Vreemd... gisteren had je perfect nederlands.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heeft niks met te make , man eet klaar en
dann gaat man erst van tafel weg
Zit toch iets anders. Er zijn meer wisselingen geweest. Jolien zou ook al eerder komen. Maar ze mogen er niet over praten dus erg geheimzinnig allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Ilse zou eigenlijk binnen zijn gekomen op de plek van Ali begrijp ik uit de geheimzinnige taal aan tafel.
Dat had voor haar wel beter geweest denk ik.
inderdaad, dan had ze al lekker thuis kunnen zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Ilse zou eigenlijk binnen zijn gekomen op de plek van Ali begrijp ik uit de geheimzinnige taal aan tafel.
Dat had voor haar wel beter geweest denk ik.
Jij begint als Mario te praten @StruisZVeugelTquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
worteltje en Bleekselderij zijn wel lkkr "rustig "heute
aka , Lott en Chelsey
Beste Big brother ooit, ze dachten zelf dat er niemand keek maar heel nederland was in de ban.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Toch was het eerste seizoen van Big brother het beste, maar vooral omdat die bewoners er onbevangen in gingen. Ze hadden nog niet dat refferentiekader wat de bewoners nu hebben
spannings hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
worteltje en Bleekselderij zijn wel lkkr "rustig "heute
aka , Lott en Chelsey
Ali is ingezet als de backup en ook niet in carantaine geweest... begin te geloven dat t een acteur is🤪quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit toch iets anders. Er zijn meer wisselingen geweest. Jolien zou ook al eerder komen. Maar ze mogen er niet over praten dus erg geheimzinnig allemaal
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog ongeveer 6 uur en we weten wie BB gaat verlaten
Chelsea was nog niet eens geboren toenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:43 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Beste Big brother ooit, ze dachten zelf dat er niemand keek maar heel nederland was in de ban.
Iedereen was gewoon oprecht (naief) en er werd niet gemanipuleerd door de Febo.
Ook was er geen streamlock of iets dergelijks.
Toen ik gisteren hoorde dat chelsae zei dat big brother uit australie komt verslikte ik mij in mijn koffie,
hoe kan een Nederlandse deelnemer van Big Brother niet weten dat het concept is van John de Mol?
perfect gestemdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef ledn81 het volgende:
Hup lawaaiwortel![]()
Dat je volgende week maar naar huis mag, deze week hoop ik op Danny
[ afbeelding ]
Ali ziet haar wel zitten geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ali polst hoelang chiara vrijgezel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |