ja idd maar best hypocriet eigenlijk voor de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:42 schreef Lux069 het volgende:
Wel echt interessant gesprek op bankie
ja belangrijkste was de besnijdenis ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali vrteld
een Moslim meisje mag niet met een belg/christen of wah trouwen
hij moet dan moslim worden
maar een Moslim jongen kan wel ..vise versa
je moet een arabische zin kunnen zeggen .. heel belangrijk
die moet elke moslim el moment kuennen uitspreken
je moet besneden zijn als moslim
zus van Ali had 2 jr met een Moslim. rrelatie nu hetrouwd
bij de hema erin, meteen rechts links en dan oversteken daar woont zequote:
ff die kippelel dr afquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja belangrijkste was de besnijdenis ook
Ja omdat ze allemaal info in haar kop heeft zitten stouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net
zelf de regie houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net
dr komt nog nieuw vlees tztquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Chiari maakt elke keer van die opmerkingen dat andere zich onzeker zouden kunnen worden. Nu ook weer tegen ali dat mensen zijn seksuele praat door sommige niet gewaardeerd wordt. Dat doet ze steeds dingen zeggen hoe mensen over komen thuis. Op die manier gaan de bewoners zich toch anders gedragen denk ik
zn Mam mag trots zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: Soms vergeet ik de camera's, ik kan er niets aan doen. Ik zal mijn moeder wel laten verschieten, sorry mama, maar mijn moeder kent me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |