vooral met fysieke proeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Indien Danny vanavond het huis niet verlaat zal hij moeilijk het huis weg te krijgen zijn (wellicht pas juist voor de finale) want ik denk dat hij nog veel proeven gaat winnen.
Behalve de denkproeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
Indien Danny vanavond het huis niet verlaat zal hij moeilijk het huis weg te krijgen zijn (wellicht pas juist voor de finale) want ik denk dat hij nog veel proeven gaat winnen.
Daarom nu Chelsea stemmen. Danny moet weg en is niet leukquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
"Danny de taxi staat al klaar" ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef bpi het volgende:
Volk achter de omheining dat staat te roepen.
dat meisje heeft een naam hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Aandoenlijk wortel doet alvast een afscheidsdansje
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Speciaal voor Odie
Aandoenlijk Chelsea doet alvast een afscheidsdansje
Stucwerk zal zo wel beginnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:00 schreef rinardo het volgende:
Allemaal nog huispakken aan? Hoe dan?
[ link | afbeelding ]picture hosting
ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stucwerk zal zo wel beginnen.
Ze doen er aanmerkelijk korter over dan vorig jaar
Hallo ze hebben net de lunch pas opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stucwerk zal zo wel beginnen.
Ze doen er aanmerkelijk korter over dan vorig jaar
Hebben ze gezamenlijk besloten ivm minder honger hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hallo ze hebben net de lunch pas op![]()
Dat komt zo nog wel. Vind de verdeling hoe men eet wel heel bizar dit jaar. Komt bij Danny vandaan denk.vermoed ik. Daarom weg met die gast. Dan is het vanaf morgen weer een beetje normaler
Uw leeftijd niet willen zeggen nogal kinderachtig.. en dan is Ilse verwondert dat ze niet goed in de groep ligtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:07 schreef rinardo het volgende:
Rob en Bart hebben het over waarom Ilse de leeftijd niet mag/wil zeggen , en ze vragen zich af of dat een geheime missie is of niet, beide vinden dat dat niet echt een geheime missie is wat met het spel te maken zou kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |