Mijn dochter en ik gaan een Valentijnskaart/(bemoedigings.) naar Jason sturen, hopelijk doen al die 16,5 K abonnees dit ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
Jason Glas op youtube 16,5 K abonnees
https://www.youtube.com/c/JasonGlas
ooh wat leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik gaan een Valentijnskaart/bemoedigingskaart naar Jason sturen, hopelijk doen al die 16,5 K abonnees dit ook.
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
Jason Glas op youtube 16,5 K abonnees
https://www.youtube.com/c/JasonGlas
ik ging even door zijn video van de gym heen en kwam precies uit op een fragmentje waar hij vertelt dat hij gewoon even met tegenzin die broccoli opeetquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh wat hoop ik dat die gast eruit vliegt vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
< ook hoopt ..
heb aan Vinkeveen gemaild of ze het dorp willen versieren ..een warm welkom thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doet ie netjes. Goede uitleg over WK in Qatar enzo. Hij praat in BB ook makkelijk en kan goeie gesprekken voeren voor zijn leeftijd.
spanning .. logischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chelsea: Ik heb moeite om het door te slikken.
Charlotte: Ik heb het nu ook wel gehad met die kip, al zo'n zeven dagen, ik mis een stukje vis, gewoon eens lekker vis.
Nou misschien wordt er een 10 kilo zalm naar binnen gegooid.
Hij hoeft niet bang te zijn voor stemmen , als hij er op staat, zag ook verschillende voetbalploegen en verenigingen die op hun website vermelden dat Jason in BB zit , en wanneer nodig ze op hem zullen stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zie het
16,5K abonnees![]()
![]()
wat een Baas
Dat doe ik ook als ik moet, is dat raar/Vreemd? als je moet moet je toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef mario390 het volgende:
gaat ze nu van eten weg naar toilet?
nee man eet wel klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik moet, is dat raar/Vreemd? als je moet moet je toch?
nou ff jou opleuken je fetish komt ie danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:30 schreef mario390 het volgende:
gaat ze nu van eten weg naar toilet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou ff jou opleuken je fetish komt ie dannee heeft niks met te make , man eet klaar enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dann gaat man erst van tafel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |