Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.quote:
ik heb een stevige mening over mensen onder de 50 die vaak studio voetbal kijkenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.
Ik kijk het niet vaak gelukkig, dus ik hoop hier goed weg te komen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een stevige mening over mensen onder de 50 die vaak studio voetbal kijken
kan er mee doorquote:Op zondag 22 januari 2023 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk het niet vaak gelukkig, dus ik hoop hier goed weg te komen.
Bizarre prioriteiten maar ok.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net. Morgen ben ik vrij, dus die films ga ik zeker nog even kijken. Ik ga nu eerst nog even naar de witte chinees kijken.
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",quote:
choina natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",
Dit wist ik niet maar wie zal die derde partij zijn?
Pffff, diep. Steven zet ons wel aan het denken!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven Seagal, die sinds 2016 Russisch staatsburger is, heeft gereageerd op de oorlog die gaande is tussen Oekraïne en Rusland. "Ik beschouw beide partijen als één familie en geloof dat een partij van buitenaf de twee landen tegen elkaar opzet",
Dit wist ik niet maar wie zal die derde partij zijn?
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherpquote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, diep. Steven zet ons wel aan het denken!
ik kijk stargate sg-1quote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherp
Ik wil eigenlijk naar bed maar moet rekken gezien mijn nachtwerk morgen.quote:
Ben je dan alleen aan het werk of met anderen?quote:Op maandag 23 januari 2023 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed maar moet rekken gezien mijn nachtwerk morgen.
Dan maar met echte kwaliteit
Hoop op weinig externe partijen maar geen idee eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan alleen aan het werk of met anderen?
"Dit programma is helaas niet terug te kijken" IK BEN WOEDENDquote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een topper weer en inmiddels diep in bussiness class. Harry is weer messcherp
Willem is aanwezig dat is altijd goed helaas zat Maurice de hond er ook. Mijn god hoe kan hij zo vol van zichzelf zijn en blijven.quote:Op maandag 23 januari 2023 02:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Dit programma is helaas niet terug te kijken" IK BEN WOEDEND
Nu ga ik maar even van Harry genieten.
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje rillerig en heb een minimale verkouden neus. Moet ik nu als een malle testen?
Last van aanstelleritus?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje rillerig en heb een minimale verkouden neus. Moet ik nu als een malle testen?
Met deze liefde, volg je ook F1?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact gepost om 10:00:00
Het hart van mij en @:Muskusboktor57 slaat een keertje over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |