
Sorry, maar hier kan ik geen like voor geven.quote:
Wat ben je toch een aparte gozer.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder
Het was een soort ovenschotel met ook zalm erin heel apart.
Liever andere stamppotten, maar beetje zuurkool op een broodje worst is wel hemels voer echt waar.quote:
Dit neem je terugquote:Op zondag 22 januari 2023 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een aparte gozer.
Vanmiddag was ze zuur omdat Ajax alsnog een kool maakte.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik geen like voor geven.
Ja, uitgerekend onze lieve Niels zag het niet aankomen.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanmiddag was ze zuur omdat Ajax alsnog een kool maakte.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, uitgerekend onze lieve Niels zag het niet aankomen.
Weer die PI confusion, maar praat vooral verder.quote:
Hij maakte zich ook wel heel druk om een cover, vond het een sterk interview maar dat gedeelte sloeg echt nergens opquote:Op zondag 22 januari 2023 21:42 schreef hollandia02 het volgende:
Reactie AD-hoofdredacteur Rennie Rijpma
,,Ik hoop dat Berghuis ook heeft gelezen wat er op en achter die cover stond. Als redactie van het AD hebben we de stemming tegen Steven Berghuis juist gedeëscaleerd. Dat laat de bewuste cover zien, als je niet alleen naar de foto kijkt, maar ook de tekst leest. Zoals Berghuis zelf ook aangaf, begrijpen wij fluitconcerten tegen een speler die kiest voor een aartsrivaal en daar ligt ook de grens van het toelaatbare.’’
Wat een arrogantie ahahaha, noemen het slachtoffer van de krant juist de loser door te zeggen dat hij context gewoon nou eenmaal niet begrijpt, het was namelijk deëscaleren domme Berghuis.
Ze zit nu bij Renze en draait er nog omheen. Prachtige vrouw.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:42 schreef hollandia02 het volgende:
Reactie AD-hoofdredacteur Rennie Rijpma
,,Ik hoop dat Berghuis ook heeft gelezen wat er op en achter die cover stond. Als redactie van het AD hebben we de stemming tegen Steven Berghuis juist gedeëscaleerd. Dat laat de bewuste cover zien, als je niet alleen naar de foto kijkt, maar ook de tekst leest. Zoals Berghuis zelf ook aangaf, begrijpen wij fluitconcerten tegen een speler die kiest voor een aartsrivaal en daar ligt ook de grens van het toelaatbare.’’
Wat een arrogantie ahahaha, noemen het slachtoffer van de krant juist de loser door te zeggen dat hij context gewoon nou eenmaal niet begrijpt, het was namelijk deëscaleren domme Berghuis.
En hij vond René van der Gijp dom.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakte zich ook wel heel druk om een cover, vond het een sterk interview maar dat gedeelte sloeg echt nergens op
Ja daar had hij dan weer gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij vond René van der Gijp dom.
Ja, die kraamt meestal ook maar wat onzin uit en denkt dan dat hij een of andere grote denker is.quote:
Steven seagal op rtl7quote:Op zondag 22 januari 2023 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die kraamt meestal ook maar wat onzin uit en denkt dan dat hij een of andere grote denker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |