Bij dit soort quotes komt @Littlerabbit meteen binnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Rebecca pijpt waarschijnlijk beter.
Jaloezie siert je niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dit soort quotes komt @:Littlerabbit meteen binnen.
Ik vooral in welke positiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef Sked het volgende:
Ben erg benieuwd of @:Caland een beetje kan ballen
Nee, alleen schoppen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef Sked het volgende:
Ben erg benieuwd of @:Caland een beetje kan ballen
Wat een apart liedje.quote:
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je je daar in de kuip ook aan houden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit morgen rond half 10 aan de eerste baco, laat mij even mijn stem en keel proberen terug te krijgen
Dat is nou echt een usert die ik mis.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Gepost om exact 20:10:00
@:Muskusboktor57 zou trots geweest zijn.
Klap in het gezicht van Jancees, Doublepain, Jojoortje, Saind, Insomnia, Kapiteitje, KnutdeIJsbeer, stylo, Ajacied422, Maxi-mus, Lange_Lans en andere figuren die hier nooit meer posten.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is nou echt een usert die ik mis.
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Jancees, Doublepain, Jojoortje, Saind, Insomnia, Kapiteitje, KnutdeIJsbeer, stylo, Ajacied422, Maxi-mus, Lange_Lans en andere figuren die hier nooit meer posten.
De focus van verschillende camera's kan wel eens een probleem worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of het nog een beetje te zien is op tv met al die netten.
de EU stemt in april (was eerst eind 2022) over regeltjes, richtlijnen en europese toezichthoudersquote:Op zondag 22 januari 2023 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Klaas Knot (te gast bij WNL ) die begint over een bestuursorgaan/regulering voor crypto @:aTypisch
Curry.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |