volgens mij was het een tactische oproep, dat als zij dat maar vaak roepen de mensen denken dat hij blijft en er dus in het echt minder op hem gestemd zal worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
roept Chiara ons nu op om op Danny te stemmen zodat hij mag blijven? Dat valt me tegen van haar, ik dacht dat ze ergens had gezegd dat ze het vieze bondjes vond die nu gaande waren. Ik hoor ze nu met Michelangelo praten en ik heb de indruk dat ze met alle winden mee waait
kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
roept Chiara ons nu op om op Danny te stemmen zodat hij mag blijven? Dat valt me tegen van haar, ik dacht dat ze ergens had gezegd dat ze het vieze bondjes vond die nu gaande waren. Ik hoor ze nu met Michelangelo praten en ik heb de indruk dat ze met alle winden mee waait
zum kotzenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt
zo de wind waaid ....
geslepen tante ...
met dr mooie oogjes![]()
waar heeft zij geroepen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
ja ik dacht het zelfde!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:19 schreef ledn81 het volgende:
Lekker hygiėnisch om zo met je lange mouw/jas het deeg te kneden
[ afbeelding ]
Leuke act waarschijnlijk. Zit vol met van die grapjassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd... gisteren had je perfect nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |