Vorig jaar hadden ze het opgelost door een ander programma te draaien, dat was korter waardoor ze wel 2x een was konden draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaien
Waarom niet als hij het daarover heeft in de game mag ik daar over oordelen Is hij eruit dan is hij gewoon een persoon als alle anderenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jij weet daar helemaal niks van, jij hebt geen recht om daarover te praten
ik begrijp hem beter, ik maakte ook moeilijk vrienden op school
Programma van nu draait ook maar 1 uurtje.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze het opgelost door een ander programma te draaien, dat was korter waardoor ze wel 2x een was konden draaien
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom niet als hij het daarover heeft in de game mag ik daar over oordelen Is hij eruit dan is hij gewoon een persoon als alle anderen Dan moet hij het gewoon niet gebruiken in het spel
We weten wie het zegtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ali koopt een roze koek uit the wall en zegt: er zit kwaliteit in man in die koek
Da's nu net het spel... met eerlijk en open te zijn ga je het niet lang trekken. Alhoewel... Gezien de woke mentaliteit tegenwoordig....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaard
Gekocht is gekocht hè. Ding koste 2 munten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:15 schreef engine het volgende:
BB kan zijn schaaltje en glaasje terug kopen voor 2 coins. Anders neemt Ali ze mee naar huis.
[ afbeelding ]
sportief he, voetballen en zulks. daar verdiende hij zijn geld mee tot een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef Monique___ het volgende:
Ali: 'mijn lichaam had suiker nodig'
dat het zo'n smalle man is snap ik niet
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ali koopt een roze koek uit the wall en zegt: er zit kwaliteit in man in die koek
Hij is zo grappig zonder dat hij het zelf in de gaten heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
zijn ballen doen pijn zegt ali. hahaha hij heeft moeite om zijn alibi onder controle te houden,. Hij had gistermiddag al pijn aan zijn ballen maar dat werd gisteravond heel erg
moet zo met hem lachen wat hij allemaal verteld
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij is zo grappig zonder dat hij het zelf in de gaten heeft
Gewoon elke week er op zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Indien Danny vanavond het huis niet verlaat zal hij moeilijk het huis weg te krijgen zijn (wellicht pas juist voor de finale) want ik denk dat hij nog veel proeven gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |