Leef graag in de 6e versnelling en grote afkeer van luie mensen, dus denk het niet echt.quote:
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje rillerig en heb een minimale verkouden neus. Moet ik nu als een malle testen?
Ik ga voor de zuurkoolquote:Op maandag 23 januari 2023 10:33 schreef Sked het volgende:
De boerenkool, andijvie en zuurkool zijn allemaal in de bonus bij de Appie.
Ik wil het ook best nog een keer zeggen als hij wakker is.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
@:Drizzt noteer je deze vast voor vanavond?
Speciaal iets anders zeggen om te kijken of users hebben opgelet.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil het ook best nog een keer zeggen als hij wakker is.
Sinds je aanstelling heb je @Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?quote:Op maandag 23 januari 2023 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Speciaal iets anders zeggen om te kijken of users hebben opgelet.
Hoho, ik ben ook van de PR.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
3 moderators die in een SC praten over een andere moderator.
FOK! = deaud @:tong80
eensquote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik doel op users, kijken of ze de SC gelezen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds je aanstelling heb je @:Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?
Meer blauw dan zwart.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal sinds de aanstelling van @GGMM als FA. Ik wil hier niets mee insinueren maar opvallend is het welquote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de aankomst bij de rechtbank van De MosGod @:haags
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds je aanstelling heb je @:Drizzt maar gelijk gedegradeerd tot user?
quote:
Mosterdquote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bammetjes ham, kaas, mosterdgenot
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 januari 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen om de aankomst bij de rechtbank van De MosGod @:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |