Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.
Ben daar normaal ook totaal niet van
Stringer Bellquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.quote:
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.
Wat zijn jouw genres?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.
Maar zal wel een poging wagen als ik die 374 andere dingen heb gezien.
Wat ben je toch ook altijd een heerlijke jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk momenteel de eerste aflevering van The last of us. Als je lang genoeg wacht kun je weer genoegen nemen met mijn spoiler zoals Ozark @:Pisces29
Nooit gezien. Twee minuten was altijd genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?
The Wire heb ik ook wel twee keer gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Mooie sneer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey maat
Hij ging vandaag nog viral!
[ twitter ]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.quote:
Als Jan Roos zou snappen wat het woord ‘proleet’ betekent zou hij vast heel gekwetst zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie sneer.
Jan Roos is een enorme proleet.
Ik zeg nu niks, maar gelukkig maak ik het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sopranos ook. Dan houdt het wel aardig op
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Succes met Interstellar (lol)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Jep, maar er zijn ook wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met Interstellar (lol)
Chernobyl is erg goedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Wat heeft HBO ook alweer nog meer, True Detective... Six Feet Under is ook wel wat. Succession beste intro tune.
Voelt vast vertrouwd als je Adèle luistert, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.
vertrouwtquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voelt vast vertrouwt als je Adèle luistert, toch?
Zonnetje aan huis, Kees & co en Bassie en Adriaan zijn gelukkig altijd nog kijkbaar voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |