Denk nog 2 tenzij er iemand vrijwillig gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoeveel nieuwen denken we dat er nog gaan komen?
Nope. Is absoluut geen Amy Weenhuis !quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:54 schreef Mjelleke het volgende:
Chiara is de Amy van vorig jaar. Weet heel goed wat ze mee bezig is.
Dat is in zijn cultuur gewoon. Niks mag (varken, alcohol, drugs) , maar wel achter de vrouwen zitten met drugs alcohol en alles eten van de kebab !quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:56 schreef Donna1000 het volgende:
Was Ali nou aan t flirten met Chiara? "He ik heb gehoord dagij goeie verhaaltjes hebt, hoe lang bende al vrijgezel?"hahaha gewoon aandoenlijk hoe hij het aanpakt, want hij vindt Chiara leuk, das duidelijk
whut?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is in zijn cultuur gewoon. Niks mag (varken, alcohol, drugs) , maar wel achter de vrouwen zitten met drugs alcohol en alles eten van de kebab !
maar niet zo loudquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Afzuigkappen maken nu eenmaal lawaai
volgens mij was het een tactische oproep, dat als zij dat maar vaak roepen de mensen denken dat hij blijft en er dus in het echt minder op hem gestemd zal worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
roept Chiara ons nu op om op Danny te stemmen zodat hij mag blijven? Dat valt me tegen van haar, ik dacht dat ze ergens had gezegd dat ze het vieze bondjes vond die nu gaande waren. Ik hoor ze nu met Michelangelo praten en ik heb de indruk dat ze met alle winden mee waait
kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
roept Chiara ons nu op om op Danny te stemmen zodat hij mag blijven? Dat valt me tegen van haar, ik dacht dat ze ergens had gezegd dat ze het vieze bondjes vond die nu gaande waren. Ik hoor ze nu met Michelangelo praten en ik heb de indruk dat ze met alle winden mee waait
zum kotzenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt
zo de wind waaid ....
geslepen tante ...
met dr mooie oogjes![]()
waar heeft zij geroepen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
ja ik dacht het zelfde!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:19 schreef ledn81 het volgende:
Lekker hygiënisch om zo met je lange mouw/jas het deeg te kneden
[ afbeelding ]
Leuke act waarschijnlijk. Zit vol met van die grapjassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd... gisteren had je perfect nederlands.
ja lindsey begon net ook alquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny mekkert verder
lastig,moeilijk. zeur ,mie mie mie
knl zet zich zo geweldig neer
zijkstraal ..en proberen Angelo in een kwaad daglicht te zetten
de bom in de groep blijven gooien
..
fluisteren en maar pushen ..zodat de rest zich tegen Angelo gaat/keert
Ik ben kok geweest, als ik sommige hier bezig zie, lig ik af en toe dubbel van het lachen of erger me dood om de onzin die er wordt uitgekraamt in de keukenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:19 schreef ledn81 het volgende:
Lekker hygiënisch om zo met je lange mouw/jas het deeg te kneden
[ afbeelding ]
yep..en chay,lott,chelsquote:
indquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:24 schreef ledn81 het volgende:
Danny (eventueel FEBO) gaat all-inn. Nu hebben ze het er in de keuken ook over dat ie huilt en zich verraden voelt door Michelangelo. Alle ballen op Michelangelo
RTL Boulevard was nog niet genoeg blijkbaar. Alles word ingezet
is ze op gecastquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:25 schreef Krambo het volgende:
Chiara is ook niet bepaald niet vies van een roddeltje hè
Precies ditquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:32 schreef Krambo het volgende:
Dames dit is een spel waar 100k mee te winnen is, geen zomerkamp waar alles Kumbaya is rond het kampvuurtje
Deze poll had altijd de meeste stemmen en had het vaak juist. Zit 10% verschil tussen Danny en Chelsea.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FB Chelsea weg
Twitter Danny weg
de Odiepolls : char wegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FB Chelsea weg
Twitter Danny weg
stomme pol!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll had altijd de meeste stemmen en had het vaak juist. Zit 10% verschil tussen Danny en Chelsea.
Vermoed dat Danny blijf, maar ik hoop dat Chelsea blijft
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll had altijd de meeste stemmen en had het vaak juist. Zit 10% verschil tussen Danny en Chelsea.
Vermoed dat Danny blijf, maar ik hoop dat Chelsea blijft
[ afbeelding ]
Das niet waar ik heb gezien dat hij Danny d hand geschud heeft...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nee Chels
ANgelo heeft alleen Chay een hand gegeven mbt maak je niet druk
absoluut geen Danny dat was verbaal en zelfs niet zo plain
..
chels zegt dat ze dit van ciara heeft gehoord
gesprekje slp kamer tussen /lott, Linds,Jolien
ik zeg ook niet dat het hele betrouwbare polls zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
not gonna happen. Die blijft sowieso
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuinquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
had chaychay een geheime missie, hij komt uit de secret room rennen
ja dat zag ik later ook, ik schakelde van stream en dacht huhquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuin
haha ja als je net inschakelt kan ik mij dat voorstellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zag ik later ook, ik schakelde van stream en dacht huh
nou datquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:32 schreef Krambo het volgende:
Dames dit is een spel waar 100k mee te winnen is, geen zomerkamp waar alles Kumbaya is rond het kampvuurtje
Tja, ze hebben het nog niet helemaal doorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
In het BigBrother huis gaan zitten en dan janken dat je genaaid wordt. Het is ieder voor zich dat weet je van tevoren. Het is het spel voor geld.
over 2 dagen loopt mijn videoland abo af, het ligt aan vanavond of ik doorga of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Was wel een weekje
3 nieuwe bewoners
Mooie nominaties
Drama
Wat wil je nog meer
Hij is was sip en frusty opgestaan vanochtend, ff dingen eruit rennenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuin
Als Chelsea gaat dan stop je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
over 2 dagen loopt mijn videoland abo af, het ligt aan vanavond of ik doorga of niet
ik ook , maar dat gesprekje draaide toen precies andersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:35 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Das niet waar ik heb gezien dat hij Danny d hand geschud heeft...
goh verrassend!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Salar had ook een poll uit staan. Iets minder deelnemers. [ twitter ]
Heb hem vanmiddag ook filmpje gestuurd want "Chiara wilde een beschuitje met hem eten"
[ twitter ]
Nog 4! Waar gaan ze de kijkers vandaan halen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:42 schreef Flori het volgende:
Trouwens toen ik inschakelde hadden Danny en Chay het erover dat er nog vier (??) nieuwe zouden inkomen.
Zie dat hier niet terug, dus misschien heb ik het verkeerd gehoord.
Chay zei dat het weer voor wat opschudding zou zorgen.
ik krijg steeds meer een hekel aan dat wijfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Salar had ook een poll uit staan. Iets minder deelnemers. [ twitter ]
[ afbeelding ]
Heb hem vanmiddag ook filmpje gestuurd want "Chiara wilde een beschuitje met hem eten"
[ twitter ]
Ja ik twijfel of ik het goed hoordequote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog 4! Waar gaan ze de kijkers vandaan halen?
zolang het geen type ilse isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:42 schreef Flori het volgende:
Trouwens toen ik inschakelde hadden Danny en Chay het erover dat er nog vier (??) nieuwe zouden inkomen.
Zie dat hier niet terug, dus misschien heb ik het verkeerd gehoord.
Chay zei dat het weer voor wat opschudding zou zorgen.
Nee joh, hij lult zichzelf steeds tegen en laat zich zeker wel manipuleren, jason heeft m mooi te pakken gehadquote:
Ilse zorgt ondertussen wel voor geroddel, ze wil graag een keer koken en dat gaat nu rond met hier en daar wat commentaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zolang het geen type ilse is
Ja dat heb ik ook met hem Ik heb niets tegen zijn nominaties maar hoe hij draait en kletst Nah nee is niet mijn spelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, hij lult zichzelf steeds tegen en laat zich zeker wel manipuleren, jason heeft m mooi te pakken gehad
ze wrd gelukkig al iets milder over Jasonquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:44 schreef Donna1000 het volgende:
ach jee, ineens begrijpt charlotte Jason wel, in het begin had ze er moeite mee, maar nu begrijpt ze Jason wel hoor
Macho gedrag bahquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo als je het spel wilt winnen, moet je het spel breken
Inderdaad, die nominaties waren superquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met hem Ik heb niets tegen zijn nominaties maar hoe hij draait en kletst Nah nee is niet mijn spel
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse heeft intussen de halve keet schoongemaakt
zou ze niet gewoon bij talpa in dienst zijn als schoonmaakster en per ongeluk een verkeerde deur hebben gepakt ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaardquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:49 schreef RelDaThief het volgende:
Begrijpen ze daar wel dat om te winnen je andere kandidaten moet uitschakelen en je daar al zeker niet hoeft te voor verantwoorden tegen niets of niemand? Als je meedoet om vrienden te maken en mensen te leren kennen kan je beter terug naar de jeugdbeweging gaan.
Het is eigenlijk de schoonmaakster van ali die hij met 2 coins uit de wall heeft gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de schoonmaakster van ali die hij met 2 coins uit de wall heeft gekocht
dat heet tactisch zijn, de waarheid beetje verdraaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaard
En nou de grote god uithangen ? Bah nee wat een creep Zou hem niet in mijn leven willen hebben Maar wens hem alle geluk van de wereld toe Snap nu wel een beetje waarom hij in zijn echte leven geen vrienden hadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat heet tactisch zijn, de waarheid beetje verdraaien
Ze mogen van mij best wel wat DBK momenten in het huis gooienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat happens in de DBK, stays in de DBK
BB gaat echt niet dingen lopen verklikken lol, die moet zich afzijdig houden, in die DBK kun je alles open en eerlijk zijn
jij weet daar helemaal niks van, jij hebt geen recht om daarover te pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En nou de grote god uithangen ? Bah nee wat een creep Zou hem niet in mijn leven willen hebben Maar wens hem alle geluk van de wereld toe Snap nu wel een beetje waarom hij in zijn echte leven geen vrienden had
Geen OH MAI GOD en WAJOOOW meer pleasequote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog ongeveer 5 uur tot we weten wie we uitzwaaien
2 finalistenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse onderwerp van gesprek tussen Ali en Rob
Andersom ook hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Danny echt gek wordt mocht hij vanavond moeten vertrekkenen dan is het huis te klein voor zijn BFF Chels
ik zeg maar, dat is een leuke gedachte
Ze proppen dat ding ook te volquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dan
wasmachine staat nog water in
Is in het verleden ook gebeurd, toen was de tijd op en ging de stroom erafquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dan
wasmachine staat nog water in
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is in het verleden ook gebeurd, toen was de tijd op en ging de stroom eraf
Inderdaad. Trek de kabel uit het doosje en laat Bart er een stekker op zetten. Kan die zo in het stopcontact.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaien
Vorig jaar hadden ze het opgelost door een ander programma te draaien, dat was korter waardoor ze wel 2x een was konden draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaien
Waarom niet als hij het daarover heeft in de game mag ik daar over oordelen Is hij eruit dan is hij gewoon een persoon als alle anderenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jij weet daar helemaal niks van, jij hebt geen recht om daarover te praten
ik begrijp hem beter, ik maakte ook moeilijk vrienden op school
Programma van nu draait ook maar 1 uurtje.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze het opgelost door een ander programma te draaien, dat was korter waardoor ze wel 2x een was konden draaien
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom niet als hij het daarover heeft in de game mag ik daar over oordelen Is hij eruit dan is hij gewoon een persoon als alle anderen Dan moet hij het gewoon niet gebruiken in het spel
We weten wie het zegtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ali koopt een roze koek uit the wall en zegt: er zit kwaliteit in man in die koek
Da's nu net het spel... met eerlijk en open te zijn ga je het niet lang trekken. Alhoewel... Gezien de woke mentaliteit tegenwoordig....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaard
Gekocht is gekocht hè. Ding koste 2 munten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:15 schreef engine het volgende:
BB kan zijn schaaltje en glaasje terug kopen voor 2 coins. Anders neemt Ali ze mee naar huis.
[ afbeelding ]
sportief he, voetballen en zulks. daar verdiende hij zijn geld mee tot een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef Monique___ het volgende:
Ali: 'mijn lichaam had suiker nodig'
dat het zo'n smalle man is snap ik niet
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ali koopt een roze koek uit the wall en zegt: er zit kwaliteit in man in die koek
Hij is zo grappig zonder dat hij het zelf in de gaten heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
zijn ballen doen pijn zegt ali. hahaha hij heeft moeite om zijn alibi onder controle te houden,. Hij had gistermiddag al pijn aan zijn ballen maar dat werd gisteravond heel erg
moet zo met hem lachen wat hij allemaal verteld
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij is zo grappig zonder dat hij het zelf in de gaten heeft
Gewoon elke week er op zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Indien Danny vanavond het huis niet verlaat zal hij moeilijk het huis weg te krijgen zijn (wellicht pas juist voor de finale) want ik denk dat hij nog veel proeven gaat winnen.
vooral met fysieke proeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Indien Danny vanavond het huis niet verlaat zal hij moeilijk het huis weg te krijgen zijn (wellicht pas juist voor de finale) want ik denk dat hij nog veel proeven gaat winnen.
Behalve de denkproeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Daarom nu Chelsea stemmen. Danny moet weg en is niet leukquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
"Danny de taxi staat al klaar" ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef bpi het volgende:
Volk achter de omheining dat staat te roepen.
dat meisje heeft een naam hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Aandoenlijk wortel doet alvast een afscheidsdansje
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Speciaal voor Odie
Aandoenlijk Chelsea doet alvast een afscheidsdansje
Stucwerk zal zo wel beginnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:00 schreef rinardo het volgende:
Allemaal nog huispakken aan? Hoe dan?
[ link | afbeelding ]picture hosting
ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stucwerk zal zo wel beginnen.
Ze doen er aanmerkelijk korter over dan vorig jaar
Hallo ze hebben net de lunch pas opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stucwerk zal zo wel beginnen.
Ze doen er aanmerkelijk korter over dan vorig jaar
Hebben ze gezamenlijk besloten ivm minder honger hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hallo ze hebben net de lunch pas op![]()
Dat komt zo nog wel. Vind de verdeling hoe men eet wel heel bizar dit jaar. Komt bij Danny vandaan denk.vermoed ik. Daarom weg met die gast. Dan is het vanaf morgen weer een beetje normaler
Uw leeftijd niet willen zeggen nogal kinderachtig.. en dan is Ilse verwondert dat ze niet goed in de groep ligtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:07 schreef rinardo het volgende:
Rob en Bart hebben het over waarom Ilse de leeftijd niet mag/wil zeggen , en ze vragen zich af of dat een geheime missie is of niet, beide vinden dat dat niet echt een geheime missie is wat met het spel te maken zou kunnen hebben.
Geweldig, wat een entetainer, zo leuk, moet zo lachen om hemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ali
onama sjiekedum sjikedum
. dansen in een kringetje
ali,linds,chard,Danny
Zegt niets, bovendien gaat er een Nederlander uit deze week....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Ben bang dat Danny blijft![]()
Stemp Chelsea!![]()
[ afbeelding ]
zet gewoon andere stream op dan hahaquote:
Ja die witte leggingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
witte top zwart rokje met witte leggin?
Deze poll heeft het altijd goed gehad. Dus zegt denk ik heel veel. En Charlotte blijft idd, Danny of Chelsea zullen gaan en zijn beide NL.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets, bovendien gaat er een Nederlander uit deze week....
ja idd maar best hypocriet eigenlijk voor de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:42 schreef Lux069 het volgende:
Wel echt interessant gesprek op bankie
ja belangrijkste was de besnijdenis ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali vrteld
een Moslim meisje mag niet met een belg/christen of wah trouwen
hij moet dan moslim worden
maar een Moslim jongen kan wel ..vise versa
je moet een arabische zin kunnen zeggen .. heel belangrijk
die moet elke moslim el moment kuennen uitspreken
je moet besneden zijn als moslim
zus van Ali had 2 jr met een Moslim. rrelatie nu hetrouwd
bij de hema erin, meteen rechts links en dan oversteken daar woont zequote:
ff die kippelel dr afquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja belangrijkste was de besnijdenis ook
Ja omdat ze allemaal info in haar kop heeft zitten stouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net
zelf de regie houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net
dr komt nog nieuw vlees tztquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Chiari maakt elke keer van die opmerkingen dat andere zich onzeker zouden kunnen worden. Nu ook weer tegen ali dat mensen zijn seksuele praat door sommige niet gewaardeerd wordt. Dat doet ze steeds dingen zeggen hoe mensen over komen thuis. Op die manier gaan de bewoners zich toch anders gedragen denk ik
zn Mam mag trots zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: Soms vergeet ik de camera's, ik kan er niets aan doen. Ik zal mijn moeder wel laten verschieten, sorry mama, maar mijn moeder kent me.
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg echt beetje affersie tegen chiara hoe ze doet tegen ali.
Hier andersom. Oprecht geinteresseerd en doet gewoon normaal toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zit daar met een reden denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
zo waaid mefroiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar
iedereen over bewust maken dat ze allemaal op social media terug te vinden zijn en ze confronteren met wat ze gezien/ gehoord heeft.. mijns inziens overbodig. Ze maakt er mensen onrustig mee en ze gaan zich denk ik toch anders gedragen ook hierdoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik
Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar overquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik
Toch vin ik het een leuke verschijning hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]
is echt bijzonder hoe ze in zo'n korte tijd zo'n middelpunt van het geheel is geworden inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara heeft de gave om altijd in beeld te komen! Nu staat ze weer in de keuken te helpen/praten.....slim kind!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]
We zullen hem vanavond meteen doorsturenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Toch vin ik het een leuke verschijning hahaha
en pannenkoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
avond hap
Brood is goed gelukt,luchtiger lijkt het
Bart snijd het brood aan
dr zijn ook nog wat stukjes kip,pindakaas,en smurfenepasta
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen![]()
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.
Ik vind het een engerdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
we zijn gewend aan gegil en geskreeuwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar over
Nou erg jong voor mij hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen![]()
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn glazen bol zegt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb gesproken met een medium van astro tv en die voorspelde het volgende:
charlotte als eerste door
daarna gaat het tussen danny en chelsea
uiteindelijk moet chelsea naar huis
vraag je geld terugquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
konijn = Hase
we zeeggen hier naar en mooie meisje
op oostenrijks Hase
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vraag je geld terug
Danny kanie
gaat
Het is pas kwart over 6 toen Charlotte er idd om vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Moet Chacha zit nog omkleden of gaat ze voor de "maagdelijk witte onschuld hou me erin-look" ?
Nu maar hopen dat het geen kwakzalver is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ook niet echt een aversie tegen Danny? Vind hem wel een leuke toevoeging, is fanatiek, schuwt geen intriges, kan nog wel voor opschudding zorgen. Winnen hoeft ie voor mij niet, die eer gun ik vooralsnog aan Lindsey.
Mjah, hijs niet de enige? Ook verbouwde insta-badeendjes kunnen relaties aan gaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden.
een relatie aangaan met een verbouwde badeend die continue aandacht zoekt op insta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |